Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу
E-mail/Login:
Пароль:

Головна » 2009 » Жовтень » 25 » Роздуми про віру » Частина друга "Динамізм віри". Розділ 1 "Навернення як міра нашої віри"
20:34
Частина друга "Динамізм віри". Розділ 1 "Навернення як міра нашої віри"



Глава "Таїнство навернення"
Існують якби два типи релігійності: один з них можна б назвати "егоцентричним", а другий - "теоцентричним". У першому випадку людина зосереджу\ увагу на собі. Не бере до уваги Бога, а тільки власну ситуацію. До сповіді така людина йде з думкою, що треба очиститися, бо їй важко зі своїм гріхом, і для того, щоб порядно виглядати в Божих очах. Для такої людини сповідь може стати своєрідним "аспірином" від болю совісті, пігулкою, яка заспокоює і повертає добре самопочуття. Отже, йдеться про постійне зосередження на собі. Така людина, діставши розрішення, відходить від сповідальні, може, не вельми і сумною, але і не радісною, бо усе ще зосереджена на злі, яке щойно скинула.

Роздумуючи про Юду, можемо побачити в його поведінці після зради Христа багато елементів сповіді. Є тут іспит совісті, бо Юда розмірковує над тим, що зробив і усвідомлює зло, яке вчинив. Виявляє також жаль - Юда справді жалкує. Хоче навіть змінитися, отже, є рішення виправитися. Є й визнання свого гріха, коли Юда йде до священиків і каже: "Згрішив я, видавши кров невинну" (Мт. 27, 4). Є навіть винагородження за гріх, бо він кидає священикам ті 30 срібняків, які від них отримав. Не хоче плати за кров. У поведінці й позиції Юди можна побачити фактично всі елементи сповіді, немає тільки однієї найважливішої речі - віри у милосердя Ісуса. Тому "сповідь" Юди така гірка та закінчується відчаєм і самогубством.

Наша сповідь має бути подібна до сповіді Петра, який повірив у милосердя Христа і зосередився не так на своєму гріхові, як на прощенні. Людина з "теоцентричною" релігійністю не так копирсається у власних гріхах, як радше приймає їх за вихідний пункт, щоб через віру відкрити милосердя Бога. Йдучи на сповідь така людина думає передовсім про те, що зранила Ісуса, і хоче відновити дружбу, яку відкинула. Хоче через каяття і жаль дозволити Ісусові простити і цим принести Йому радість. "Ви розп’яли Христа, - скаже святий настоятель з Арсу (св. Жан Марі Віяне), - але коли приходите на сповідь, приходите зняти Господа нашого з хреста".

Якщо ти зранив Христа, то рани Його кривавлять. Тому маєш приходити до сповіді, аби ці рани могли загоїтися. Ти маєш приходити заради Нього; не для того, щоб заспокоїтися, але щоб Він міг радіти з того, що в тобі через благодать таїнства формується нова, відроджена людина.

Дехто докоряє собі, що після сповіді він не змінюється на краще. Може, і ти вважаєш, що сповідь є для того, аби ти став ліпшим, а якщо ти не стаєш ліпшим, то вважаєш, що твої сповіді не мають сенсу? Може, вважаєш, що, якщо маєш стати ліпшим, а не стаєш таким, то ліпше взагалі не сповідатися, бо ж однаково немає поступу. Тим часом, якщо ти так хочеш стати кращим, якщо для тебе таким важливим є власний прогрес, то це означає, що ти прагнеш не так Бога, не так Його милосердя, як радше власної досконалості, й це недоліки твоєї віри. Ідеш до сповіді для того, щоб стати таким хорошим, щоб не потребувати Бога, який є милосердям. Йдеш до Бога за прощенням, зоб потім уже ніколи не потребувати Його прощення, щоб обходитися без Бога, хоча Він постійно хоче тобі прощати, прощати з радістю.

Як мало ми віримо в це Боже прагнення постійного прощення! Серед тих, хто відходить від сповідальниці, все ще мало радісних облич. Але ж після сповіді світ має стати для тебе іншим, яскравішим, осяяним вірою в Боже милосердя.


Глава "Навернення до радикалізму"
 Чи знаєш ти, як сильно зв’язуєш руки Богові, коли просиш небагато і вдовольняєшся компромісом? У нашому житті все має бути підпорядковане єдиній меті - щоб Христос у нас зростав і досягнув своєї повноти.

Шукайте спершу, тобто передусім, Царства Божого і його справедливості, а все інше вам додасться (див. Мт. 6, 33). Хтось сказав, що коли не шукатимеш понад усе Царства Божого, то навіть та решта усього іншого, яку маєш, буде в тебе відібрана. Кожна твоя проблема, яку переживає, усі труднощі є, врешті-решт, закликом Бога, аби ти хотів більшого, щоб шукав насамперед Царства Божого, бо все інше тобі додасться; є закликом Бога до навернення, до віри.


http://www.google.com/notebook/public/01329268660051580578/BDRWhQwoQ2JmN0ssj

Схожі матеріали:

Категорія: Роздуми про віру | Переглядів: 2012 | Додав: traducionalist | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика