|
| | |
|
Головна » 2012 » Травень » 26
Філософії, актуальні у 1910 році, до яких, як вважали, Церква мусить пристосуватися, у 1940 були вже не такими актуальними. З'явилась низка нових течій, основною з яких став екзистенціалізм. Важко перебільшити важливість цієї філософії, яка змінила релігійне мислення як у Церкві, так і поза нею. Якщо раніше обриси християнської релігії здавались вам чіткішими, а зараз розмитішими, якщо священик говорить з вами про християнську віру, життєві ситуації, відданість, випробування або значущий досвід, а ви не певні, чи вірить він у Воплочення, Воскресіння, потойбічне життя чи навіть в Бога, то відповідальний за все це, здебільшого, екзистенціалізм. Цю філософію сформувал
...
Читати далі »
|
Походження і зміст медальйонуСв. Бенедикт (нар. в Нурсії, Італія, у 480 р.) з
особливістю почитав святий хрест і нашого розп'ятого Спасителя. Знаком
хреста він здійснив багато чудес і перемагав злих духів. У честь його
діяльності був викарбуваний медальйон. З однієї його сторони зображено
Бенедикта, який тримає у руках хрест і Правило чину, а на краях є напис
латинською, що мовою українців звучить: "Нехай його присутність хоронить
нас в час смерті". (Святий Бенедикт завжди був патроном умираючих, бо
він сам помер славно, молячись перед Найсвятішими Тайнами). На звороті
медальйону зображений хрест. На кр
...
Читати далі »
|
Ми поговорили про головні гріхи, яких треба уникати, їх коріння і наслідки, які треба умертвляти, а тепер обговоримо головну ваду кожного з нас. Найперше дослідимо що таке головна вада, потім поговоримо як її пізнати та відрізнити, і врешті - як з нею боротися. Що це є головна вада?
Це вада, яка має перевагу над іншими, а тому впливає на наш спосіб відчуття, судження, симпатії, бажання і вчинки. Ця вада має тісний зв’язок з індивідуальним темпераментом. Є різні темпераменти, схильні до мягкості, слабкості, лінивства, хтивості, змисловості. Є особливо схильні до гніву і гордості. Не всі піднімаються тою самою дорогою на гору
...
Читати далі »
|
Душа, щоб могла з’єднатися з Богом, повинна конечно позбутися навіть найменших пожадань.
1. Читач напевно давно вже хотів запитати: чи осягненню того високого стану досконалості обов’язково мусить передувати цілковите умертвлення всіх пожадань, малих і великих, і чи не достатньо опанувати тільки важливіші, пропустивши інші, менш значні. Для душі видається важкою річчю дійти до такого цілковитого зречення, щоб не мала прагнень ані почуттєвих прихильностей до жодної речі чи особи. 2. Даємо відповідь на це. Найперше слід зазначити, що не всі прагнення є однаково шкідливі і не в однаковій мірі шкодять душі. Самі по собі пожадання
...
Читати далі »
|
|
| |
| | |
|
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці
Відправляємо:
|
|