Посол Великобританії в Україні Джудіт Гоф відкрито хвалиться що вона належить до ЛГБТ (для просування подальшої збоченізації в Україні)
Посол Великобританії в Україні Джудіт Гоф для підтримки ЛГБТ-спільноти зізналася у тому, що вона лесбіянка. В інтерв’ю для видання Buzzfeed Гоф публічно заговорила про свою орієнтацію, що стало першою подібною розмовою зі ЗМІ для чинного дипломата Великобританії, повідомило "Радіо Свобода".
Слід зауважити, що Гоф відкривала міжнародну ЛГБТ-конференцію у Києві, про що особисто повідомила у Twitter.
https://vk.com/away.php?to=http%3A%2F%2Fzaxid.net%2
Fnews%2FshowNews.do%3Fposol_velikobritaniyi_
v_ukrayini_zayavila_pro_pidtrimku_
lgbtspilnoti%26objectId%3D1386278&post=-24401136_3578
В Україні появилася депутатська фракція за права ЛГБТ: звернення щодо зриву гей-параду у Львові (+поіменний список цих любителів ЛГБТ)
Ось депутати, що відкрито пропагують інтереси ЛГБТ:
Наразі до міжфракційного об’єднання “Єврооптимісти” увійшли такі депутати: Дмитро Добродомов (БПП), Ганна Гопко (“Самопоміч”), Іванна Климпуш-Цинцадзе (БПП), Вікторія Пташник (“Сампоміч”), Мустафа Наєм (БПП), Світлана Заліщук (БПП), Альона Шкрум (“Батьківщина”), Олена Сотник (Самопоміч), Вікторія Войціцька (“Самопоміч”), Олександр Черненко (БПП), Іван Крулько (“Батьківщина”), Оксана Юринець (БПП), Олексій Рябчин (“Батьківщина”), Сергій Лещенко (БПП), Наталія Кацер-Бучковська (НФ), Анна Романова (“Самопоміч”), Сергій Кіраль (“Самопоміч”), Андрій Вадатурський (БПП), Олексій Мушка (БПП).
ОСЬ ЗВЕРНЕННЯ з їх сторінки у фейсбуці:
Депутати з МФО "Єврооптимісти" засуджують прояви насильства, пасивність поліції та міської влади Львова, що спричинило зрив Фестивалю Рівності у цьому місті
Право вільно збиратися та обговорювати будь-які питання, в тому числі щодо прав ЛГБТ, гарантоване Конституцією України, а Верховна Рада нещодавно заборонила у Трудовому кодексі дискримінацію за ознакою сексуальної орієнтації. У ході Революції гідності Україна обрала європейський шлях розвитку, що означає повагу до прав людини.
Депутати з МФО "Єврооптимісти" закликають органи правопорядку гарантувати безпеку учасників акцій ЛГБТ-спільноти, а органи місцевого самоврядування – створити нормальні умови для їх проведення.
Тільки та держава, яка поважає права людини, є сильною та здатною захистити як своїх громадян, так і свою територіальну цілісність та незалежніст
Священик УГКЦ звинуватив Садового у роботі на Москву і геїв
Отець Орест-Дмитро Вільчинський стверджує, що Андрій Садовий грає за команду геїв та лесбіянок
Священик УГКЦ звинуватив лідера "Самопомочі", міського голову Львова Андрія Садового у роботі на Кремль, про це пише Depo.Львів з посиланням на Католицький оглядач.
"Львівський мер Андрій Садовий, і Львівська міська рада міцно заплющили очі, щоб не бачити, що ЛГБТ-фестиваль у Львові – це пряма провокація проти християн, які становлять більшість мешканців міста", – повідомив священник.
Також отець Орест-Дмитро стверджує, що медіа Садового активно працюють на пропаганду гомосексуалізму. Така зневага мера Львова до традиційних християнських цінностей проявляється не вперше. У вересні 2015 року народний депутат від Самопомочі Андрій Немировський подав у Верховну раду законопроект щодо регулювання та легалізації проституції.
"Потрібно зауважити, що ЗМІ близькі до Садового "Захід.нет" та "Телеканал 24", доволі часто публікують матеріали спрямовані на підтримку ідей ЛГБТ-організацій. Саме тому закрадається підозра, що і львівський мер грає за команду ЛГБТ", – зазначив священник УГКЦ.
Особливо обурув священнослужителя той факт, що ЛГБТ-фестиваль відбувся у день, коли католики святкують Вербну неділю, а греко-католики та православні – Неділю Торжества Православ’я.
"Сумнівно, що хитромудрий мер Львова не знає, що у римо-католиків 20 березня цього року Вербна неділя, а в греко-католиків та православних 19 березня цього року – субота Першого тижня Великого Посту, а 20 березня – Неділя Торжества Православ’я. Отож, пан Садовий мусів би бути свідомий антихристиянського, християнофобного характеру цієї акції. Львівський мер мусів би розуміти, що такий вульгарний плювок від ЛГБТ у бік християн не залишиться без відповіді радикальних елементів. Важко, маючи на увазі політичний контекст, контекст гібридної війни Московії проти України, не погодитись із заявою львівської Громадської організації «Варта Руху», яка охарактеризувала цей Фестиваль, як прокремлівську провокацію", – підкреслив Орест-Дмитро Вільчинський.
Відомий діяч УГКЦ отець Орест-Дмитро Вільчинський прямо звинуватив Андрія Садового у роботі на Кремль.
"Складається неприємне враження, що пропутінські сили у Львові всіма силами стараються створити Львову славу міста, де панує християнофобія, яка воює під прапором ЄС з християнами, консерваторами та націоналістами. І що не більше, ні менше, а ці пропутінські сили діють з мовчазного схвалення суперєвропейського мера Андрія Садового", – заявив отець Орест-Дмитро.
Окрім того, святий отець поставив під сумнів католицтво мера Львова.
"Двозначна поведінка пана Садового у скандалі довкола спорудження у Львові пам’ятника митрополитові Андреєві Шептицькому в парі з підтримкою ЛГБТ-груп ставить під дуже великий сумнів його деклароване католицтво", – підсумував отець Орест-Дмитро Вільчинський.
Тижневий огляд: переслідування християн (14.03-20.03)
14 березня повідомляється, що у Каїрі зустрілися президент Іраку Фуад Масум та коптський патріарх Тавадрос II. Під час зустрічі президент заявив, що християни – «споконвічні члени» іракського суспільства, корінні жителі цієї країни. Фуад Масум розповів коптському патріарху, що уряд Іраку здійснює активні кроки, спрямовані на захист християн. У той же час, за свідченням патріарха Халдо-Католицької Церкви Луїса Рафаеля I Сако, багато обіцянок зі сторони влади не виконуються.
У Львові планується провести так званий Фестиваль рівності Львів 2016. До проведення цього Фестивалю причетними є «Музей Ідей» та клуб «Underground». Організатори планують провести Пішохідний квест «ЛГБТ-Львів». Антихристиянський та провокаційний характер цієї акції є безсумнівний.
Громадська організація «Варта Руху» оприлюднила заяву стосовно проведення у Львові Фестивалю рівності. В заяві наголошується, що марш ЛГБТ у Львові це провокація кремлівських сил, оскільки проведення цього Фестивалю має дуже велику вірогідність перерости у силові сутички. Напередодні загальнонаціонального референдуму, який має пройти у Нідерландах, з питання про асоціацію України з ЄС, сутички у Львові, які 100% будуть презентовані на Заході, як гомофобні виступи, зіграють тільки на користь політики В. Путіна по залишенню України у московській кабалі.
Відповідно до інформації за 15 березня читаємо, що в Арт-галереї Українського дому в Києві відбувся прем’єрний показ нового документального фільму «Ті, що вірні». Стрічка розповідає про вихід Української Греко-Католицької Церкви з підпілля після насильної ліквідації у 1946 році.
Бойовики «Ісламської держави» виклали в Інтернеті відео, на якому знято спалення християнських книг у районі Мосула. На кадрах джихадист кидає у вогонь книги і папки, на обкладинках яких зображені хрести. Ролик має назву: «Диван (рада) з освіти знищує в Мосулі книги, що мають стосунок до християнської освіти».
РПЦ та її українська філія УПЦ МП ніби оскаженіли в приступі антиуніатської істерики, вивергаючи фонтани брехливої сталінської пропаганди, захлинаючись у ненависті до УГКЦ. Чи не в тому ж контексті гібридної війни проти України лежать іще дві події. Перша – це визнання Мінюстом факту, що там таки готують законодавство щодо легалізації одностатевих партнерств в Україні. Друга – це ЛГБТ-фестиваль у Львові, пряма провокація проти християн, які становлять більшість мешканців міста.
Невідомі зловмисники спотворили пам’ятник святому Папі Івану Павлу ІІ перед входом до церкви святого Бартоломея в м. Дрогобич. Може, гадали, що – металевий, тому так акуратно намагалися відпиляти частини скульптури. Відтак, коли зрозуміли, що не те шукали, – залишили уламки й утекли.
16 березня з’явилося кілька повідомлень, зокрема про те, що американський Конгрес підтримав проект резолюції, яка закликає владу США й інших країн визнати вбивства і жорстокі дії щодо християн, зокрема, на Близькому Сході, геноцидом і злочинами проти людяності. Ініціативу схвалили 393 конгресмени з обох партій країни.
ЛГБТ-активісти погрожують сімейній парі, християнська постава якої не дозволила спекти торт для церемонії «весілля» одностатевої пари. На адресу християн почали надходити погрози фізичної розправи, з’явилися брехливі відгуки про магазин в соціальних мережах, зловмисні коментарі на Facebook. Крім цього активісти ЛГБТ кілька разів завдали незначних пошкоджень майну християн.
Згідно з інформацією за 17 березня читаємо, що у Пакистані Католицька Церква провела особливі молебні за ув’язнену християнку Асію Бібі. Молитви були організовані в містах Ровальпінді, Джелум, Лахор і Сіалкот. Недавня страта Мумтаза Кадрі, охоронця, який вбив губернатора Пенджабу Салмана Тасіра, котрий виступав на захист Асії, спровокувала нову хвилю мусульманської агітації на користь страти Асії.
Професор історії Мюнхенського університету Людвіга-Максиміліана Катрін Бек висловила думку, що російська Православна Церква була інструментом комуністичного режиму проти Греко-Католицької Церкви, їй була вигідна ліквідація Греко-Католицької Церкви, оскільки вона отримала всі громади УГКЦ у Західній Україні. Римо-Католицька Церква в Галичині також піддалася переслідуванню і була розорена шляхом «релігійної чистки» і переміщення населення.
Олег Турій, проректор УКУ, в рамках міжнародної наукової конференція «Сила віри супроти насилля влади: греко-католики Центрально-Східної Європи в умовах переслідувань тоталітарних режимів після Другої світової війни» сказав, що досвід новомучеників УГКЦ промовляє до нас, сьогоднішніх християн, про віру, надію і любов, що їх вони передають нам.
18 березня повідомляється, що Глава Української Греко-Католицької Церкви Блаженніший Святослав під час круглого столу «Насильницька ліквідація УГКЦ та її наслідки: уроки й завдання для сьогодення» повідомив, що зараз УГКЦ в Криму очікує рішення щодо своєї долі. Тобто в яку категорію її намагатимуться зарахувати і яку термінологію до неї використати: регуляцію чи ліквідацію.
В Англії від посади судді був відсторонений Річард Пейдж. Причиною цього стало те, що суддя у телепрограмі Бі-Бі-Сі висловився проти усиновлення дітей одностатевими «парами». Адвокати обвинуваченого назвали таке рішення «безумством наших днів».
Архиєпископ Пол Галлахер, глава дипломатії Ватикану, на місійному конгресі «Наша Церква і Церква мучеників» говорив про те, що міжнародне співтовариство має визнати право на свободу віросповідання і засудити всі форми дискримінації та нетерпимості. Він нагадав, що в сучасному світі релігійна свобода перебуває під більшою загрозою, ніж будь-коли раніше. Глава дипломатії Ватикану зазначив, що релігійній свободі треба сприяти, а не обмежувати.
19 березня з’явилося повідомлення про те, що вже другий раз з каплиці у Черкасах був вкрадений хрест. Хтось вкрав статую Христа з хреста, який був освячений в минулому році в Страсну п'ятницю. А три тижні тому був вкрадений металевий хрест, який висів біля дверей з початку існування каплиці.
Відповідно до інформації за 20 березня читаємо, що на редакційну скриньку «Католицького оглядача» надійшов лист від імені захисників ЛГБТ з погрозами смертю на адресу членів редакції.
Єпископ італійської єпархії Пістойя заборонив надавати місце в церквах мусульманам для молитви
Єпископ італійської єпархії Пістойя заборонив двом своїм священикам надавати місце в їх церквах для молитви мусульманських біженців.
"Хоча християни зобов'язані приймати людей інших релігій, церкви призначені для відправлення літургії та зустрічей для своєї спільноти", - слова єпископа Фаусто Тарделлі, що обґрунтовують відмову, цитує італійська газета "La Repubblica". Єрарх зазначив, що для молитви мусульман необхідно знайти більш відповідне місце.
Парох парафії Санта-Марія-Маджоре у Пістойї-Вікофаро, о. Массімо Б’янчалані і парох парафії в Марілані о. Алессандро Карміньяні хотіли у своїх парафіяльних церквах створити викладені килимами місця для молитви мусульман, повернуті згідно з ісламською традицією в бік Мекки. У своєму регіоні обидва священики беруть участь у наданні допомоги біженцям.
З костелу в Севастополі роблять дитячий кінотеатр
Ледь отримавши звання історичного поселення, Севастополь зазнав першої втрати.
У самому центрі міста на площі імені адмірала Ушакова з-за стін будівлі колишнього костелу вже кілька днів добре чути, як гуркочуть кувалдами. Стіни розбивають зсередини. Йде процес руйнування будівлі храму. Зовнішні стіни сором'язливо завішені банерами, котрі поздоровляють севастопольців з днем Перемоги. Двері щільно закриті. Заглянути і дізнатися, що відбувається - не вдалося. Охоронці пильно стоять на сторожі таємничого будівництва і шкодять будь-яким спробам дізнатися правду.
Член севастопольської регіональної громадської організації «Севастопольське товариство охорони природи, прав людини та історичної спадщини», голова секції охорони історичної спадщини та керівник підприємства, що займається реставраційними роботами на об'єктах історичного значення Севастополя Анатолій Федорович Пряшников зазначає: «Питання про севастопольський костел вже тривалий час викликає суперечки. Повернути чи не повернути будівлю костелу католицькій громаді севастопольців – думки різні. Незважаючи на те, що я є православним християнином, твердо впевнений у тому, що католики мають право на свій храм. Тим більше, ще у 1911 році він був побудований на гроші парафіян католицького віросповідання. Це не релігійне питання, а справа честі. Ми, як православні віруючі, справедливо вимагаємо повернення своїх храмів. Зараз ми на 99% повернули свої церкви і собори. Чому ми згодні з відсутністю такої ж можливості для віруючих людей інших віросповідань?
Сьогодні на спірному об'єкті ведуться роботи з капітального ремонту, не реставрації, а саме ремонту з цільовим призначенням будівлі, як кінотеатр дитячого фільму. До недавнього часу всередині ще залишалося оздоблення з елементами храму – базиліка, ліпнина. Цю велич закрито підвісною стелею і екраном. Зараз, судячи по шуму, що до долинають зсередини будівлі, всі ці прикраси релігійного спрямування варварськи знищуються. Ведеться повний демонтаж всіх архітектурних елементів. За проектом, який передбачає сучасний глядацький зал, зайвих деталей бути не повинно. Бажання перетворити зал для показу фільмів у форматі 4D передбачає повне закриття стін та стелі гіпсокартоном з метою ізоляції. Саме для цього туди забиваються напрямні елементи будівельних конструкцій.
Викликає побоювання той факт, що з зовнішньої стіни храму раптово зник охоронний знак, що висів там не одне десятиліття – табличка про те, що будівля є пам'яткою архітектури регіонального значення і знаходиться під охороною держави. З 2004 року будівля входила до реєстру охоронюваних історичних пам'яток. Йому був привласнений номер. Нині севастопольські чиновники чомусь стверджують, що це був український реєстр. Саме тому він неправильний. Мені невідомо, з якої причини всі пам'ятники культури не повинні повністю перейти в російський реєстр. Документ складався Севастопольським управлінням культури в 2004 році і нарікань не викликав. Нового реєстру досі немає. Ніхто не збирається його складати.
А старий реєстр раптово став секретним документом. Але мені вдалося зняти копії з нього. Хоча перелік пам'яток історичної спадщини Севастополя повинен бути викладений на сайті Департаменту культури або Департаменту архітектури міста.
11 січня 2016 року Міністром культури РФ Володимиром Мединским був підписаний наказ №2 «Про включення міста Севастополя до переліку історичних поселень федерального значення, затвердження меж території і предмета охорони історичного поселення місто Севастополь».
У переліку об'єктів, що підлягають охороні, під № 153 згадується будинок по вулиці Шмідта, 1. За цим стоїть обов'язкова паспортизація будівлі, що охороняється. Оскільки об'єкт визнається, як історичний, то ні про яке будівництво або перепланування не може бути й мови. Тільки реставрація, згідно історичного вигляду.
У свою чергу, в Департаменті культури наполегливо стверджують, що цей будинок було повністю зруйновано під час війни. Але я маю численні докази, що це не так. Під час героїчної оборони Севастополя в ньому знаходився вузол зв'язку Чорноморського флоту, а після війни його дійсно хотіли зруйнувати на будматеріали. Намагалися підірвати, але храм вистояв. Виходить, що ні німці, ні наші не змогли знищити колишній костел. А сьогодні його безжально знищують. І для чого? Для дитячого кінотеатру. Що збираються там показувати? «Міккі мауса», тому, що вигідно. Вбивають нашу історичну спадщину аби догоду миттєвим корисливим інтересам».
Стурбованість громадських діячів зрозуміла. Не зовсім зрозуміле мовчання депутатів Законодавчих зборів Севастополя. У грудні депутати своєчасно і жорстко відреагували на знищення парапету біля пам'ятника Синявину. Але будівля костелу являє собою не меншу, а набагато більшу історичну цінність. Тільки нікого з депутатів цей пам'ятник архітектури поки що не цікавить.
Для роз'яснення ситуації «ІНОРМЕР» спробував зв'язатися з керівником «Севастополькіно» Дмитром Анатолійовичем Гарнегой. Від пропозиції зустрітися Гарнега категорично відмовився, пославшись на особисту неприязнь до нашого видання. Ймовірно, він перебуває у святому невіданні закону РФ № 2124-1 «ПРО ЗМІ», де статті 47 та 144 передбачають покарання, аж до кримінальної за перешкоджання адміністративною особою професійної діяльності журналістів.
«ІНФОРМЕР» спробував вимагати від керівництва Департаменту культури відповіді щодо неадекватної поведінки начальника «Севастополькіно». Шукати правду у севастопольських чиновників виявилося вкрай важко. Навіть якщо ці чиновники представляють культуру міста.
Біженці християни опинились в Німеччині в більшій небезпеці, ніж на батьківщині
Християнам в таборах для біженців у Німеччині загрожує смертельна небезпека, в країні присутня паніка з приводу ісламізації.
Християни зазнають гонінь від своїх співвітчизників - сирійців, іракців-мусульман. І це не поодинокий випадок. Пастор однієї з протестантських церквов розповідає, що у нього в храмі ночують сирійці-християни, тому що вони бояться залишатися на ніч в таборі. Багато хто взагалі хоче поїхати назад, оскільки тут вони опинились в більшій небезпеці, ніж на батьківщині.
Християнин вбитий в Бангладеші
У Бангладеші радикальні мусульмани вбили 68-річного чоловіка, за навернення з ісламу в християнство, повідомляє 316NEWS з посиланням на Christian Today.
За словами поліцейських, троє нападників підїхали до Хоссейн Алі на мотоциклі в той час, коли він був на своїй регулярній ранкової прогулянці в місті Куріграм. Зловмисники підійшли до нього, потім вдарили Алі ножем в шию.
За словами офіцера поліції, троє чоловіків були арештовані для допиту.
Хоссейн навернувся в християнство в 1999 році. Співробітник з коледжу Редкліфф в Глостері сказав: «Господи, подивися на це, вони нічого не знають, вони не розуміють, прости їх».
У Конго вбили «невигідного» священика
Убитий монах створював сторінку, що документує злочини повстанців.
51-річного асумпціоніста вбили в Демократичній Республіці Конго. О. Вінсент Мачлозі не став випадковою жертвою, його вибрали свідомо. Свідки розповідають, що його вбили у Вербну неділю солдати в конголезькій військовій формі.
О. Еммануель Кахіндо, генеральний вікарій згромадження августинських асумпціоністів, що живе у Римі, наголошує, що вбитий монах брав активну участь у роботі Комісії у справах миру, що документує злочини, скоєні повстанцями в районі Норд Ківу, і був творцем сайту, що інформує міжнародну громадську думку про ці злочини. Вони пов'язані з грабіжницькою експлуатацією мінеральних ресурсів і систематичними масовими вбивствами населення племені яіра (нанде), які мають ознаки геноциду.
Священик здобув докази того, що за цими злочинами стоять правлячі президенти Конго і сусідньої Руанди. О. Мачлозі задокументував також процес просування в районі Ківу руандійської окупації, а також «балканізації» Конго. Своїх братів просив про молитву, «тому що, як він сказав, знає, що скоро його вб’ють». Останнім часом йому сім разів вдалося уникнути пастки. У жовтні 2012 року в тому ж районі викрали трьох його братів-монахів (Жана Ндулані, Ансельма Васукунді та Едмонда Кісугху).
З тих пір про зниклих монахів нічого невідомо. Ситуація в регіоні Бутембо-Бені впродовж багатьох років є напруженою, бо там діє багато повстанських груп, що борються за доступ до багатих родовищ корисних копалин. Служителі Церкви часто є невигідними свідками їхньої незаконної діяльності, і тому їх змушують «замовкнути».
Клініка для захисту дітей від аборту під керівницвом Сестер Домініканок у В’єтнамі
Клініка для захисту дітей від аборту у В’єтнамі є також місцем, де матері-одиначки можуть знайти розраду й підтримку, віднайти надію. Це медичний центр підтримки "Tу Фонґ", заснований в 2009 році єпископом Космою Хоанг Ван Джатом, при парафії Божої Матері з Ту Фонґ у Ханої. Клінікою опікуються о. Домінік Нґуен і Сестри Домініканки, які день і ніч неустанно трудяться, щоб зупинити феномен аборту в азіатській країні.
В центрі підтримки перебуває біля 50 молодих матерів, переважно убогих і без освіти та їхніх дітей, залишених батьками. Тут вони наново віднаходять своє щастя та цінність власного життя, моляться через заступництво Пресвятої Богородиці з Ту Фонґ за своїх дітей, яких тут народили. Сестри супроводжують їх у щоденному житті, дбаючи про здоров’я новонароджених дітей та навчаючи ручних робіт молодих матерів.
Переривання вагітності є зростаючим занепокоюючим явищем у В’єтнамі, який щодо кількості абортів є першою країною у Південно-Східній Азії та п’ятою у світі. Щороку понад трьохсот тисяч дівчат у віці від 15 до 19 років вдаються до аборту, часто в підпільний спосіб. Між студентками ліцеїв та вищих навчальних закладів переривання вагітності становить майже 70 відсотків.
Поряд з соціальною роботою, сестри провадять також і пасторальну діяльність. Щовечора діти і матері беруть участь в Святій Месі в парафії. Кожна мати пройшла своїм нелегким і звивистим шляхом. Найчастіше трапляється, що, завагітнівши дівчата, не бажають зберегти дитину, бо їхні родичі змушують їх зробити аборт. І лише після того вони можуть повернутися додому. Сестри надають дівчатам духовну підтримку і трапляються випадки, коли матері виявляють бажання охриститися разом із своїми дітьми.
Франківчани вийшли на захист життя і сімейних цінностей
23 березня в Івано-Франківську пройшов Марш за збереження життя і сімейних цінностей, мета якого привернути увагу громадськості до актуальних проблем знищення ненароджених дітей та порушення основ сімейного життя.
Розпочався Марш зі спільної молитви біля храму Різдва Пресвятої Богородиці, яку провели Преосвященний Владика Йосафат, Єпископ помічник Івано-Франківський, та Владика Дмитро Григорак, єпарх Бучацький, спільно з духовенством. Після чого численний люд з транспорантами та банерами пройшлись центральними вулицями міста: Чорновола-Сахарова-Коновальця-Мельника та дійшли до Вічевого майдану.
Як розповів організатор ходи, заступник християнського руху за життя, Мирослав Возняк, цей захід проводять щоб звернути увагу всіх на проблему узаконеного дітовбивства. «Зараз таку статистику не ведуть, проте ще у радянському союзі офіційно проводилося 1 млн. 200 тис. абортів на рік. І не думаю, що зараз цифри дуже змінилися. Ми повинні стати на захист життя. Є приклад Польщі, Ірландії де офіційно заборонені аборти і вони процвітають. Проте це проблема всього народу і передусім влади ,яка повинна забезпечити гідний рівень життя для одиноких матерів», - пояснив п. Возняк.
"Наша спільна хода - це свідчення нашої подяки Господеві за дар життя", - звернувся Владика Йосафат під час всеміського віче, за участі представників влади, духовенства та кількасот містян. «Ми пройшли цим маршем не проти когось, а за збереження життя і традиційну сім'ю», - наголосив він.
А Кир Димитрій додав: "Якщо хочемо мати майбутнє, то мусимо сповідувати ті ідеали, які нам закладені Творцем".
Висловив свою християнську позицію і міський голова п. Руслан Марцінків. На ході також численно були присутні і діти, які, хоч можливо й не до кінця усвідомлюють її суть, все ж сьогодні зробили великий крок задля майбутнього.
Віримо, що й інші міста також підключаться до такої доброї акції за збереження дару життя та основоположних сімейних цінностей, а українські парламентарі таки приймуть відповідні закони.
Мер Івано-Франківська: Ми прямуємо в християнську Європу, а не до заперечення сімейних цінностей
Як повідомляє офіційний сайт Івано-Франківської міськради 23 березня цього року в Івано-Франківську пройшов «Марш за життя і сімейні цінності», організований ГО «Івано-Франківський Християнський рух за життя» за підтримки християнських конфесій. До акції долучився і міський голова Івано-Франківська пан Руслан Марцінків.
Ідея маршу – проголосити цінність людського життя від самого зачаття та закликати всіх українців докласти максимум зусиль для захисту кожної ненародженої дитини. Такі заходи проходили в інших містах і не лише України, але й усього світу. Вони збирали тисячні колони демонстрантів, які висловили свій протест проти абортів і за збереження християнських сімейних цінностей.
Закінчився марш народним віче. «Зараз, під виглядом європейських стандартів, намагаються затвердити закони, що заперечують сімейні цінності. Ми прямуємо в Європу, але Європу християнську, Європу вільних націй», - виступив на підтримку акції пан Руслан Марцінків. Міський голова наголосив на важливості подібних акцій, які зберігають християнський дух, звичний для Прикарпаття.
Окрім цього Мер Іван-Франківська зазначив, що патріотом може бути тільки справжній християнин: «Перед виборами мене в ефірі "1+1" запитали: чи може бути гей патріотом? Я сказав, що ні. Патріотом може бути тільки християнин, справжній патріот – той, хто вірить в Бога». Також пан Марцінків наголосив на облудності тверджень, що начебто рух в Європу заперечує сімейні цінності: «Наші опоненти дорікають, що нібито Європа інша, але я нещодавно був у Польщі. У Польщі, яка є успішною європейською країною, яка зробила величезний прорив, діє закон про заборону абортів».
Як повідомляє сайт «Тримай Kurs», міський голова Івано-Франківська подякував усім учасникам маршу та пообіцяв робити максимум, щоб у місті проводилися не тільки акції, але й реалізовувались соціальні проекти щодо запобігання абортам.
"Ми повинні стояти на своїх християнських національних цінностях", – завершив виступ Руслан Марцінків.
В Англии судья-христианин уволен из-за высказываний об усыновлении геями
Ричард Пейдж был отстранен от должности судьи после того, как в телепрограмме Би-Би-Си высказался против усыновления детей однополыми «парами», сообщает Telegraph.co.uk.
Юридическое Бюро проведения расследований подтвердило, что 68-летний отец троих детей, возглавлявший Мэйдстоунский и Севенокский суды в Кенте, мировой судья Ричард Пейдж уволен с должности окружного мирового судьи, пишет cnl.news.
Сотрудники Бюро заявили, что причиной отставки послужили высказывания, сделанные им на национальном телевидении.
Эта история началась еще в 2014 году, когда во время слушаний по усыновлению Пейдж сказал, что ребенку лучше находиться «с отцом и матерью», нежели с однополыми «родителями». Тогда дело ограничилось выговором за то, что судья «руководствовался своими религиозными взглядами, а не доказательствами».
И вот его пригласили на ток-шоу ВВС, где обсуждалось, вытесняются сегодня христиане из общественной жизни или нет, где Ричард Пейдж снова высказал свою позицию в вопросе усыновления детей однополыми «родителями». И на этот раз его уволили.
«Лорд-канцлер и Лорд-главный судья нашли, что высказывания г-на Пейджа на национальном телевидении удостоверяют всех мыслящих людей в том, что он настроен против и с предубеждением относится к однополым усыновителям; они пришли к выводу, что это серьезное нарушение, порочащее репутацию судьи. Как результат г-н Пейдж был отстранен от судейства», – сообщил спикер Юридического Бюро проведения расследований.
Но Ричард Пейдж по-прежнему стоит на своем. «Как судья, я должен действовать, основываясь на доказательствах, – говорит он. – Но не найдется доказательств, способных убедить меня в том, что отправить ребенка к однополой «паре» также хорошо, как жизнь с мамой и папой, как это заповедано Богом и установлено природой».
Он также подчеркнул, что государственная политика по усыновлению однополыми парами является «социальным экспериментом над жизнями наиболее уязвимых детей».
Его адвокаты из Христианского Юридического Центра назвали решение Бюро «безумием наших дней».
Андреа Уильямс, глава Христианского Юридического Центра, заявила: «Лорд-канцлер отстранил Ричарда от судейства якобы за "предубеждение" и за высказывания в средствах массовой информации о том, что с ним произошло. Маски нового юридического порядка сброшены – он крайне жесток. Оппоненты лишаются голоса, и если он все-таки зазвучит, то на того, кто посмел высказаться, обрушивается наказание.
Изгнание людей, подобных Ричарду, из судов – это безумие наших дней. Он всю жизнь служил обществу, его интеллектуальные способности безупречны. Он руководствуется христианской верой и глубочайшим состраданием к людям».
Папа-эмерит Бенедикт XVI заявил о "глубоком кризисе веры" в католический мире после Второго Ватиканского собора
Об этом бывший понтифик сказал в редком публичном интервью, которое было обнародовано 17 марта 2016 г. Выдержки из него приводит итальянская газета "La Stampa". (Полный текст в переводе на английский язык приводит Catholic World Report со ссылкой на "L’Osservatore Romano". - UVR).
Интервью у Бенедикта XVI взял известный католический богослов священник-иезуит Жак Сэрвэ (Jacques Servais). Оно стало главой в новой книге, изданной в Италии, которая содержит материалы конференции, проведенной в Риме в прошлом году. В ходе конференции архиепископ Георг Генсвайн, личный секретарь Папы Бенедикта, представил интервью бывшего понтифика.
Размышляя над природой Христианской веры, отставной Папа Римский отметил, что личная вера неразрывно связана с Церковью. "С одной стороны, вера - это глубоко личная связь человека с Богом, который касается моего сердца и помещает меня в прямой контакт с живым Богом так, что я могу говорить с Ним, любить Его и вступить в общение с Ним. В то же время этот глубоко личный опыт неразрывно связан с обществом: становление одним из детей Божиих в сообществе верующих братьев и сестер является существенной частью веры", - говорит Бенедикт XVI.
Папа-эмерит Бенедикт XVI отмечает, что великие миссионеры Католической Церкви всегда настаивали на том, что обращенные ко Христу люди должны прийти в Церковь для спасения своих душ. Но эта вера была потеряна после Второго Ватиканского собора, считает Папа Бенедикт. "Результатом стал глубокий кризис", - сказал отставной Папа Римский. "Почему Вы должны пытаться убедить людей принять Христианскую веру, когда они могут быть спасены даже без нее?", - задается риторическим вопросом бывший глава Католической Церкви по поводу модернистских настроений в католицизме, порожденных Вторым Ватиканским собором.
Однако, как продолжил Бенедикт, "все еще существует восприятие, что мы все нуждаемся в милосердии и прощении". Он сказал, что признание этого было главной темой понтификата Папы Иоанна Павла II, которая теперь подхвачена Папой Франциском. Бенедикт объяснил: "Это милосердие, которое направляет нас к Богу, в то время как справедливость дает нам страх в Его присутствии. Я полагаю, что это показывает, что под налетом самоуверенности и самодовольства сегодняшнее человечество таит в себе глубокое знание о своих ранах и недостоинстве перед Богом. Он ожидает милости".
http://catholicnews.org.ua http://lviv.depo.ua http://prochurch.info http://unavoce.ru https://vk.com/tvereza.ukraina https://vk.com/ruh_chystyh_serdec