Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу

Головна » 2010 » Лютий » 24 » Суспільні проблеми » Антиабортний ролик змінив громадську думку в США
19:32
Антиабортний ролик змінив громадську думку в США

Близько 4% прихильників абортів, які побачили антиабортну рекламу 7 лютого в перерві фіналу американського футболу Super Bowl, зізнались, що переглянули своє ставлення до життя ненароджених дітей. Це результат найновішого дослідження громадської думки у США.

Тридцятисекундний ролик, у якому мати відомого американського нападника Тіма Тебова розповідає, як, завагітнівши Тімом, вона постала перед дилемою, коли лікарі рекомендували їй зробити аборт у зв'язку із очікуваними пологовими ускладненнями. Пем Тебов, однак, народила здорову дитину. Головним девізом реклами є слоган «Шануй сім'ю, шануй життя».

Цю рекламу побачило 92,6 мільйонів глядачів. Як свідчить дослідження, з них 1,7 мільйонів змінило своє ставлення до абортів після цього ролика. Більшість респондентів позитивно поставились до трансляції антиабортної реклами під час фінального матчу. А 8 відсотків опитаних вважають, що не потрібно було показувати цей ролик у перерві фіналу Super Bowl.

Як ми вже повідомляли , підготувала ролик і замовила його випуск християнська організація «Focus on the Family», пов'язана з рухом протестантів-євангелістів.

Реклама - загалом позитивна та навіть смішна. Під час драматичної розповіді матері про обставини своєї вагітності з'являється Тім і збиває матір з ніг. Потім він її перепрошує та обіймає. Слово «аборт» не звучить у рекламі жодного разу.

Нагадаємо, проти трансляції реклами виступали проабортні, феміністичні та гомосексуальні організації. Телекомпанію CBS закликали зняти рекламу з ефіру, мотивуючи це тим, що такий ролик може роз'єднати націю.

Трансляція Super Bowl - найбільш рейтингова програма американського телебачення. Цей ефір стає майданчиком змагань не тільки футболістів, але і рекламодавців - кожен з них намагається здивувати публіку новими роликами. У результаті в проведеному нещодавно опитуванні було встановлено, що більшість глядачів Super Bowl насправді більше притягує реклама, ніж гра.

30 секунд рекламного ефіру на цьому шоу коштують $ 2,8 млн.

 

Джерело: Католицький часопис CREDO

Milites Christi Imperatoris



Схожі матеріали:

Категорія: Суспільні проблеми | Переглядів: 1582 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: Аборт, антиабортний ролик, протиабортний ролик | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика