|
| | |
|
Головна » 2015 » Квітень » 13
Спогади про мій духовний шлях
Греко-католики Галичини, які пройшли підпілля, не можуть не визнати, що римо-католицькі священики в часи панування більшовицького тоталітарного режиму, тобто в часи СССР, зробили дуже багато для збереження католицького духа в нашому народі, і ми маємо бути вдячними їм за це. Багато вірних підпільної Греко-Католицької Церкви знаходили в польських костелах надійний прихисток, глибокі духовні науки, справжню віру і справжнього Ісуса, утаєного в Найсвятішій Тайні Євхаристії.
Не забуду ніколи прекрасних наук отця Людвіга Камєлєвського з катедри Успе
...
Читати далі »
|
4.Велике значення віри первісного православія
Як бачимо, загальна віра первісного й істинно православного Сходу повних 10 віків визнавала, що римська Церква — це "Церква, що стоїть на чолі вселенської спільноти", що "верховодить вселенською спільнотою" й тому то "римську Церкву, матір і царицю всіх Церков треба запитувати в усьому, що торкається віри", бо "в ній зберігається передання святих Апостолів" і тому "з тією Церквою повинні годитися всі Церкви... задля високого її першенства", бо це "апостольський трон", "головна катедра", "особливіша катедра і єдина,
...
Читати далі »
|
В повищому розділі зазначили ми, що священне Передання Церкви — це наука Апостольських Отців, наука Учителів Церкви і святих Отців, діяння та постанови Соборів і взагалі вся практика первісної Церкви. Науку Учителів Церкви і св. Отців та вселенських Соборів — ми щойно бачили. їхнє навчання про пер-шенство св. Петра та про таке ж першенство римських архиєреїв — ясне. Тексти Святого Письма, що відносяться до св. Апостола Петра, вони так розуміли й так пояснювали, як розуміє та пояснює їх і сьогодні за-хідня, католицька Церква.
В цьому розділі приглянемось усій загальній вірі та практиці православного Сходу в
...
Читати далі »
|
5. Визнання невдалого Собору
V-ий, спочатку зовсім не вселенський, Собор відбувся в Царгороді 553 p., скликаний імператором Юсти-ніяном за вимушеною згодою папи Виґілія. Історія цього Собору наскрізь поплутана й неясна, а все ж таки, хоч коротко, ЇЇ подамо.57) У звязку з цим Собором в очі впадають дві речі: а) тут уже зовсім ясно виступає змагання візантійських імператорів статись найвищим авторитетом не тільки в державі, але й у Церкві, і то за підтримкою східніх єрархів; б) хоч папа Виґілій у тій поплутаній ситуації веде себе не зовсім гідно, проте і на насильно вимушеному Соборі недвозначно виступає вирі
...
Читати далі »
|
Святе Письмо та загальна наука священного Пере-дання Церкви, як у інших питаннях віри, так у справі першенства римських архиєреїв, — мають найбільше значіння і в православних, і в католиків. Але, як бачимо, сьогоднішні православні далеко не так пояснюють тексти Св. Письма про св. Петра, як це робила первісна істинно православна Церква на Сході; а з священного Передання Церкви вибирають тільки одробини, потрібні їм до заперечення папства, заплющуючи очі та затикаючи вуха на всю повінь величньої та голосної науки первісних віків християнського Сходу про пер-шенство наслідників св. Петра, єпископів Риму.
Все ж таки крім
...
Читати далі »
|
Другим джерелом Божого обявлення, після Святого Письма, є священне Передання. Священне Передання — це наука Ісуса Христа, що її сам Божий Син учив, або вчили її св. Апостоли під надхненням Св. Духа, але все те не було відразу записане, а тільки проповідуване й доперва пізніше списували це святі мужі й так передали майбутнім поколінням. Носіями священного Передання були св. Апостоли, їхні учні, що безпосередньо приставали з Апостолами, а також святі Отці перших віків християнства. Отже до священного Передання належить уся наука, що її Церква чи словом, чи письмом подає, яко обявлену Божу правду. Так до священного Передання н
...
Читати далі »
|
В основному, так незєдинені православні сьогодні, як і католики всіх обрядів по всі віки — визнають першенство св. Петра. Проте, є одна велика різниця, що відділює православних від католиків у тій основній вірі. Католики, отже — зєдинені з римським престолом християни, визнають за св. Петром першенство "голови" і "влади", себто визнають св. Петра верховним Апостолом, начальником, головою апостольської громади, а, послідовно, з волі самого Спасителя, видимим головою Христової Церкви, що мае власть рядити всією вселенською Церквою. Незєдинені ж православні сьогодні признають св. Петрові тільки першен
...
Читати далі »
|
Ми щодня прибігаємо до Пресвятої Богородиці з нашими молитвами, під час недільних Богослужінь співаємо хвалебні пісні до Матері Божої, у дні, присвячені вшануванню Пречистої Діви, в особливіший спосіб віддаємо їй похвалу. З якою скорботою вдивляємося в страждаюче обличчя Марії в часі Страсного тижня, і з якою радістю вітаємо Богородицю у Різдвяні свята! Впродовж усього нашого життя ми маємо неодноразову нагоду пройти з Пресвятою Дівою її земне життя. Починаючи від Різдва Пресвятої Богородиці, й закінчуючи її Успенням, ми можемо щодня, щогодини, щомиті відчувати присутність Матері Божої у нашому повсякденному житті. Варто лише захотіти цього вс
...
Читати далі »
|
Як і коли Ви відчули Боже покликання до служіння людям у ролі екзорциста?
Колись була хвора одна дуже близька для мене людина, яка дуже мучилась у хворобі, і я бачив, що цій людині потрібно якоїсь сильнішої молитви. Я звернувся в першу чергу до владики, щоб той дав мені благословення, щоб я це звершував від імені Церкви. Я почав над нею молитися і їй стало легше. Пізніше я також попросив благословення на екзорцизм, тоді, коли вона взагалі не могла навіть спати,
...
Читати далі »
|
Женское священство, а точнее его недопустимость- одна из тех тем, которая заставляет полыхать от негодования такие слои общества как: феминистки , сектанты всяких мастей и различные протестантские конфессии. Одни оперируют тем, что дескать «образ Божий присутствует в женщине, как и в мужчине» и « Слово, воплотившись, взяло на себя спасение всего человечества» , и что сам апостол Павел говорил: «нет мужского пола, ни женского: ибо все вы одно во Христе Иисусе» (Гал 3. 28). Другие видят в этом не более чем обычную женскую дискриминацию, а третьи просто отдают свое предпочтение «женскому священству»
...
Читати далі »
|
Хорватські науковці Ґоран Додіґ, декан катедри психіатрії Медичного факультету в Спліті, та Іван Поляковічь, філолог, доцент і викладач англійської мови на Філософському факультеті в Задрі, провели науковий аналіз науковості/ненауковості так званої гендерної теорії, яка тепер у деяких країнах Європи, а також й в Україні сприймається як науково обґрунтований і єдиноправильний підхід до питання людської сексуальності. Про це повідомляє хорватський pro-life портал
...
Читати далі »
|
|
| |
| | |
|
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці
Відправляємо:
|
|