На вулицях Москви, Підмосков'я та найбільших містах Росії
з’явилась соціальна реклама. На ній зображене немовля, об яке гасять
недопалок. Слоган на рекламних плакатах гласить: «Палити в присутності
дитини – ще більші тортури для неї».
Фото Миколи Данилова
Ця рекламна кампанія проходить у березні у рамках соціального проекту
«Байдуже?!» (в російській версії – «Все равно?!») і вже встигла наробити
багато шуму. Хоча у російських містах має бути розклеєно лише 600 таких
антитютюнових плакатів.
Через цю рекламу Комітет реклами, інформації та оформлення Москви має
намір внести до закону «Про рекламу» поправки, що дозволяють комітету
самостійно видавати операторам зовнішньої реклами припис демонтувати
щити, якщо реклама на них буде визнана чиновниками неетичною.
Зараз приписи про демонтаж може видавати тільки Федеральна
антимонопольна служба Росії (ФАС).
Дії Комітету реклами викликані відмовою компанії News Outdoor прибрати
зі своїх рекламних площин антитютюнову рекламу, де зображено немовля, об
яке гасять недопалок. За словами керівника Комітету Володимира
Макарова, в News Outdoor відповіли, що демонтують плакати, «тільки якщо
отримають розпорядження ФАС».
Напередодні в Комітеті реклами дана рекламна кампанія, яку проводять
News Outdoor і Група АДВ, була визнана такою, що «виходить за рамки
загальноприйнятих уявлень про етичність» і пропагує жорстоке поводження з
дітьми.
Чиновники звернулися в ФАС з проханням якомога швидше оцінити
доцільність розміщення подібних рекламних щитів у Москві.
КРЕДО