|
| | |
|
Головна » 2011 » Листопад » 21
Небо Багато душ, вийшовши з кола Байдужих, залишаються в колі Пізнання
назавжди. Більше вони вмістити не можуть. Вони щасливі, і тому вже нічого
не прагнуть. Вони навіть не здогадуються, що щастя може бути ще більшим,
але розуміють, що не заслужили навіть тієї нагороди, якою їх Божа Любов
і Мудрість обдарувала. Але душі обдарованіші, до яких ставилися більші вимоги, якщо
покладені на них надії виправдали або уже в Чистилищі дозріли до визначеного
їм Богом рівня, такі душі після недовгого чи тривалого перебування в
колі Пізнання пе
...
Читати далі »
|
«ОЦЕЙ ІСУС, ЯКИЙ ВІД ВАС БУВ ВЗЯТИЙ НА НЕБО, ТАК САМО ПРИЙДЕ, ЯК ЙОГО ВИ
БАЧИЛИ ВІДХОДЯЧОГО НА НЕБО» (Ді. 1, 11). Святе Письмо в багатьох
розділах говорить про другий прихід Ісуса Христа. На це очікували вже
перші християни. Святий Йоан закінчує книгу Одкровень закликом, який
відображає тугу за приходом Ісуса: «Говорить, хто свідчить це: Так,
приходжу скоро. Амінь, прийди, Господи Ісусе!» (Од. 22, 20). Учні Ісуса
Христа не раз запитували, коли Він прийде вдруге: «І коли Він сів на
горі Оливній, Його учні приступили до Нього насамоті й запитували:
"Скажи нам, коли це буде і який буде знак Твого приходу й кінця світу?"»
(Мт. 24, 3). У відповідь учні почули про под
...
Читати далі »
|
1. Питання: Як треба поводитися ченцеві в келії? Відповідь: Утримуватися від знайомства з людьми, щоби тоді, коли він мовчить, сам помисел очистив в собі житло для Бога. 2. Пит.: Чим має бути чернець? Відп.: Чернець є голуб. Бо як голуб, виходячи в свій час на повітр'я, розпростирає свої крила і, якщо забариться поза своїм гніздом, попадає під удари хижих птахів і тратить свою миловидність, — так і чернець, що виходить на час богослуження, розпростирає свої думки та коли забариться поза своєю келією, попадаючи під напади демонів, затемнюється в помислах. 3. Пит.: Яким помислом виганяє диявол ченця з його келії? Відп.: Диявол — т
...
Читати далі »
|
ШІСТЬ ЦЕРКОВНИХ ЗАПОВІДЕЙ
Церковні заповіді доповнюють третю Божу заповідь. Перша церковна заповідь наказує святкувати, крім неділі, і певні, визначені св. Церквою дні тижня, щоб подякувати Господу за особливі ласки. Друга церковна заповідь вчить нас, як саме ми повинні святкувати неділі і свята. Третя — як слід дотримуватись посту. Четверта нагадує нам наші обов'язки щодо св. сповіді і св. Причастя. П'ята стосується заборони весіль у визначений св. Церквою час. Шоста — стосується шкідливих видань і неморальних видовищ. Наш обов'язок — суворо дотримуватись церковних заповідей, тому що непослух щодо Цер
...
Читати далі »
|
ТРЕТЯ ЗАПОВІДЬ БОЖА
Бог сказав на горі Синай: "Пам'ятай на відпочинковий день, щоб святити його. Шість днів працюватимеш і робитимеш всяке діло твоє. День же сьомий — відпочинок на честь Господа, Бога твого" (Вихід 20, 8-10). Отже, третя заповідь Божа містить наказ святкувати неділю і наказ працювати протягом тижня. НАКАЗ СВЯТКУВАННЯ НЕДІЛІ
Бог встановив для людей день відпочинку, щоб вони дбали про своє духовне і тілесне здоров'я. Щоб людина у своїх щоденних турботах не забула про Бога і про свою найвищу мету, наказав їй Бог святкувати один день у тижні. Цим Бог призначив
...
Читати далі »
|
|
| |
| | |
|
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці
Відправляємо:
|
|