Меню сайту

Категорії розділу
ІСЛАМІЗАЦІЯ [33]
ГОМОДИКТАТУРА [73]
НОВИЙ СВІТОВИЙ ПОРЯДОК [67]
ЖИДОМАСОНСТВО [22]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу

Головна » »
17:04
США і глобалістські концепції єврейського етносу (продовження)

Перманентна світова ліберальна революція

Наприкінці 40-х років XX століття група аме­риканських євреїв, які були перед Другою світо­вою війною активістами і навіть ідеологами інтернаціоналістських (троцькістських) ко­муністичних груп і партій, але відмовились від марксизму до кінця війни, — Ірвінг Крістол (Irving Kristol), Сідней Хук (Sidney Hook), Франк Мейєр (Frank Meyer), Натан Глезер (Nathan Glazer), Даніел Белл (Daniel Bell) — сформувала коаліцію інтелектуалів-антико-муністів і заснувала кілька суспільно-політичних антикомуністичних журналів. За підтримки і фінансування ЦРУ члени цієї групи розпочали ідеологічну війну з комунізмом, що уособлював­ся сталінським Радянським Союзом, зокрема пропаганду «універсалістських» ліберальних ідей, як от свобода утворення політичних партій, пріоритет свободи слова і зібрань, інтересів індивідуума над інтересами суспільними і навіть національними.

Саме колишні комуністи-космополіти, а не традиціоналісти-консерватори і навіть не кейнсіанці-демократи були ініціаторами ідео­логічної і пропагандистської війни проти СРСР, а нині — проти Росії. У чому причина такої «транс­формації? Відповідь дали самі “ренегати”: ко­мунізм для них був насамперед вирішенням «єврейського питання», а коли інтернаціональні комуністи переконалися, що реальний комунізм веде не до «Сполучених Штатів Земної кулі» із Троцьким або Лозовським на чолі, а до системи національних держав, де єврейську проблему вирішують зовсім не так, як цього їм хотілося, то зневірені в «реальному комунізмі» євреї-троцькісти стали найлютішими ворогами вчення, якому вони ще недавно поклонялися.

Ось так 1948 року невелика група євреїв-інте-лектуалів, інтернаціональних комуністів, що пе­ретворилися в лібералів, почали підготовку до нової світової, цього разу ліберальної революції, що «звільнила» б євреїв (а заодно й інші народи) від «світового тоталітаризму-комунізму». Однак оплотом і «колискою» світової революції був уже не Радянський Союз, а Сполучені Штати Амери­ки, найрозвинутіша в економічній, військовій і технологічній сферах країна нашої планети. Країна, де живе найчисленніша і найвпливовіша на Земній кулі єврейська громада, яка до середи­ни XX століття посіла вирішальні позиції у вирішальних галузях американської нації — у владі, засобах масової інформації, академічному світі, юриспруденції, фінансовому й інвес­тиційному бізнесі.

Рух, який нині називається «неоконсерватиз­мом», формувався кілька етапів. Його засновни­ками вважають членів т. зв. «нью-йоркської четвірки» — студенти гуманітарного факультету нью-йоркського City College, згадані вище Ірвінг Крістол, Даніел Белл, Натан Глейзер, а також соціолог Ірвінг Хоув (Irving Howe). Порвавши з троцькізмом, вони аж до кінця 60-х років перебу­вали на «лівому» фланзі американського політичного спектру, співробітничали з троцькістами, прихильниками Макса Шахтмана, але активно брали участь лише в публіцистичній діяльності, публікуючи статті в лівих, але анти­комуністичних і проєврейських журналах: Commentary і The National Interest.

Події кінця 60-х і початку 70-х років (війна у В'єтнамі, перемога «Ізраїлю» у шестиденній війні з арабами 1967 року, боротьба радянських євреїв за «репатріацію» у «Ізраїль», підтримка радянсь­ким блоком арабських країн) «розбудили» єврейську національну свідомість і активізували єврейські рухи й організації в США. Але пара­лельно ці події розкололи американську єврейську політичну еліту приблизно на ті ж дві групи, що й усе американське суспільство: на лібераль­но-космополітичну і національно-консервативну. (Докладніше ці дві течії в американській політичній еліті описані в іншій роботі [16]).

1976 року відродився заснований ще в 1950 році т. зв. Комітет з існуючої небезпеки (Committee on Present Danger), очолюваний дип­ломатом єврейського походження Максом Кам-пельманом (Max Kampelman). У керівництво комітету ввійшло багато євреїв, які раніше були лівими і лібералами, і навіть комуністами-троцькістами — Ірвінг Крістол, Норман Подго-рец (Norman Podhoretz), Мідж Дектер (Midge Decter), Манні Муравчік (Manny Muravchik), Бен Ваттенберг (Ben Wattenberg). Саме в лавах цієї антирадянської «яструбиної» організації, яка вимагала безкомпромісної боротьби зі «світовим злом» — комунізмом, почалася співпраця ко­лишніх «троцькістів» з Дональдом Рамсфельдом (Donald Rumsfeld), Річардом Чейні (Richard Cheney), Едуардом Роуні (Edward Rowny), Джи-ною Кіркпатрік (Jeane Kirkpatrick) (яка, до речі, також була в молодості активісткою троць-кістської організації Макса Шахтмана) і іншими «яструбами» неєврейського походження. Саме члени цієї організації стали ядром майбутнього неоконсервативного руху. (Кілька років назад CPD був знову «утворений», і в його лави ввійшли практично всі найвизначніші неокон-серватори).

Тоді ж до неоконсерваторів («неоконів», як їх називають у США) приєдналися колишні радни­ки сенатора-юдофіла і русофоба Генрі Джексона (Henry Jackson), автора відомої поправки Джек-сона-Веніка: учень і зять співробітника RAND Corp., стратег військової доктрини США Альберт Волстеттер, Річард Перл (Richard Perle) і істо­рик, сіоніст і відвертий єврейський расист Бер­нард Льюіс (Bernard Lewis).

Значний внесок в ідеологію і практику «не­оліберального троцькізму», як іноді називають неоконсерватизм їхні «праві» критики — тра­диційні американські консерватори-традиці-оналісти — внесли ідеї, книги і лекції єврейсько-німецького філософа Лео Штрауса (Leo Strauss), який емігрував у США наприкінці 30-х років і потім викладав філософію в Чиказькому універ­ситеті. Штраус вчив своїх студентів, що існують дві різні «правди»: одна — для «звичайних» гро­мадян, які не надто освічені і тому призначені бу­ти «керованими», і інша — для «просвячених», освічених і тому «керуючими». Саме його сту­денти Піл Вулфовіц (Paul Wolfowitz), Елліот Аб-рамс (Elliot Abrams), Абрам Шульскі (Abram Shulsky), Джон Болтон (John Bolton) влилися в середині 70-х років у лави неоконсерваторів, а згодом, на початку XXI століття стали ядром іде­ологічного оточення американського президента Дж. Буша-молодшого.

У середині 80-х років у неоконсервативний рух влилася молода «революційна поросль» — ко­лишній керівник американського комсомолу Майкл Ліден (Michael Leeden), члени троць-кістських і лівих молодіжних організацій 60-70-х років Стівен Шварц (Stephen Schwartz), Девід Горовіц (David Horowitz), Джошуа Муравчік (Joshua Muravchik). Тоді ж були «взяті» в адміністрацію Р. Рейгана, а потім Дж. Буша-стар­шого протеже Р. Перла і П. Вулфовіца «молоді» неоконсерватори, пов'язані з «ізраїльськими» спецслужбами, — Дуглас Фейт (Douglas Feith), Стефан Брієн (Stephen Bryen), Девід Вюрмсер (David Wurmser), Девід Фрум (David Frum).

А до середини 90-х років серед неоконсерва-торів уже було багато відомих політологів і публіцистів, як от Лоренс Каплан (Lawrence Kaplan), Чарльз Краутхаммер (Charles Kraut­hammer), Іона Гольдберг (Jonah Goldberg).

Словом, до початку XXI століття неоконсерва-тори мали вирішальний вплив у центрах влади, де формувалася американська зовнішня політика і приймаються стратегічні рішення: у Прези­дентській Раді, Пентагоні, багатьох аналітичних центрах при ЦРУ; додамо, що неокони вже кон­тролювали впливові, хоча формально неофіційні організації, як от Center for Security Policy, Committee on the Present Danger.

Нині (2005 рік) неокони домінують у багатьох (якщо не в більшості) провідних мозкових цент­рах США: American Enterprise Institute, Hudson Foundation, Heritage Foundation, Project for New American Century. Вони практично витиснули лібералів із більшості основних американських єврейських організацій, зокрема з тих, які тра­диційно займалися лобіюванням інтересів єврейської громади і «Ізраїлю» у США — Jewish Institute for National Security Affairs, American «Israel» Public Affair Committee, Zionist Organization of America.

Дуже показовою ілюстрацією «духовного» і ор­ганізаційного зв'язку неоконсерваторів з ліваць­кими і троцькістськими організаціями є їхня ва­гома присутність у лівосоціалістичній організації «Соціал-демократи США». Ця організація, ство­рена троцькістами в 70-х роках для проникнення в американський істеблішмент, і яка складається практично з одних євреїв, представляє на політичній арені США ліволіберальну еліту, що домінує у провідних американських університе­тах і значною мірою визначає освітню стратегію і політику Сполучених Штатів Америки.

Ідея використовувати гегемоністські і месі­анські традиції й наміри американського істеб­лішменту, особливо протестантського, для забез­печення безпеки «Ізраїлю» була вперше зрозуміло і чітко «озвучена» 1996 року групою єврейських політологів США і «Ізраїлю» у документі, призна­ченому для сіоністського уряду Біньяміна Нета-ньяху [17]. У ньому прямо і недвозначно проголо­шується «право» США і «Ізраїлю» втручатися у внутрішні справи інших країн, а також змінювати політичну систему тих держав, чия зовнішня політика є загрозою для «держави» «Ізраїль».

За цим документом пішли інші, цього разу від групи «неоконів», які утворили комітет «Програ­ма за нове американське сторіччя» (Project for New American Century), де автори закликали пре­зидента США скинути президентів Іраку і Юго­славії. Як відомо, ці заклики були «почуті», і в ре­зультаті «спільного проекту» неоконів і лібералів президент Югославії Слободан Мілошевіч був змушений у процесі організованого і проплаче-ного американцями путчу відмовитися від прези­дентства, а президент Республіки Ірак Саддам Хусейн був скинутий внаслідок збройної агресії, вчиненої проти його країни Сполученими Шта­тами Америки.

До кінця XX століття неоконсерватори оста­точно викинули за борт фіговий листок універ-салістського лібералізму і відверто заявили про історичне і моральне право США бути гегемоном усього людства — «благодійною світовою імперією» [11]. Але лише на початку XXI століття, після відомих терактів у Нью-Йорку, єврейські неоконсерватори США змогли одер­жати від протестантського керівництва США карт-бланш на проведення «перманентної світо­вої ліберальної революції», яку ведуть під амери­канським прапором і від імені американського народу. Члени адміністрації президента Буша, неоконсерватори Піл Вулфовіц, Річард Перл, Дуглас Фейт, Елліот Абрамс, Л’юіс Ліббі (Lewis Libby) фактично очолили цю «революцію», став­ши її ідеологами і її «мотором».

Неоконсерватори відверто заявили, а амери­канське керівництво почало виконувати стра­тегію радикально-екстремістського крила єврей­ської політичної думки, яка поєднала фундамен­тальні положення трьох її основних течій:

  • марксистсько-троцькістську установку на перманентну світову революцію і марксівський месіанізм «передового класу»;
  • ліберально-космополітичну догму про «універсальні» і «загальні» цінності: «політичні свободи», «демократію» і «права людини»;
  • проголошення США і «Ізраїлю» «обрани­ми», «месіанськими» цивілізаціями, які не можна критикувати, і які над усіма іншими націями і державами, включаючи європейські, а тому ма­ють право керувати світом, вести його за собою і змінювати на свій розсуд.

Неоконсерватори одержали політичну і стра­тегічну підтримку з боку т. зв. «євангелічних» християн США, серед яких всесвітньовідомі пастори Пат Робертсон (Pat Robertson) і Джеррі Фавел (Jerry Falwell). Після «інкорпо­рації» у правлячу американську еліту єврейсь­кої фінансової, медійної і академічної еліти, що додало домінуючій в США протестантській іде­ології винятковості і вибраності рис єврейсько­го архаїчного, фактично племінного расизму, американський месіанізм остаточно перетво­рився в ідеологію глобальних геополітичних перетворень і завоювання абсолютної світової влади.

Нині процес глобалізації як встановлення всесвітнього контролю («Нового світового по­рядку») транснаціональною фінансово-політич­ною елітою йде швидкими темпами. Використо­вують різні стратегії і методи:

  • пряме військове втручання (Югославія, Ірак, Афганістан);
  • організація, фінансування, політична і дип­ломатична підтримка т. зв. «кольорових» рево­люцій (Сербія, Грузія, Україна, Ліван, Киргиз­стан);
  • дестабілізація країни з наступним її поділом (Югославія, СРСР);
  • економічна, політична, блокова і диплома­тична експансія (розширення НАТО і ЄС на Схід);
  • ідеологічні і психологічні війни, що супрово­джуються формуванням п'ятьох колон у країнах, обраних для «оксамитових» і «гуманітарних» ре­волюцій, і які використовують ліберально-кос­мополітичну ідеологію, як інструмент для зни­щення національної самосвідомості народів країн, обраних для експансії.

Висновок

Ми загалом описали два основні напрямки су­часного глобалістського руху, що спирається на­самперед на два головні «крила» єврейської діас­пори: ліберально-космополітичне («меншови­ки») і неоконсервативне («більшовики») [16].

Ліберали-космополіти, зокрема також правоза­хисники (Human Rights Watch, суспільство «Ме­моріал», Хельсинські групи й ін.) апелюють до нібито загальних і «універсальних» цінностей, начебто свободи слова і самовираження, прав людини, демократії тощо, які вони представля­ють у ліберальному західному трактуванні. Це інструменти «демократичних» перетворень у «нерозвинених» або «тоталітарних» державах (Сербія, Ірак, Білорусія, Україна, Грузія та ін.), такими їх вважають міжнародні і наднаціональні інститути, як от ООН, ОБСЄ, Рада Європи, а навіть і НАТО.

Політика США, на думку лібералів, повинна насамперед бути спрямована не на військове протистояння з «недемократичною» державою, не на створення там підпільних груп, які мають на меті скинення режиму, а на формування об'єктивних і суб'єктивних умов, необхідних для проведення наступних політичних змін у цій країні. Наприклад, у 70-80-і роки минулого століття важливою «суб'єктивною» умовою змін була, на думку лібералів, поступова зміна ра­дянської юридичної практики відповідно до ра­дянських законів і міжнародного законодавства, узгодження її із Загальною декларацією прав людини.

Неоконсерватори оголошують «обраною» (історією або Богом) для перетворення світу «месіанську» націю-державу — Сполучені Шта­ти Америки. Відповідно й інші країни нашої пла­нети зобов'язані йти у фарватері США, а «непо-слушні» мають бути покарані у вигляді «рево­люційного» впливу з боку країни-гегемона і її «союзників», тобто васалів. Як це робиться — бу­ло продемонстровано в Сербії, Іраку, Аф­ганістані.

Іноді обидва «крила» (ліберали-космополіти і інтервенціалісти-неоконсерватори) діють узгод­жено. Так це було в Сербії, Грузії, Україні, Кир­гизстані — у плануванні, фінансуванні і навіть організації «оксамитово-кольорових» революцій і скиненні президента країни... Важко знайти краще підтвердження єдності мети всесвітніх «глобалізаторів-визволителів».

Ця очевидна єдність мети, незважаючи на різні методи й ідеологічні «прикриття», виникає з за­гальних світоглядних основ обох рухів, як анти-християнських і антитрадиціоналістських. Обид­ва рухи месіанські, і мотивації їхніх головних іде­ологів — чи то Джордж Сорос або Ірвінг Кріс-тол — це «звільнення нерозумного людства» і приведення його до «світлого кінця».

Що ж стосується Росії і її народу, то російські громадяни з ліберально-космополітичними по­глядами, як євреї, так і росіяни, повинні зробити свій вибір між транснаціональною космополітич­ною елітою, що стоїть за «ідеалістами-глобаліста-ми» і використовує єврейський суперетнос і Спо­лучені Штати Америки, їхню економіку, військо­ву силу, людські ресурси як інструмент для до­сягнення своїх геополітичних цілей — і іншим людством, яке ця еліта вважає сировинним ре­сурсом.


Література

1. MacDonald K. B., A People that Shall Dwell Alone: Judaism As a Group Evolutionary Strategy with Diaspora Peoples, Praeger, Westport, CT 1994.

2. Попов О. А. Универсальное и этническое в еврей­стве // www.pravosiavie.ru; www.pravaya.ru.

3.  MacDonald К.В., Separation and its Discontents: Toward an Evolutionary Theory of Anti-Semitism, Praeger, Westport, 1998.

4.  Панарин А. С. Искушение глобализмом. — М.: Русский национальный фонд, 2000.

5.  Попов О. А. Еврейские корни марксизма // www.pravoslavie.ru; www.pravaya.ru.

6.  W. Zombart. «The Jews and Modern Capitalism», Batoche Books, Kitchener, 2001.

7.  Попов О. А. Еврейская мировая революция? // www.pravaya.ru.

8.   Генисаретская В. Христианские сионисты// www.pravaya.ru.

9. Michael Bind. History News Network.

10.  Генисаретская В. Неоконсерватизм в США // www.pravaya.ru.

11. R. Kagan and W. Kristol. Present Dangers: Crisis and Opportunity in American Foreign and Defense Policy, Encounter Books, 2000.

12. Нарочницкая Н. А. Россия и русские в мировой истории. — М.: Международные отношения, 2004.

13. Солженицын А. И. Двести лет вместе. Т. 2. — М.: Русский путь, 2002.

14. Шафаревич И. Р. Трехтысячелетняя загадка. — СПб.: Библиополис, 2002.

15. В. Russel. The Atomic Bomb and the Prevention of War, Bulletin of the Atomic Scientists, October, 1946.

16. Попов О. А. Human Rights Watch как политичес­кий инструмент либерально-космополитической эли­ты США // Москва. — 2004. — № 8 (www.moskvam.ru); Альманах «Лебедь» (www.lebed.com)

17. Richard Perle, James Colbert, Charles Fairbanks, Jr., Douglas Feith, Robert Loewenberg, Jonathan Torop, David Wurmser, Meyrav Wurmser, «A Clean Break: A New Strategy for Securing the Realm», 8 July 1996.


Oлег ПОПОВ / http://personal.in.ua/


Схожі матеріали:

Категорія: ЖИДОМАСОНСТВО | Переглядів: 1258 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: США, новий світовий порядок, жидомасонство, глобалізація | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика