Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу
E-mail/Login:
Пароль:

Головна » 2009 » Жовтень » 21 » Життя Святих » Апостол Божественого Милосердя проголошений блаженним
19:49
Апостол Божественого Милосердя проголошений блаженним

Апостол Божественого Милосердя проголошений блаженним

ЀЧерез нього Я роздаю утіху скорботним душам. Через нього завгодно Мені проголосити частину для милосердя Мого, а через справу Милосердя більше душ до Мене наблизиться, ніж від того, що він день і ніч відпускав би гріхи до кінця свого життя, тому що так він працював би тільки до кінця життя, а через справу Милосердя діятиме до кінця світлаЀ – ці слова про священика М. Сопочке сказав 30 серпня 1937 року святий Фаустіне Ковальськой Христос, а вона записала їх в своєму Щоденнику. Батько Сопочко в своїх спогадах про сестру Фаустіне підкреслив, що рахує появу культу Божого Милосердя, і, особливо, встановлення такого свята в першу неділю після Великодня, "однієї з головних цілей свого життя". Сьогодні мільйони католиків користуються плодами його праць.

[b]ЀВот зрима допомога для тебе на землі. Він допоможе тобі виконати Мою волю на землі." (Дн. 53) - говорив сестрі Фаустіне Ісус, указуючи їй в баченні на батька Михайла Сопочко, як на сповідувача і духовного наставника. [/b]Священик перший час відносився до бачень сестри Фаустіни з недовір'ям, як сам писав в спогадах про неї, в січні 1948 року: ЀЯ роздумував, молився і спостерігав, а також радився з іншими священиками, що робити, не розкриваючи того, про що і про кого йде мова". До реалізації прохання Ісуса про написання образу, що явив сестрі Фаустіне в баченні, приступив швидше з інтересу, як він виглядатиме, чим з віри в істинність цих бачень. Проте, виконав це веління - доручив написання ікони художнику Євгенію Казімеровському, що жив неподалеку, і організував сестрі Фаустіне зустрічі з художником для того, щоб вона повідомляла йому подробиці, що стосуються зовнішності Ісуса.

Після від'їзду сестри Фаустіни з Вільнюса в квітні 1936 року, о. Сопочко почав шукати в працях Батьків Церкви підтвердження словам с. Фаустіни, що Милосердя Бога є Його найвищою цінністю. Знайшов це в роботах святого Августина і св. Хома. З цієї миті батько Михайло почав писати статті на тему Божого Милосердя і публікувати їх в богословських журналах, а також, крім усього іншого, читав проповіді і лекції на Польському Радіо у Вільнюсі. Обгрунтовував необхідність встановлення свята Божого Милосердя в другу неділю Великодня. Допоміг опублікувати молитви до Божого Милосердя, зокрема віночка, написаних с. Фаустіной. Думав також про те, як виконати веління Ісуса про встановлення нового співтовариства. Про всіх своїх працях повідомляв с. Фаустіне в листах.

ЀПока ще не бачу ніякого просування в питанні виконання умов для створення цього співтовариства, але не втрачаю надії і роблю все, що можу", писав він 15 травня 1936 року. У тому ж самому листі він інформував сестру про те, що йому вдалося зробити з питання про куксу Божого Милосердя: ЀОбраз Божого Милосердя вже знаходиться в храмі святого Михайла. Я помістив його туди в другу Неділю Великодня. Почав видання статей про Боже Милосердя і по закінченню, негайно ж пришлю Вам" - пише о. Сопочко в іншому листі. 10 липня 1936 року священик повідомив, що випустив брошуру під назвою ЀБожье Милосердя". ЀЭти книжечки потрібно поширювати серед впливових священиків, ченців, черниць, а також серед свідомих мирян, щоб вони звернулися до єпископів, а через них і до Святого Батька, з проханням про встановлення цього свята" – писав о. Сопочко. Тут же, в листі за 5 жовтня 1936 року, він інформував: ЀЯ планую випустити образ Божого Милосердя, якщо дістану схвалення Архієпископа" (архиеп. Ромуальда Ялбжіковського). У тому самому листі він просив сестру прислати тексти віночка і інших молитов, щоб помістити їх на образі. Крім усього іншого, видання образів батьком Сопочкой і їх розповсюдження, допомогло культу Божого Милосердя вийти за межі Вільнюса і поступово розійтися по всьому світу.

У відповідь на зроблені священиком дії, сестра Фаустіна писала в "Щоденнику": ЀВидя жертви і праця д-ра о. Сопочко в цій справі, я вражалася його терпінню і упокорюванню; це все дорого коштувало - не тільки праць і різних неприємностей, але і багато грошей, проте на всі д-р о. Сопочко давав засоби. Я бачу, що Промисел Божий підготував його до здійснення цієї справи милосердя раніше, ніж я попросила про це Бога." (Дн. 422).

Проте, залучення батька Міхала Сопочки в справу розповсюдження культу Божого Милосердя часто зустрічало відсіч. Духівник сестри Фаустіни неодноразово стикався з нерозумінням і недооцінкою своїх зусиль. ЀПрепятствия всі ті ж самі" – писав він в своєму листі в січні 1937 р., інформуючи сестру Фаустіну про справу підстави співтовариства. ЀОтец, робіть те, що у Ваших силах, надмірно не засмучуючись, тому що Господь дав мені зрозуміти, що задоволений Вашими зусиллями", утішала його сестра Фаустіна 24 XII 1937 р. ЀЧувствую у душі, що шанування Милосердя Божого вже розповсюджується, завдяки Вашим зусиллям і наполегливості" - запевняла вона його в іншому листі. Ці слова, як і те, що сестра Фаустіна передбачала своєму сповідувачу багато страждань, пов'язаних з розповсюдженням культу Божого Милосердя, дали йому сили для ухвалення факту Нотифікації Конгрегації Учення Віри від 6 березня 1959 року, в якій містилося веління про припинення пропаганди культу Божого Милосердя в тих формах, яких требовяскраво-червона сестра Фаустіна.

О. Сопочко не тільки з покірністю ухвалив рішення Конгрегації, але навіть помічав, що воно посприяє очищенню зовнішніх форм культу Божого Милосердя, а також примусить богословів до опрацьовування теологічних основ цієї форми благочестя. Слухняний наказу Конгрегації, священик все ж таки продовжував вести наукову роботу по обгрунтуванню необхідності культу Божого Милосердя, але не згадував про бачення сестри Фаустіни. ЀОн був дуже обережний, щоб не дати яких-небудь приводів підозрювати його в непокорі забороні і тим самим не нашкодити справі" - пише Генрік Черешко в статті, присвяченій Слузі Божому (ЀПуть святості о. Михайла Сопочки (ч. XV). Апостольство Милосердя після Нотифікації Конгрегації Учення Віри з 1959 року", Час Милосердя (Czas Miіosierdzia, номер 4 (132) /2001, цит.: http://www.sopocko.pl).

Можна сказати, що о. Сопочко був соработником сестри Фаустіни у виконанні волі Пани Ісуса щодо культу Божого Милосердя. Сестра Фаустіна переказувала те, що говорив їй Ісус, а о. Сопочко утілював ці веління в життя, реалізовував наміри сестри, у тому числі і після її смерті. Вони обидва співробітничали з Божим Милосердям і Ісусом, воля Якого була для них найважливішою точкою опори. ЀЯ сподіваюся на Бога і переконаний, що все складеться згідно Його святій волі" – писав в одному з листів о. Сопочко. ЀВсегда преклоняюся перед Його святою волею" – вторить йому сестра Фаустіна.

Вони обидва, прагнучи виконати волю Бога, підтримували один одного: "Ісус бажає, щоб Ви перебували у спокої" – писала в квітні 1936 року с. Фаустіна. ЀЯ з свого боку раджу і далі продовжувати працювати над згодою з волею Божою і зберігати велику обережність і неспішність, не дивлячись на внутрішнє прагнення до дій" – відповідав їй в травні того ж року її духовний наставник. ЀВо всьому цьому вдаюся до волі Божої і без Вашого відома нічого не зроблю. Тепер краще розумію, що потрібно діяти терпляче і неспішно" - писала сестра Фаустіна в листі 23 березня 1936 р. Він завжди радив перебувати у спокої, терпінні і прислухатися до волі Бога. ЀПраздник Божого Милосердя, якого добивається Ісус, буде введений без Вашого звернення до Святого Батька, втім, особиста поїздка до Риму не просунула б справу, а могла б перешкодити" - писав о. Сопочко 10 липня 1936 р., коли с. Фаустіна думала про те, щоб з питання про свято Божого Милосердя звернутися до Тата Римському. "Потрібне спочатку пріготовіть грунт, розповісти всім про необхідність цього свята, спровокувати загальне прохання всього нашого народу, а перш за все, наших поважних кардиналів, архієпископів і єпископів, і тоді встановлення цього свята буде тільки питанням часу" - радив він і сам цей "грунт" готував.

Думка о. Сопочки завжди було найважливішим, коли йдеться про питання, пов'язане з баченнями сестри Фаустіни і культом Божого Милосердя. ЀОчень прошу щиро повідомити мені Вашу думку, тому що Ваше слово має для мене дуже велике значення" – просила його с. Фаустіна в листі, датованому 5 липня 1936 року, не дивлячись на те, що він вже не був її сповідувачем. З тим, що він скаже, вважалася не тільки с. Фаустіна, але і її краківський духовний наставник о. Андраш, а також сестра настоятелька. Про це свідчить той факт, що, коли с. Фаустіна хотіла вийти із Співтовариства Матері Божої Милосердя, для того, щоб заснувати нове співтовариство, і о. Андраш, і сестра настоятелька ставили свій дозвіл в залежність від згоди на те о. Сопочки. ЀОтец Андраш сам мені радив, щоб в таких важливих питаннях я зверталася до Вас" – писала з.Фаустина у одному з листів. Вона до кінця залишалася в своєму співтоваристві, а новий орден заснував о. Сопочко вже після її смерті.

Вже сама с. Фаустіна називала о. Сопочко "Апостолом Божого Милосердя", хай і в листі від 20 вересня 1936 р. з поздоровленнями з нагоди його дня народження: Ѐжелаю Вам здоров'я і багато Божих милостей, а як Апостолу Милосердя Божого, бажаю, щоб Ви привели до Божого престолу велику кількість душ, які невпинно прославляли б Милосердя Господнє". А він в своїх листах запевняв її, що старатиметься поширювати культ Божого Милосердя Ѐв якому мир зараз так має потребу". Це він нагадував сестрі, щоб вона берегла свій Щоденник. С. Фаустіна перед смертю, як писав в спогадах про неї в 1948 році о. Сопочко, сказала, що Ѐуже все, що хотіла сказати і написати, завершила". Про інше вона була спокійна, тому що був о. Сопочко, а Сам Христос говорив їй про нього: ЀМысль його тісно пов'язана з Моєю, а тому будь спокійна про Мою справу, Я не дам йому помилитися...". А раніше вона написала в своєму Щоденнику: ЀГосподь почав і Господь завершить, а ніж більші труднощі я бачу, тим спокойїї мені стає".

Завдання, поставлені Христом, не були виконані до кінця за життя о. Сопочки. Він помер 15 лютого 1975 р. в день пам'яті св. Фаустіна, орденського покровителя св. Фаустіни, іншими словами, в день її іменин. Проте, він дочекався початку першого етапу процесу її канонізації в 1965 р., в якому виступив свідком. При його смерті присутня тільки с. Беата Печуть із Співтовариства Божої Матері Милосердя. Як вона надалі описувала, відразу після смерті о. Сопочки вона витягнула перший лист, що попався, із стопки листів, що зберігається їм, с. Фаустіни і прочитала: ЀСтолько вінців буде у вінці його, скільки душ врятується через його справу. Не за успіх в справі Я нагороджую, а за страждання".

Нотифікація, що забороняє проголошення культу Божого Милосердя на підставі бачень с. Фаустіни, була скасована через 19 років, 15 квітня 1978 року. На прохання польських єпископів Іоанн Павел II вирішив з 1995 року відзначати в Польщі II Неділя після Великодня, як Неділя Божого Милосердя. Конгрегація Божественного культу і дисципліни таїнств 5 травня 2000 року розповсюдила цю ухвалу Тата на весь світ.

С. Фаустіна Ковальськая була оголошена блаженною 18 квітня 1993 року. Іоанн Павел II канонізував її в Римі 30 квітня 2000 року, як Апостола Божого Милосердя.

О. Міхаїл Сопочко був оголошений блаженним в неділю 28 вересня 2008 року.


Образ Ісуса Мілосердного знаходиться тепер в більшості польських костьолів, в багатьох з них в 15.00 читається написаний сестрою Фаустіной віночок Милосердю Божому. Культ Божого Милосердя поширений по всьому світу.

http://katolikforum.ru/index.php?showtopic=365




Схожі матеріали:

Категорія: Життя Святих | Переглядів: 1615 | Додав: traducionalist | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика