Меню сайту

Категорії розділу
ІСЛАМІЗАЦІЯ [33]
ГОМОДИКТАТУРА [73]
НОВИЙ СВІТОВИЙ ПОРЯДОК [67]
ЖИДОМАСОНСТВО [22]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу

Головна » »
13:28
Чи править Америкою Орден «Череп і Кістки»?

Про аристократичні корені родини Керрі, які ся­гають перших років утворення молодої амери­канської республіки і навіть королівських династій Великобританії, написано чимало. Однак менш відомі інші факти сімейної історії, які значно про-заїчніші, але все ж пояснюють дедалі більше і ха­рактер, і політичні напрями кандидата в президен­ти США від Демократичної партії в політичному сезоні 2004 р. Вже 2003 р. у переддень передви­борчої кампанії в американській пресі спливли подробиці історії про Фріца Коні, чеського єврея, одруженого на Іді Лоув, яка походила з єврейської родини, проживала, в Будапешті і на рубежі ХІХ–ХХ століть зазнала антисемітських гонінь в Австро-Угорській імперії. Тоді Коні вирішили емігрувати з «кошмарної» Європи в «країну обіто-вану» — Америку. Новий Світ — нові імена. Сівши навколо карти європейського континенту, немов готуючись до гадання на кавовій гущі, вони круто­нули олівець. Його вістря вказало на графство Керрі в Ірландії. Це був знак згори — чоловік і жінка швидко поміняли прізвище і стали Керрі (при цьому Фріц перетворився у Фредеріка). 1902 р. вони прийняли католицтво й 1905 р. прибули, на­решті, в «рай земний» і негайно долучилися до американського процвітання. Спочатку Фредерік Керрі обзавівся своїм бізнесом у Чикаго, потім ро­дина переїхала в Бостон, де налагодила успішний взуттєвий бізнес. Через 15 років після прибуття в США Ф. Керрі міг уже паркувати свій «кадилак» на автостоянках у найпрестижніших районах міста.

У 1920–1921 рр. у США тривала досить жорстока післявоєнна криза. Події розвивалися за важким класичним сценарієм, описаним ще в новелах О’Генрі: 23 листопада 1921 р. в туалеті одного з бо-стонських готелів пострілом із пістолета в голову «звів дебет з кредитом» бізнесмен Ф. Керрі. Тут і з'ясувалося, що його борги приблизно дорівню­ють нажитому. Проте згодом вдова зробила все можливе, щоб їхній син Ричард закінчив і Йельський університет, і Гарвардську школу права.

Самогубство батька довго залишалося глибо­кою, незагойною раною в душі Ричарда. Можли­во, воно назавжди відштовхнуло його від кар'єри у бізнесі і змусило шукати інших шляхів до багатст­ва. Влітку 1937 р. студент Гарварда Р. Керрі приїхав у Францію на літній семестр для занять скульптурою і випадково зустрівся з Джеймсом Форбсом, також випускником Гарвардського університету, одним із представників відомого заможного сімейства США. Дружина Маргарет Уінтроп була прямим нащадком Уінтропів, які свого часу заснували штат Массачу­сетс. Дж.Форбс запросив Ричарда провести вихідні в родинному маєтку Форбсів у Нормандії. Там Ри­чард познайомився з Розмарі, дочкою іменитої па­ри. Дружба молодих людей переросла в романтич­ну любов, і на початку 1941 р. вони одружилися. Особисто Р. Керрі, можливо, і не виграв від багатст- ' ва родини своєї дружини, але його діти мали доступ у вищий світ Нової Англії завдяки двоюрідній бабусі Кларі Уінтроп, власниці досить великого статку, яка взяла на себе видатки за їх освіту. Особливою тур­ботою вона оточила племінника Джона (Ричард Керрі, який помер 2000 р. у віці 85 років, був бать­ком чотирьох дітей — двох синів, Джона і Кемерона, і двох дочок, Маргарет і Діани).

Джон Форбс Керрі народився 11 грудня 1943 р. у м. Денвері (штат Колорадо), де його батько, який пішов добровольцем на військову службу після вступу США у Другу світову війну і став льотчиком-випробувачем американських ВПС, проходив курс лікування і реабілітації після туберкульозу. Хвороба врятувала Р. Керрі від фронту, і незабаром, після на­родження сина, родина повернулася в рідний штат Массачусетс.

Після війни Керрі-старший почав кар'єру про­фесійного дипломата і співробітника Державного департаменту США. Родина переїхала у Вашингтон, потім пішли призначення у ФРН, зокрема в Західний Берлін і Норвегію. Життя у Вашингтоні в диплома­тичному середовищі сприяло тому, що розмови про політику стали постійною темою в будинку Керрі. У 1950 роки вся родина з великим інтересом стежила за політичною кар'єрою свого земляка сенатора Дж.Ф.Кеннеді. Навчання в приватних школах Швей­царії і США, щедро оплачувані люблячою бабусею1, вже з юних років прилучили Джона Керрі до світу американської еліти.

1958-1962 — роки навчання Керрі-молодшого в престижній приватній школі Св. Павла в м. Конкорд-; (штат Нью-Хемпшир). Там він познайомився і по­дружився з Робертом Першингом, онуком відомого американського генерала часів Першої світової війни Дж. Першинга, а також із Харві Банді, дядьки якого, Вільям і Макджордж Банді, відігравали клю­чову роль у визначенні зовнішньої політики в адміністраціях Дж. Кеннеді і Л. Джонсона.

1962 р. Джон Керрі пішов на юридичний факуль-тет Йельського університету — альма-мате.р амери­канської політичної еліти. На нього відразу зверну­ли увагу. Відповідно до традиції, на останньому курсі університету Джона разом із 15 «обраними і перспективними» студентами прийняли в таємне студентське товариство «Череп і Кістки». 196.6 р. він познайомився з У. Банді, який приїжджав в універ­ситет із програмною промовою про стратегічні цілі' війни США в Індокитаї. Банді популярно розповів молодим людям про роль і значення війни у В'єтнамі для формування майбутньої політичної еліти США. Він провів паралель між Другою світовою війною, яка була передовою лінією боротьби зі «світовим нацизмом», і В'єтнамом — передовою лінією бороть­би зі «світовим комунізмом». Слова Банді падали у благодатний ґрунт, тим більше, що Дж.Кеннеді вже тоді був взірцем для наслідування (на думку студен­та Керрі)*.

Існує велика об єднуюча сила — демократія, коли меншість підкоряється більшості, причому виз­наються свобода і рівноправність громадян. Але без .допомоги ця сила не здатна впоратися зі змовою, бу­дучи беззахисною проти ідеології, орієнтованої на її трансформацію за допомогою нової еліти, нової віри і нового світового порядку. Насправді демократія сприяє революції, як з'ясували теоретики, наприклад, ідеолог Франкфуртської школи Герберт Маркузе. І Гітлер перший показав, який слабкий опір народо­владдя перед справжньою загрозою.

«Еліта, а не маси керують Америкою, — зробили висновок учені Томас Р. Дай і Л. Хармон Зіглер у книзі “Іронія демократії”. — В індустріальне ядерне століття життя в умовах демократії, так само, як і в тоталітарно­му суспільстві, визначає жменька людей. Незважаючи .на різнобачення у підходах до вивчення влади в Аме­риці, вчені — як політологи, так і соціологи — погод­жуються, що ключові політичні, економічні і соціальні рішення приймає незначна меншість» [1, c. 1].

В Україні і США не так давно завершилися прези­дентські вибори. У боротьбу за вищу державну посаду вступали клани, об'єднані загальними корпоративни­ми інтересами. Але якщо в нашій країні боролися за можливий перерозподіл власності, то в Америці цілі трохи інші. Але правителі ті ж. Незалежно від того, хто стане президентом США, він буде виконувати волю таємних правителів. :' Хт_о ж насправді керує Америкою, а, отже, світом?

Кілька років тому відомий психолог, консультант провідних мільярдерів світу Антоніо Менегетті писав: «Президенти — це маріонетки в чужих руках. Рішен­ня приймають не Єльцин, Клінтон або Ширак — у них немає влади. Реально економічною владою на цій пла­неті володіють ті, хто, використовуючи досягнення технології цифрової комунікаційної мережі, контро­люють і змінюють світову економіку так, як їм зруч­но» [2, c. 464, 465].

Ця стурбованість висловлювалася і за межами США. Один відомий французький видавець сказав, що «неможливо простежити реальну власність кор­порацій і структур влади в Америці. Цього ніхто зро­бити не дозволить. Вони знайдуть спосіб зацькувати і придушити кожного, хто спробує так зробити. Це, імовірно, досить маленька група людей, які особисто знайомі, але багато хто з них невідомий громадсь­кості. Вони керують діями уряду, а суспільні служби обслуговують приватні інтереси, а не навпаки. Уря­довий «контроль», про який фактично кожен згадує, неможливо виявити за курсами акцій, регуляторни­ми механізмами, суспільною думкою. Він функці­онує за допомогою лабіринту особистих контактів і негласного взаєморозуміння» [3, c. 17].

Усі знають, що люди, до яких прийнято застосову­вати слово істеблішмент, володіють величезними ресурсами, маніпулюють курсами акцій, регулюють ціни й ухиляються від сплати податків. Вони також мають монополію на енергетику, медичне обслугову­вання, озброєння тощо (причому нерідко перешкоджають впровадженню нових технологій). Але водно­час, реагуючи на висловлення про роль істеблішмен­ту в управлінні Америкою, керівник вашингтонсько­го Комітету вивчення американського електорату Кертіс Ганз із жалем зазначив: «Параноя вбиває цю країну».

Найбільш спостережливі представники українсько­го народу колись відзначали поступове наповнення владних структур, інформаційного простору і суспільних інститутів представниками системи, яку можна визначити як невидиму або закулісну цивілізацію. Якщо акцентувати на цьому увагу вико­навчих органів або відповідних служб, то не виключе­но, що і тут буде звинувачення в параної.

Але що це? Параноя або ж закономірний розвиток західної демонічної цивілізації? За твердженням Оле­га Платонова: «Логічний розвиток західної антихрис-тиянської, іудейсько-масонської цивілізації призвів до створення структур влади, богоборча сутність якої і відверте заперечення заповітів Христа перекреслили багато підсумків двох тисячоліть християнської куль­тури. На зміну богоданим монархіям і самодержав­ним царствам, заснованим на світогляді Нового Завіту, прийшла влада воістину сатанинська, на скри­жалях якої декларувалися поклоніння золотому тель­цю і наживі, розпуста і содомітство, культ насильства і вседозволеність багатства...

Під виглядом так званої демократії, яку на Заході трактують як вінець державного устрою, прихо­вується влада сатани, головна мета якого — розбещен­ня людей, потакання їхнім вадам, перетворення їх у рабів тваринних пристрастей.

Затвердження цієї влади означає узаконення, пере­творення в норму всіх вад, які категорично засуджує Біблія:

  • поклоніння золотому тельцю, грошам, матеріаль­ному успіху (це основа західної нинішньої цивілізації);
  • розпуста і перелюб;
  • содомітство (гомосексуалізм — смертний гріх, за­суджений Біблією — законодавчо дозволений у бага­тьох західних країнах);
  • замилування силою, насильством, допустимість вбивства у свідомості західної людини, сцени насиль­ства й убивства (на яких заснований весь західний кінематограф).

Такі основи західної іудейсько-масонської цивіліза­ції.

Духовний прогрес і моральний розвиток, які хрис­тиянство дало людству, у сучасному західному анти-християнському світі замінилися загальним духов­ним занепадом, моральною деградацією західної людини, замкнутої на своїх егоїстичних примітивних ба­жаннях» [4, c. 87].

Як справедливо зазначав ще в 1909 році відомий англійський автор коментарів до Біблії Ч. І. Ско-уфільд, «сучасна світова система, заснована на прин­ципах сили, жадібності, егоїзму, амбіціях і прагненні до гріховних задоволень, — це робота сатани, і такий світ пропонував він Христу як хабар (див: Мт. 4, 1-9). Сатана — князь нинішньої світової системи» [5].

Може це параноя? Невже дійсно ніхто не здійснює ніяких змов, щоб отримати багатство і владу? Як тут не згадати відому фразу: «Не думайте, що, якщо у вас параноя, вони не хочуть заволодіти вами!»

Дедалі більше зростає віра в те, що деякі особис­тості, які володіють великим багатством і владою, не відомі громадськості, є справжніми володарями у світі. Влада — реалії життя будь-якої країни і нашої теж, але більшість українців відсторонені від неї — таємниця — головне знаряддя влади. Ми стаємо де­далі більше ізольовані один від одного — прикуті до комп'ютерів і телевізійних екранів. Виникає відчуття розладу сучасного життя. Потрібно тільки уважно ди­витися і слухати.

У листопаді 1996 р. Ричард Джон Нойхаус, редак­тор журналу «Ферст Тінгс», організував конфе­ренцію «Кінець демократії. Судова узурпація вла­ди». Головна теза конференції, скликаної після чер­гових скандальних рішень Верховного суду, була сформульована так: «Уряд Сполучених Штатів Америки вже не керує країною за згодою керованих /…/ Слід вивчити питання: досягли ми чи ні того пово­ротного моменту в розвитку демократії, коли свідомі громадяни вже не бажають виражати свою підтрим­ку правлячому режиму» [6, c. 53].

Екс-президенти США і таємні товариства

Таємні товариства не тільки існують, вони постійно відіграють важливу роль у національних і міжнарод­них подіях.

При розгляді успіхів у діяльності сучасних таємних товариств, рекомендується спочатку придивитися до президентів Сполучених Штатів Америки останнього часу, а також до подій, які там відбувалися.

Адміністрація президента Джиммі Картера нас­тільки була заповнена членами Тристоронньої комісії, що конспірологи аж до нині мають привід для мірку­вань.

Президент Джордж Буш (старший) був членом Тристоронньої комісії, членом Ради з міжнародних відносин (РМВ) і братом у таємничому Ордені «Че­реп і Кістки» [7].

Президент Рональд Рейган, колишній представник «Дженерал електрік», офіційно не належав до цих то­вариств, але його адміністрація була буквально наси­чена нинішніми і колишніми членами таємних товариств. Та й сам він, після президентства, став поче­сним членом масонства Шотландського обряду південної юрисдикції.

На обкладинці квітневого номера журналу «Нове століття» за 1988 рік, офіційного видання Верховної ради цього древнього відгалуження масонства, поміщена досить цікава фотографія. На ній зображе­ний Рональд Рейган разом із вільними мулярами. Журнал публікує лист, написаний президентом Рей­ганом одному високопоставленому масону. Ось ури­вок з нього: «Прошу прийняти мою щиру вдячність за обрамлене свідоцтво про членство й інші знаки друж-' би, що Ви і прославлений брат Поль вручили мені. Для мене велика честь вступити в лави асоціації шістнадцяти колишніх президентів, що зв'язувала їх з масонством».

Із листа президента виявляється, що він вважав се­бе дійсним, а не «почесним» членом масонства Шотландського обряду південної юрисдикції. Пізніше, у серпні 1988 року Рейган виголосив промову на честь відкриття конвенції Республіканської партії, що скли­калася в Нью-Орлеані з метою відібрати кандидатів на посаду президента і віце-президента. Розшифровка стенограми цієї промови була надрукована в газеті «Нью-Йорк таймс». Президент робив рекламу Джор­джу Бушу, своєму віце-президенту, який прагне бало­туватися на посаду президента від Республіканської партії. Через три дні, у четвер увечері, віце-президен­та Джорджа Буша висунули кандидатом у президенти США від Республіканської партії.

Зупинимося на Біллі Клінтоні, «великому» другу Бориса Єльцина. Більшість людей, сприймали прези­дента Білла Клінтона як моложавого саксофоніста, аматора жінок, багато хто не здогадувався про його причетність до трьох найвідоміших сучасних таємних товариств: Тристоронньої комісії, РМВ і Більдерберзького клубу.

Видавець Джон Ф. Мак-Манус відзначив, що восени 1998 року під погрозою імпічменту, Клінтон поспішив у Нью-Йорк шукати підтримки серед своїх друзів-'у РМВ. «Білл Клінтон добре знає, що він є президентом тільки тому що члени таємного товариства, до якого він належить, вибрали його й очікували, що він буде здійснювати їхні плани» [8, c. 44], — писав Мак-Манус.

Навіть досліднику-початківцю стає зрозуміло, що таємні товариства не тільки існують, а й завжди відігравали ключову роль у світовій історії упродовж-багатьох сторіч. Неясно тільки: хто вони конкретно, скільки їх і які існують зв'язки між цими товариства­ми? Задамося питанням, а що поєднує нинішнього президента Сполучених Штатів Америки Джорджа Буша-молодшого (George W. Bush) і його основного суперника Джона Керрі (John Kerry)?

Відповідь проста: членство в одному таємному то­варистві під назвою Орден «Череп і Кістки» (Skull and Bones). Обидва закінчили Йельський університет і під час навчання вступили в таємне товариство цього навчального закладу. Тому передвиборна боротьба — бу­ла спектаклем з відомим результатом. Переможцем, так чи інакше, будуть керувати члени Ордену вищого ступеня присвяти.

Шляхи Джона Керрі і сімейства Буша перетинали­ся трохи раніше і були пов'язані зі скандалом у 1980-х роках, коли спливли зв'язки президента Буша зі зло­чинною діяльністю Міжнародного банку кредитів і торгівлі. У цій афері було задіяно багато впливових осіб, яких відразу взяла під свою опіку адміністрація Буша, блокуючи і перешкоджаючи розслідуванням. Розслідування проводив підкомітет Сенату з іноземних справ, тероризму і наркотиків, який очолював се­натор від штату Массачусетс Джон Керрі. Сенатор Керрі був головою Демократичного комітету Сенату, який отримував значні суми від цього банку. Але він також був і членом Ордену «Череп і Кістки», який мав свої традиції й устав. Тоді розслідування під керівництвом Керрі провалилося. Джек Блюм, спеціальний радник підкомітету Керрі, заявив: «Коли я запропонував провести серйозне розслідування діяльності банку, мене відразу відсторонили від робо­ти. Усе, що стосувалося банку, прикривалося на найвищому рівні, тому розслідування в Майамі щодо відмивання грошей пробуксовувало» [9, c. 7].

Це приклад того, як відстоюються корпоративні інте­реси на найвищому рівні і як цьому допомагає членст­во в таємних орденах.

Як зазначають дослідники, «Череп і Кістки» — таємний братерський орден, чіткі сліди якого були ви­явлені в Йельському університеті. Із Ордену, який віддавна створювався для того, щоб готувати сту­дентів до управлінської діяльності в усіх сферах аме­риканського- суспільства, вийшла безпрецедентна кількість урядовців, які сприяли глобалістським цілям таких самих братніх груп.

«Якщо членів Ради з міжнародних відносин звину­вачували в таємній діяльності, то вони виражали свій протест. І зрештою, вони праві, — писав Ентоні К. Сат-тон, уродженець Лондона, професор економіки, дос­лідник Інституту Гувера Стендфордського університе­ту. — Більшість членів РМВ не брали участі в змовах і нічого не знали про них... Однак у межах Ради з міжна­родних відносин існує внутрішня група, яка належить . до таємного товариства, що контролює РМВ і присяг­нула дотримуватися таємниці» [10, c. 24].

Цією внутрішньою групою і є Орден «Череп і Кістки». Згідно із Саттоном й іншими конспіролога-ми, це товариство — американський аналог давнішої німецької таємної організації. Вона була відома, за різними версіями, як «Братерство Смерті», «Глава 322» або «Орден», але найбільш поширена її назва — «Череп і Кістки», або просто «Кістки».

Американське відгалуження Ордену засноване в Йельському університеті 1832 року генералом Вілья-мом Хантингтоном Расселом і Альфонсом Тафтом.

Альфонс Тафт, який став у 1876 році військовим міністром, був згодом американським міністром юс­тиції і генеральним прокурором, послом у Росії. Його син — Вільям Говард Тафт, єдиний політик, який обіймав одночасно посаду президента країни і судді Сполучених Штатів Америки.

Генерал Рассел був членом законодавчого органу штату Коннектикут. Його родина очолювала ком­панію «Рассел», яку контролювали представники «блакитної крові» з Бостона, і заробили свій статок на початку ХІХ століття спершу на торгівлі рабами, а потім — на контрабанді опіуму. Деякі дослідники цим і пояснюють піратську символіку череп і пере­хрещені кісти (хоча спочатку її використовували старі лицарі тамплієри). А кузен генерала, Семюель Рассел, був головною діючою особою, що підбурюва­ла Англію на проведення «опіумних воєн» у Китаї.

В одній із публікацій згадується про розслідування в 1876 році діяльності войовничого таємного товари­ства «Череп і Кістки» (відомого як «Могила»), штаб-квартира якого була розташована в Йелі. Там же зазначалося, що «її засновник Рассел був у Німеччині перед високосним роком і встановив теплу дружбу з важливим членом німецького товариства. Він почав з ним керувати коледжом, щоб заснувати американське відділення. Так заснували товариство “Череп і Кістки” в США» [10, c. 223]. Спочатку товариство ма­ло назву «Клуб Євлогії» (Eulogiam Glub), на честь грецької богині красномовства.

Таємне німецьке товариство, можливо, було таємничим Орденом Ілюмінаті. Журналіст Рон Ро-зенбаум, глибокий дослідник Ордену «Череп і Кістки», відзначав, що емблема ордену череп і пере­хрещені кістки були також офіційним знаком Ордену Ілюмінаті. В одній цікавій статті журналу «Есквайр» Розенбаум писав: « Я, імовірно, знайшов конкретні, хоч і малопомітні, зв'язки між походженням ритуалів “Кісток” і горезвісними баварськими ілюмінатами, що реально історично існували /.../ з 1776 до 1785 року. Це таємне товариство з вільнодумними містичними ложами німецького масонства» [11, c. 87-88]. Тут вар­то додати, що сліди Ордену Ілюмінаті можна віднай­ти і нині. Тому твердження про існування його до 1785 року не є достовірним. Орден уміє знищувати сліди і завжди виникає, немов Фенікс із попелу, коли необхідно підштовхнути суспільство якоїсь країни до революційних катаклізмів.

Автор Екке також пише, що «Орден “Череп і Кістки” — це, по суті, прихований Орден Ілюмінаті... Його символіка і церемонії присвяти вказують, при­наймні, на близький зв'язок з масонськими ложами» [12, c. 214]. Масонські емблеми, символи, німецький девіз, навіть розташування кімнат для присвяти, —  усе це дуже схоже на те, що виявлено в масонських ложах Німеччини, пов'язаних з Орденом Ілюмінаті.

З огляду на низьке походження його засновників і їхніх родин, дослідники Вебстер Гріффін Терплі й Ан­тон Чайкін відзначали: «Походження Ордену “Череп і Кістки” тісно пов'язане з історією поширення опіуму і запеклою боротьбою за політичний контроль над но­вою Американською республікою» [13, c. 119].

Що стосується офіційного статусу, то Орден «Череп і Кістки» офіційно заснований у 1856 році як «Рассел траст» і проводить щорічні зустрічі в клубі «Рука Оленя», що на Сент-Лоренс Рівер у Нью-Йорку.

Безумовно, цей таємний клуб не єдиний. За дани­ми дослідників Терплі і Чайкіна, у Принстоні є «обідні клуби», зокрема «Айви» і «Котедж», чиї олігархічні традиції беруть початок від Джонатана Едвардса й Аарона Бура, аж до братів Даллес. У Гар­варді є ультрашляхетний «Порцеліан», відомий та­кож як «Пор» або «Свинячий клуб». Навіть Теодор Рузвельт бравував перед німецьким кайзером своїм членством у ньому. Франклін Д. Рузвельт був також членом «Флай клубу», який стояв трохи нижче за рангом [13, c. 121].

У Йелі існують і інші таємні клуби. Два з них: «Во­вча голова» та «Світок і Ключ», відповідно до досліджень Розенбаума, об'єднують багатьох пред­ставників східного істеблішменту, які не належать до Ордену «Череп і Кістки», але жоден із цих клубів не може зрівнятися з останнім у тому, що стосується кровних і ділових зв'язків. Щорічно п'ятнадцятьох молодих людей Йєльського університету відбирають для прийняття в цю таємну організацію.

На додаток до надзвичайної таємничості, члени цього Ордену дають клятву зберігати таємницю і не згадувати про його існування. Новачків називають «лицарями», за принципом таємних ранніх товариств типу лицарів тамплієрів, мальтійських лицарів або лицарів Святого Джона. Надалі їх називають «патрі­архами», їм віддають почесті як батьку-засновнику Сторонніх нешанобливо називають «язичниками» або «вандалами» [10, c. 7].

Дослідник Саттон відзначав, що активними члена­ми Ордену «Череп і Кістки» на початку «були пред­ставники 20-30 родин... Тут є лінія найстарших аме­риканських родин, які прибули на Східне узбережжя в ХVII столітті. Серед них, наприклад, такі родини, як Уітні, Лорд, Фелпс, Уодсворт, Ален, Банді, Адамс та інші. Тут є і представники сімейств, що стали за­можними за останні 100 років, які навчали своїх синів у Йельському університеті і бажали стати “знатними”, наприклад, Харріман, Рокфеллер, Пейн, Девісон» [10, c. 8].

Дослідник Екке писав, що ці сімейства цікавилися спадщиною і родоводом Старого Світу. Вони практикували договірні шлюби, «щоб захистити або “просу­нути” генетичну лінію псевдоеліти, яка зобов'язана походженню успадкованого нею багатства, ретельно' підібраними шлюбними партнерами, а не його появі від обороту наркотиків, або работоргівлі. Ці змішані родини допомагають і підтримують один одного у своєму прагненні до фінансового, політичного і гене­тичного панування» [14, c. 92].

«Вас... охоплює почуття, що тут величезна кількість змішаних шлюбів серед родин, які є членами Ордену' “Череп і Кістки”, — відзначає Розенбаум. — Фактично можна стверджувати, що функціонально “Череп і Кістки” є своєрідною неофіційною організацією євге­ніки, яка привносить енергійні нові гени в кровне споріднення стімсонської еліти» [11, c. 149].

Кумівство своїми коренями іде глибоко в Орден. Так, наприклад, сучасні фінанси компанії «Рассел Траст» були накопичені Джоном Б. Мадденом-мо-лодшим, партнером компанії «Браун Бразерс Хар­ріман», яка виникла внаслідок злиття компаній «Бра­ун Бразерс» і «Харриман» у 1933 році. Мадден почав працювати в цій компанії на початку 1940-х років під' керівництвом свого старшого партнера Прескотт.а Буша, батька колишнього президента Джорджа Бу­ша. Усі вони є членами Ордену «Череп і Кістки» [13, c. 117].

Інтереси Морганів і Рокфеллерів також добре представлені в Ордені. Персі Рокфеллер, який був членом цієї організації, пов'язав її з «Стандарт ойл», а імена відданих Моргану людей виявлені в докумен­тах таємного товариства.

Водночас Морган не був членом Ордену, але Га­рольд Стенлі (в Ордені з 1908 року) примкнув до банківської фірми Моргана «Гаранте Траст» у 1915 році і, таким чином, став партнером Моргана і прези­дентом об'єднаної компанії «Морган, Стенлі і Ком­панія». Аверелл Харріман (1913 р.) був членом правління фірми «Гаранте Траст», а Уітні (1894 р.) і його батько В. C. Уітні (1863 р.) були директорами фірми «Гаранте Траст». Деякі люди з компаній Мор­ганів входили у внутрішнє ядро таємного товариства, наприклад, їхній партнер Гарольд Стенлі з компанії «Морган, Стенлі і Компанія» та ін.

Шлях до фінансової влади не завжди пролягав че­рез пряме членство в Ордені. Незважаючи на те, що «Череп і Кістки» контролював значну частину багат­ства Ендрю Карнегі, сам мільйонер ніколи не був там. Орден безцеремонно використовував багатство «Фонду Форда», незважаючи на заперечення членів родини промисловця (з Фордів ніхто ніколи не брав участі у згаданій таємній організації), двоє з них навіть змушені були піти з правління фонду. А от пре­зидентом цієї фінансової структури з 1966 до 1979 рік був Макджордж Банді, член Ордену з 1940 року. Від 1960 року майже шість років, Банді був радником з національної безпеки в президентів Джона Ф. Кен-неді і, після його смерті, Ліндона Джонсона. Його брат Вільям Банді, прийнятий у «Череп і Кістки» 1939 року, працюючи в Центральному розвідувальному управлінні (ЦРУ), був помічником держсекретаря у справах Східної Азії і Тихоокеанського регіону.

Членами Ордену були досить впливові люди Аме­рики: президент США Вільям Тафт (1909 — 1913); суддя Верховного суду США Потер Стюарт; Генрі Стімсон, який був міністром оборони в період прези­дентства Франкліна Д. Рузвельта (1933 — 1945) і Гаррі С Трумен (1945 — 1953), якого характеризували як «людину основи основ американського правлячого класу»; американський посол в Росії Аверелл Харріман; засновник журналу «Тайм» (Time) Генрі Люсе; управляючий господарством Рокфеллера Річардсон Ділворт.

Із братством пов'язано чимало інших відомих імен, наприклад, Лову Форс, Кулідж, Делано, Стімсон і ін. Знаменитими членами Ордену є: президент Джордж Буш (1949 р.); Вільям Бісселл (1925 р.), брат Ричарда Бісселла, заступника директора ЦРУ з планування; Морі Хоув Бредфорд (1943 р.), який одружився з Ке-рол Варбург Ротшильд у 1941 році і незабаром став головним управляючим «Нью-Йорк таймс»; Генрі Лус (1919 р.), який очолив могутню і впливову видав­ничу імперію «Лус», що включала журнали «Тайм» і «Лайф»; відомий консервативний коментатор Вільям Ф. Баклі (1950 р.).

Дослідники Терплі і Чайкін писали: «Нинішнє століття більшістю жахливих подій зобов'язане впливовим американським проанглійським родинам, які прийшли сюди, щоб панувати. Вони використовували Орден “Череп і Кістки” як політичне вербувальне агентство. Це зокрема, Харрімани, Уітні, Ван-дербілди, Рокфеллери і їхні прихильники — Лорди, Тафти і Банді» [13, c. 124].

Інші дослідники вважали згадану таємну структуру центром Нового світового порядку. Її також називали «наріжним каменем», а точніше, внутрішнім колом або керуючим і координаційним центром таких ла­тентних структур світової політики, як Рада з міжна­родних відносин, Більдерберзький клуб і Тристорон­ня комісія.

Досліджуючи вплив і контроль, здійснюваний Ор­деном у зовнішній політиці, фінансах, освіті і релігії, християнський автор і видавець Текс Марс поперед­жував: «Варто викрити Орден “Череп і Кістки”, оскільки він є величезною і реальною небезпекою для наших свобод і для наших конституційних прав» [15, c. 187].

Дослідник Розенбаум, намагаючись пояснити ли­ховісні виверти братства, писав, що все це через «вразливого молодого Рассела, у якому прокинувся материнський інстинкт до такої псевдомасонської секти, як Орден Ілюмінаті» [11, c. 88]. Хоча, можли­во, і з сарказмом Розенбаум висловив припущення, що «Східний істеблішмент є демонічним творінням таємної еліти, яка маніпулює історією, а “Череп і Кістки” — один з його вербувальних центрів... і що він помітив згасання Ордену “Череп і Кісти”, який за останній час став млявою, гедоністичною, незручною і навіть, як іноді говорять, декадентською групою» [11, c. 150].

Суперечливі судження про Орден висловлювалися на президентських виборах 1980 року. Екс-лідер аме­риканської Лейбористської партії Ліндон Х. Ляруш був незалежним кандидатом у президенти. На пер­винних виборах у Нью-Гемпширі він піддав нападкам республіканця Джорджа Буша за його членство в Ор­дені, заявивши, що «Череп і Кістки» — це ніяке не братерство, не спеціальна асоціація випускників, — це дуже серйозна, призначена для обраних культова змо­ва проти американської Конституції. Так само, як апо­столи Кембриджу, новачки Ордену «Череп і Кістки» — обрані агенти секретної англійської служби на все життя [13, c. 341].

Багато дослідників вважають, що викриття зв'язку Джорджа Буша з Орденом «Череп і Кістки», а також із такими структурами, як Рада з міжнародних відно­син і Тристороння комісія, вплинули на голоси в Нью-Гемпширі і, у підсумку, на обрання його прези­дентом у 1980 році.

«Орден або сприяв, або перешкоджав практично кожному істотному дослідженню, політиці і ор­ганізації, яка приймала рішення в Сполучених Шта­тах Америки» [10, c. 25], — писав Саттон.

Зважаючи на все, Саттон, напевне, має рацію. Най­глибше за всю історію дослідження статутних акці­онерів було проведене 1980 року Комітетом Сенату з державних справ за назвою «Структура загальної кон­центрації». Його висновки, як повідомив автор До­нальд Гібсон, були такі: «Фінансові установи, як скла­дова частина тих структур, які екстенсивно взаємодіяли з комплексом Моргана-Рокфеллера, є домінуючою силою в економіці... У правління дирек­торів Моргана входили особистості, які працювали в керівництві 31 із 100 провідних фірм. Компанія “Сітікорп” була пов'язана з 49 провідними компаніями, а також з банками “Чейз Манхеттен”, “Хімічним бан­ком” і “Метрополітен лайф”, а вони, у свою чергу, бу­ли пов'язані з членами правління 24 інших провідних компаній. Ці фірми створюють густу мережу зв'язків, посилених приватними контактами за допомогою приватних клубів, освітніх установ, шлюбів і членства в організаціях типу Ради з міжнародних відносин, Ор­дену “Череп і Кістки”, Тристоронньої комісії і групи Ділової Ради» [16, c. 131].

Як і в інших таємних товариствах, помітні взаємо­вигідні зв'язки між Орденом «Череп і Кістки» і ЦРУ. Крім вищезгаданих Буша, Банді і Вісселла, членами Ордену «Череп і Кістки» також були люди, які зго­дом стали високопоставленими посадовими особами ЦРУ директор кадрового управління Ф. Девісон (1918   р.);   керівник   бейрутського   відділу  ЦРУ  Джеймс Баклі (1944 р.); стипендіат Сесіла Родеса-і заступник директора з планування Х'юз Каннінгем (1934 р.); поет Арчібальд Макалей (1915 р.), який до­поміг Вільяму Доновану, керівнику відділу стра­тегічних служб, у створенні ЦРУ наприкінці 1940-х років.

«Йель мав на центральну спецслужбу більший вплив, ніж будь-який інший університет, створюючи для ЦРУ атмосферу єднання класу» [14, c. 94], — за­явив професор історії Гайдіс Сміт.

А дослідник Розенбаум визнав за необхідне акцен­тувати, що йєльський жаргон для члена таємного то­вариства є визначальною «ознакою» так само, як у ЦРУ цей жаргон використовується для визначення своєї людини.

Однак Центральне розвідувальне управління — це тільки одне з численних американських урядових «ал­фавітних» агентств, на адресу якого звучать звинува­чення в тому що його агенти здійснюють контроль над десятками інших організацій, фондів, мозкових центрів і дослідницьких груп, створених і/або фінан­сованих таємними товариствами. Багато дослідників заявляють, що такі організації фактично були створені провідними членами таємного товариства.

Тепер ми знаємо, хто стоїть за президентами США. Це Орден «Череп і Кістки», за яким нависає ли­ховісна тінь сатанинського Ордену Ілюмінаті, який з'явився 1 травня 1776 року в Баварії і знову зник. Але його ідеї, плани і зневага до людського життя разюче відтворюються нині президентами США. Війна в Іра­ку, потім у Югославії і знову в Іраку, і скрізь гинуть безневинні люди.

З погляду релігії «жертвувати» одним життям в інтересах «багатьох» — це вбивство. Але ж у книзі . Вихід 20:13 Старого Заповіту й у Євангелії від Матея 5:21 у Новому Заповіті сказано: «Не вбий».

Цей принцип легко пояснити: жодна людина не має . права позбавляти життя іншої. Таке розуміння влас­тиве майже всьому людству (є, звичайно, культури, які вважають канібалізм і убивство прийнятними формами поведінки, але це рідко трапляється в' історії людства). Однак нині перед нами розкри­вається зовсім інша позиція, яка росте і міцніє щодня, яка відверто захищає знищення цілих людських рас.

Німецький професор єврейського походження Адам Вейсгаупт, засновник Ордену Ілюмінаті, пере­конаний, що вбивство не є зло. Він утвердив цей''-] принцип, включивши його в церемонію присвяти у свій Орден. Тому, кого посвячували в Орден, говори­ли, що заради досягнення цілей організації, він може використовувати будь-які засоби, аж до вбивств, що головною метою Ордену Ілюмінаті було знищення всіх релігій, включаючи Християнство. Під час цере­монії посвяти говорять: «От наш секрет... Якщо для знищення всього Християнства, усієї релігії ми зро­бимо вигляд, що маємо єдиноправильну релігію, пам'ятайте, що ціль виправдує засоби, і що мудрому для того, щоб робити добро, варто використовувати всі засоби, які негідник приймає, щоб діяти зло» [17, c. 106]. Це означало, що, якщо християни будуть про­довжувати наполягати на своєму, їх можна просто знищити фізично.

Вейсгаупт дійшов такого висновку, вважаючи, що той, хто не бажає забрати в іншого життя, не гідний вступати в Ілюмінаті. У листі до товариша із асоціації в 1778 році він писав: «Жоден не гідний вступати в наш Орден, якщо він... не готовий йти на крайні міри».

Вейсгаупт писав про це ще раз, трохи іншими слова-' ми: «Цього не можна домогтися тільки створенням таємних організацій, які будуть поступово, тихо за­хоплювати уряди держав і використовувати для цього ті засоби, які негідники використовують для досяг­нення своїх основних цілей» [17, c. 107].

Вейсгаупту була добре відома величезна могутність уряду і він бажав цієї могутності для членів своєї ор-ганізації. Ретельно почистив свою організацію, дав дозвіл її членам спотворювати правду і брехати, якщо це буде сприяти цілям. Він писав: «Не має виникати і найменшої підозри, що наші цілі спрямовані проти релігії і держави. Іноді потрібно говорити одне, іноді — інше, але ніколи не суперечити собі. Якщо з повагою ставитися до нашого справжнього способу мислення, ми можемо залишатися закритими для непосвячених» [17, c. 111].

Характерний приклад клятви, яку посвячувані да­вали десь на шляху до вершини масонської ієрархії усередині таємного товариства, наведений у книзі Джорджа Оруела під назвою «1984». У своєму оповіданні Оруел описує «Братство». Посвячува­ним задають такі питання: «Чи готовий ти віддати своє життя? Чи готовий ти вбити? Чи готовий ти ро­бити акти саботажу, які можуть стати причиною за­гибелі сотень невинних людей? Чи готовий ти вида­ти свою країну іншим державам? Чи готовий ти до обману, шантажу, розтління розумів дітей, поширен­ня наркотиків, заохочення проституції, поширення венеричних захворювань, — до усього, що може де­моралізувати і послабити (людей)? Чи готовий ти вчинити самогубство, коли ми накажемо тобі це зро­бити?» [18, c. 37].

Це приклад тієї філософії, коли «ціль виправдує за­соби». Новоприйнятий мав чинити так, як йому наказували, поки його дії будуть йти на користь братству. Не варто переконувати читача, що така клятва аморальна.

Ну а тепер здогадайтеся, хто прийде в Білий дім, кого запросять, хто очолить президентську адміні­страцію США. Правильно. Йдуть масони, члени Ор­дену Ілюмінаті. Їх запросять члени Ордену «Череп і Кістки». Посвячені будуть очолювати Сполучені Штати Америки, а теоретики змов, поза сумнівом, пе­ребуватимуть поруч.

 


* Травкина Н. М. Дж. Ф. Керри — кандидат в президенты от Демократической партии // США — Канада: экономика, политика, культура. — 2004. — № 9 (417). — С. 63-65. Травкіна Наталія Михайлівна — доктор політичних наук, зав. сектором ІСКР АН.


 

Література

1.     Thomas R. Dye and L. Hamon Zeigler. The Irony of Democracy: An Uncommon Introduction to American Politics. Belmont. CA: Duxbury Press. — 1975.

2.     Череш Р. Ответ Джо Соросу или изучение мудро­сти. — СПб., 2000.

3.     OUT ON A LIMB by Shirley MacLaine Published by Bantam Books, Inc.— New York, in 1983.

4.     Платонов О. Почему погибнет Америка. — Крас­нодар: Советская Кубань, 2001.

5.     Библия (синодальное издание с комментариями Ч. И. Скоуфильда). — М., 1989.

6.     Richard John Neuhaus. The End of Democracy? — Dallas: Spence Publishing, 1997.

7.     Сенченко М. І. Латентні структури світової політи­ки. — К.: МАУП, 2003.

8.     John F. McManus. Insiders Call the Shots. The New American. October 12. — 1998.

9.     Jack Blum: Jonathan Beaty and S.C. Gwynne. The Outlaw Bank: A Wild Ride Into the Secret Heart of BCCI (New York: Random House). — 1993.

10. Anthony C. Sutton. America's Secret Establishment: An Introduction to the Order of Skull & Bones (Bildings,
MN: Liberty House Press). — 1986.

11.   Ron Rosenbaum. The Last Secrets of Skull and Bones. Esguire. — September. — 1977.

12.    Ecke.

13.    Webster Griffin Tarpley and Anton Chaitkin. George Bush: The Unauthorized Biography (Washington, D. C: Executive Intelligence Revien). — 1992.

14.    Jim Marrs. Rule by Secrecy. HarperCollins Publishers Inc.— New York, 2000.

15.    Texe Marrs. Dark Majesty (Austin, TX: Living Truth Publishers). — 1992.

16.    Donald Gibson. Battling Wall Street: The Kennedy Presidency. — New York: Sheridan Sguare Press. — 1994.

17.    A. Ralph Epperson. The New World Order. Publius Press. Arizona. USA. — 1990.

18.    Дж. Оруэлл. 1984. Буэнос-Айрес — М.: Библио­тека Беликовых, 2000.


Микола СЕНЧЕНКО, доктор технічних наук, професор, директор Книжкової палати України імені Івана Федорова / http://personal.in.ua


Схожі матеріали:

Категорія: ЖИДОМАСОНСТВО | Переглядів: 1413 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: таємний орден, таємні товариства, Орден, новий світовий порядок, Америка, череп і кістки, жидомасонство | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика