Головна » 2010»Лютий»24 » Суспільні проблеми » Антиабортний ролик змінив громадську думку в США
19:32
Антиабортний ролик змінив громадську думку в США
Близько 4% прихильників абортів, які побачили антиабортну рекламу 7
лютого в перерві фіналу американського футболу Super Bowl, зізнались, що
переглянули своє ставлення до життя ненароджених дітей. Це результат
найновішого дослідження громадської думки у США.
Тридцятисекундний ролик, у якому мати відомого американського нападника
Тіма Тебова розповідає, як, завагітнівши Тімом, вона постала перед
дилемою, коли лікарі рекомендували їй зробити аборт у зв'язку із
очікуваними пологовими ускладненнями. Пем Тебов, однак, народила здорову
дитину. Головним девізом реклами є слоган «Шануй сім'ю, шануй життя».
Цю рекламу побачило 92,6 мільйонів глядачів. Як свідчить дослідження, з
них 1,7 мільйонів змінило своє ставлення до абортів після цього ролика.
Більшість респондентів позитивно поставились до трансляції антиабортної
реклами під час фінального матчу. А 8 відсотків опитаних вважають, що не
потрібно було показувати цей ролик у перерві фіналу Super Bowl.
Як ми вже повідомляли , підготувала ролик і замовила його випуск
християнська організація «Focus on the Family», пов'язана з рухом
протестантів-євангелістів.
Реклама - загалом позитивна та навіть смішна. Під час драматичної
розповіді матері про обставини своєї вагітності з'являється Тім і збиває
матір з ніг. Потім він її перепрошує та обіймає. Слово «аборт» не
звучить у рекламі жодного разу.
Нагадаємо,
проти трансляції реклами виступали проабортні, феміністичні та
гомосексуальні організації. Телекомпанію CBS закликали зняти рекламу з
ефіру, мотивуючи це тим, що такий ролик може роз'єднати націю.
Трансляція Super Bowl - найбільш рейтингова програма американського
телебачення. Цей ефір стає майданчиком змагань не тільки футболістів,
але і рекламодавців - кожен з них намагається здивувати публіку новими
роликами. У результаті в проведеному нещодавно опитуванні було
встановлено, що більшість глядачів Super Bowl насправді більше притягує
реклама, ніж гра.
30 секунд рекламного ефіру на цьому шоу коштують $ 2,8 млн.
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.