Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу
E-mail/Login:
Пароль:

Головна » 2010 » Грудень » 20 » Секти, культи, окультизм » Що таке група Догнала і хто за нею стоїть (ІV)
18:01
Що таке група Догнала і хто за нею стоїть (ІV)
Запитання від Остап, львів
  • Шановний отче, в лоні УГКЦ діє рух родин, який очолює Адріан Буковинський. Він навіть працював у Львівській архієпархії. І коли група Догнала була вже виведена поза УГКЦ, то він все ж контактував з догнальцями. Є інформація, що він і далі возить несвідомих людей до них на реколекції. І він є референтом народної депутатки Оксани Білозір, яка лобіює і захищає їх інтереси. Вони мають прихильників серед груп харизматичної онови, які фактично легально діють в УГКЦ. Чи не здається Вам, що через рік вони будуть впливати на різні процеси в УГКЦ, а офіційна Церква буде спати блаженним сном? Чому не говорити відкрито? Чому так мало інформації з іменами та іншою інформацією, яка показує хто є хто?
  • Вашу інформацію намагатимусь вивчити. Запевняю Вас, що офіційна Церква спати не буде.
  • Запитання від п.Лілія

  • Слава Ісусу Христу! Отримуючи всебічно інформацію про "групу Догналівців" намагаюсь все-таки зрозуміти бодай не масову (Богу дякувати), але все-таки прихильність багатьох християн в т.ч. священнослужителів до цієї групи. Будучи присутньою (серед багатьох!!!) на їхній Службі Божій в Підгорецькому костелі не примітила суттєвої різниці у відправі (окрім :"за правовірних християн", і не упоминання Блаженнішого Кир Любомира). Чи направду використовуються психотехнології на віруючих для повнішого відчуття присутності живого Бога і чи має причетність харизматичний рух до їхнього віросповідувння?
  • Дозвольте розпочати з кінця. Догналівська секта не має ніякого, підкреслюю, ніякого, відношення до Католицького харизматичного руху, який є одним з багатьох внутрішньоцерковних рухів апробованих Церквою. Свого часу, перебуваючи принаймні формально у лоні Католицької Церкви догналівці виразно заявляли, що вони не мають жодного відношення до Католицького харизматичного руху. На самому початку їхньої діяльности догналівці намагалися виставити себе якоюсь особливою гілкою цього руху і по можливості взяти цей рух в Україні під свій контроль, але завдяки енергійній протидії Преосвященного владики Софрона Мудрого, тоді правлячого єпископа Івано-Франківського, цього вдалося уникнути. З того часу догналівці не робили більше спроб виставляти себе харизматами, а також захопити хоча б одну харизматичну групу під свій контроль.
    Кваліфіковані знавці харизматичного руху зафіксували суттєві відмінності між католицьким харизматизмом і догналізмом. Тому ще раз підкреслюю догналізм не має жодного відношення до Католицького харизматичного руху.
    Стосовно психотропних практик цієї секти, слід підкреслити, що догналівці практикують і пропагують так звану бойову молитву. Про небезпеку цієї практики я вже мовилося раніше у відповіді на одне з попередніх запитань. Властиво «бойова» «молитва» є одним із психотропних засобів, які догналівці використовують для введення людей у змінений стан свідомості для легшої маніпуляції своїми жертвами.
    Непоминання Блаженнішого Патріарха Любомира у Літургії, чи у інших Богослужбах не є просто якоюсь дрібною деталлю. У Східних Церквах викреслення чийогось імені з Диптихів і припинення поминання на Богослужбах завше означало і означає зрив зв’язку з даним Єрархом. Тим самим догналівці виразно вказують на те, що вони є поза Католицькою Церкво, тобто підкреслюють, що вони є окремим релігійним утворенням, яке не має жодного відношення до Католицької Церкви.
  • Запитання від Іван, Тернопіль

  • Преподобний отче, чи не є завданням догналітів скомпрометувати мирянські рухи в УГКЦ? Догналіти масово створюють різні ГО, які начебто боряться проти різних грішних проявів суспільства, вони імітують Рух чистих сердець, вони імітують подружні зустрічі. Та найбільшої компрометації з їхньої сторони зазнав Харизматичний рух, адже у головах деяких священників цей католицький внутрішньоцерковний рух почав асоціюватися з "підгорецькими". Хто може поправити шкоду нанесену нашому мирянству?
  • Студіюючи діяльність догналівської секти, дійсно можна дійти до висновку, що одним із завдань догналівців є також компрометація католицьких внутрішньоцерковних рухів. Їм зокрема вдалося осягнути, що у певної необізнаної категорії мирян католицький харизматичний рух властиво асоціюється з догналізмом. Вони також імітують широко розповсюджений на Заході католицький «Рух чистих сердець», який пропагує дошлюбну чистоту молоді. Обравши шлях імітації УГКЦ догналівці також імітують мирянські рухи. Це слід взяти до уваги й не потрібно особливо дивуватися. Про це зокрема говорив святий Августин називаючи диявола «Божою мавпою», котрий неспроможний вигадати щось нове, а лише імітує те, що чинить Бог. Подібно за прикладом свого покровителя з пекла догналівці імітуючи Католицьку Церкву, імітують також її внутрішнє життя, включаючи внутрішньоцерковні рухи. Але це тільки зовнішня оболонка. Вони дають усьому цьому цілковито своє наповнення, яке не має нічого спільного з автентичними внутрішньоцерковними рухами.
    Чималою проблемою для Церкви є також творення догналівцями Громадських організацій, які декларують себе поборниками проти певних неморальних явищ. Але варто зауважити, що ці ГО дуже агресивно «змагаються» з явищами, які не входять до гострих проблем українського суспільства. Ці проблеми є дуже гострими для Заходу. Догналівці жодним чином не звертають увагу на реальні проблеми нашого суспільства – алкоголізм, наркоманію, аборти і т.п.
    Створюється враження, що ці ГО створені не для боротьби проти певних явищ, але властиво для пропагування і транспортування цих пороків із Заходу в Україну.
    Стосовно того, як направити шкоду нанесену догналізмом нашому мирянству, перш за все мусимо молитися, щоб Господь своєю Милістю зцілив рани завдані нашій Церкві догналівцями. Дуже важливо доносити правдиву інформацію про догналізм кожному католикові не залежно від того, чи він є членом РКЦ чи УГКЦ. Це буде властиво найкращим засобом направити шкоду, яку догналізм завдав нашому мирянству.
  • Запитання від Тарас, Львів

  • Всечесний отче, чому церква мовчить про те, що догналісти отримують фінансування з-за кордону? Чому ніде не поширюється інформація про те, що їх підтримують певні політичні та бізнесові кола? Адже така інформація відкрила б очі багатьом людям і не дала б їм потрапити у пастку цієї секти.
  • Це питання слід скерувати до влади, щоб вивчила джерела фінансування свідків Догнала, адже їхня діяльність приносить шкоду не тільки Церкві, але також державі. У відповіді на одне з попередніх запитань вказувалося, що діяльність групи Догнала викликає різні здогади і підозри, а саме: хто може за нею стояти. Подібні запитання доводиться часто чути від мирян і духовних осіб. Взяти хоча б до уваги їхню друковану великим тиражем продукцію та її розсилання усім духовним особам в Україні, а також у перекладі англійською, німецькою і чеською мовами за кордон. Це дуже дорого коштує і за приблизними підрахунками фахівців це складає до 10 тисяч американських долярів в місяць. Напрошується висновок, хто цю групу може фінансувати? Якщо хтось має якусь інформацію щодо джерел фінансування свідків Догнала, прошу надсилати. Дякую за пораду.
  • Запитання від Анна, Буськ

  • Слава Ісус Христу! Прошу пана отця, моя мама є ярою прихильницею "підгорецьких" отців. Ціла наша родина потерпає від цього. Ми вже звертались до різних священиків з проханням допомогти у цій ситуації. Вона постійно "проповідує" і нам, і сусідам, і цілій родині. Останню копійку з хати везе "бідним" отцям, які начебто не мають з чого жити, влаштовує скандали, щоб змусити нас їздити до "отців". Постійно критикує священиків. Кричить що вони вірні слуги Ісуса і папи, що папа начебто таємно викляв усіх єпископів, а їх призначив своїми намісниками. Як цьому лихові зарадити? Що робити?
  • Ваше запитання у багато чому перегукується із запитанням п. Миколи, котрий через свідків Догнала посварився зі своїми добрими знайомими. Ваш випадок набагато важчий, бо у тенета цієї секти потрапила Ваша мати. Зарадити цьому лихові не можливо моєю короткою відповіддю. Уважно прочитайте попередні відповіді, де про це мовиться. Найкраще на мою думку, поговорити про це з Вашим о. парохом, або з компетентним у цьому питанні священиком. Прошу звернутися до нас, намагатимемось допомогти. Не вступайте у відкриті дискусії зі своєю матірю, краще помоліться за її навернення, бо що не можливо людині, можливо Господеві.
  • Запитання від Василь Скочеліс, Львів

  • Всечесний отче, недавно зіткнувся з дивною ситуацією. Наш греко-католицький священик у церкві святих Володимира і Ольги, як виявилось, рекомендує поїздки до Брюхович, до догналістів. Здається, що отця звуть Олег. Чому ніхто не реагує на це неподобство?
    Вашу інформацію намагатимусь вивчити.
  • Запитання від Марійка Пушок

  • Слава Ісусу Христу! Декілька років тому довелось бути учасником вищезгаданого Руху Християнських Сімей під проводом Адріана Буковинського. Більша частина активного "керуючого складу" цієї групи були активними підопічними "підгорецьких отців", зокрема самого Догнала, а сам п. Адріан навідував їх регулярно, визнаючи своїми духівниками. Мушу ствердити, що духовність підгорецької частини містила окультні практики, мала місце зневага до Церковного проводу і конкретна маніпуляція новими учасниками, яких здобували за допомогою передшлюбних наук при церквах Львівської архиєпархії, які проводило подружжя Буковинських. Як могло статись так, що стільки вірних- молоді подружжя стали жертвами такої безвідповідальності?
  • Доводжу до Вашого відома, що п. Адріан Буковинський від 23 квітня 2008 р. звільнений від обов’язків заступника Голови Комісії Родин Львівської Архиєпархії УГКЦ. Ми живемо у переломні часи становлення нашої Церкви і мусимо бути свідомими того, як про це мовилося у попередніх відповідях. Errare humanum est (людині властиво помилятися), каже латинська сентенція. Жодна людина не є звільнена від помилок і від хибних друзів у овечій шкірі. І я і Ви пані Марія! Дуже дякую за інформацію надану Вами. Вона дійсно допомагає висвітлити усю шкоду догналізму. Церква не може зайняти позицію латентної параної: в усіх і в кожному бачити догналівця. Великою проблемою є мімікрія догналівців і їхня облудливість. Вони дуже часто прикидаються вірними католиками і практично нічим себе назовні не видають, працюючи неначе таємні агенти ворожої структури. Тому не завжди вдається виявити цих агентів догналізму відразу. Це стосується і згаданого Вами випадку. Та як і на питання п. Остапа відповідаю: Вашу інформацію намагатимусь вивчити. Запевняю Вас, що офіційна Церква спати не буде. На разі стільки і щасти Вам Боже! Щиро вдячний за Ваше зауваження.
  • Запитання від Андрій, Львів (православний УАПЦ)

  • Шановний Отче! Чи не здається Вам, що підняті проблеми УГКЦ (кавпаківци і т.д.) є результатом невизначеності віруючих самої УГКЦ: частина вважає себе чисто "православними в єдності з Римом" (але "натикаються" на виключно католицьку догматику УГКЦ), інші - "українськими католиками" (фактично УКЦ) і православ'я для них чуже (тут і бачимо формування окремого українсько-католицького компілятивного обряду)? Приклад цього є навіть у Ваших відповідях: Ви весь час, і на мій погляд абсолютно правильно, робите акцент на слові "католик-католицтво". Але інші, наприклад студити, цього слова стараються уникати. Таким чином, виникнення двох полюсів (католицького та православного) в одній Церкві - це і є постійна напруга і, як наслідок, виникнення сприятливого підгрунтя для сект.
  • Шановний п. Андрію, дякую Вам за цікаве і дуже важливе питаня, яке заторкує справу ідентичности нашої Церкви. Свого часу цій темі були присвячені конференції за участю різних Церков візантійської традиції на дуже високому академічному рівні. Головним двигуном цих заходів був Префект Конґреґації для Східних Церков кард. Ахілле Сільвестріні, що мали місце в 1994 році у Венеції та в 1997 р. у Ніредьгазі, Угорщина. Матеріали останньої були видані видавництвом «Свічадо» в 1998 р. Цим зустрічам були присвячені послання Папи Івана Павла ІІ. Ось його слова: Східні Католицькі Церкви «уприсутнюють у серці Церкви скарб християнського Сходу, в той же час, беруть участь у потоці ласки, яка наповнює різноманітне й багатоформне тіло Католицької Церкви. Спільне очікування полягає у вірності цьому подвійному покликанню. Я переконаний, що більш чітке усвідомлення цієї ідентичності допоможе також визначити точне місце східних католиків на екуменічному полі, сприяючи, таким чином, подоланню непорозумінь та напруження, які принесли і далі приносять немало страждань… Я сердечно бажаю, щоб, де б разом не жили католики та православні, встановилися братні відносини взаємоповаги та щирого пошуку спільного свідоцтва Єдиному Богу. Чим більше Східні Церкви будуть самими собою, тим чіткішим буде їх свідчення, ближчою й іншою приналежність до християнського Сходу, пліднішим та ціннішим їх доповнення до західної традиції.» (Іван Павло ІІ, Ватикан, 28.06.1997). Темі ідентичности був також присвячений перший Собор монашества УГКЦ у Львові в 2004 р. з вельми цікавими й завжди актуальними темами та доповідями. Про ідентичність УГКЦ найкраще висловився сам Святіший Отець Папа Іван Павло ІІ під час Літургії з нагоди 1000-ліття Хрищення Руси-України: «Ми є православні у вірі і католицькі в любові». Як мовиться: «легко сказати, однак, важко це сприйняти й виконати», а це тим більше у нашій «чепурній» УГКЦ, де практично перетинаються різні традиції, напрями, спрямування і т.д. З одного боку наша Церква є надзвичайно відкритою і плюралістичною назустріч «всім і вся», а з іншого боку дуже вразливою. Саме тому в ній знаходять своє місце різні течії, рухи, починання і … зіштовхнення і саме тому наша Церква є дуже симпатичною й цікавою. Досвід екуменізму усіх Церков Золочівщини, Львівської області, яскраво свідчить не тільки про мирне співжиття вірних, але про активне і живе зближення православних, греко-католиків і римо-католиків на всіх рівнях як церковного, так і суспільного життя. Покликання нашої УГКЦ визначено ККСЦ, котрий ясно говорить: «Слід сумлінно зберігати і підтримувати обряди східних Церков як спадок усієї Христової Церкви, в якому віддзеркалюється та традиція, що продовжується від Апостолів через отців, і який утверджує божественну єдність католицької віри в її різноманітності». Я думаю, що у цьому сенсі, наша УГКЦ, щораз більше усвідомлюючи свою ідентичність, зможе ще сильніше свідчити в Європі та й у світі вияв християнської любови і пошанування один одного у його духовних, літургійних, народних, уподобаннях завжди під второпним керівництвом душпастирів. Адже ж Церква наша народилася і покликана для того, щоб нести спасіння кожній людині. Що стосується юрисдикцій, то вони, як необхідний елемент, з найперших початків були присутні у Вселенській Церкві, однак, чи будуть колись у небі?
  • Запитання від Олег Басараб

  • Слава Ісусу Христу! Багато років на святоюрській горі висміювали Блаженнішого і допомагали розвиватися отцям і формувати кістяк секти! Друкувалися книги, розсилки листів, зв'язки з депутатами і впливовими молодятами, які попадали на науки передшлюбні. Згіршення отримали сотні подружніх пар, які мали намір стати членами спільноти! Про це всі знають, але толерують? Чому?
  • Подано дуже загально, необхідно оперувати фактами. Ваше повідомлення наводить жах, але мусите взяти до уваги, що будь-які твердження мусять підтверджуватися аргументами. Без них годі вести діалог. Щодо заступника голови Комісії Родин Львівської Архиєпархії мовилося в одній із попередніх відповідей. Обіцяю вивчити Ваше повідомлення.
  • Запитання від anatolius

  • Слава Ісусу Христу отче! Розкажіть будь-ласка чи Ви розмовляєте про цю проблему із римо-католицьким духовенством? Бо я чув про випадки, коли догналітських сестер допускають до причастя в РКЦ. Свідомо знаючи, хто вони і таким чином подвоюючи проблему УГКЦ. Чи Ви не звертались до керівництва РКЦ для того, щоб вони чітко вказали свою позицію? Бо серед деяких римо-католиків побутує навіть симпатія до догналітів, яка годується негативним ставленнням до УГКЦ і таким чином діє принцип "якщо їм погано, значить мені добре". Дякую!
  • Мої дитячі і юнацькі роки проведені у Львівській римо-католицькій катедрі, як ми львів'яни зазвичай називаємо цю базиліку Успення Пресвятої Богородиці. В часи підпілля УГКЦ багато греко-католиків відвідувало римо-католицькі храми. Я особисто знайомий з Високопреосвященним Митрополитом Мєчиславом Мокшицьким, котрий добре ознайомлений з діяльністю секти Догнала. Ця секта нападала 2 роки тому на особу митрополита, коли догналівцям не вдалося зустрітися з кардиналом Бертоне під час беатифікації у Львові с. Марти Вєцкої у травні 2008 р.
    Священик, причащаючи монахинь, не зобов’язаний знати кожну черницю по імені, а також до якої монашої спільноти вона належить, тим більше у такому великому місті, як Львів. Можливо догналівки приступали в костелі до св. Причастя, але це вже їхній гріх, а не священика. Прошу вибачити, але Ваша думка про негативне ставлення римо-католиків до греко-католиків є невірною.
  • Запитання від Тарасій

  • Високопреподобний отче, мені здається, що якщо би таких веб-конференцій та інших публічних заходів було би більше, то би ця єресь не виросла до доволі значних розмірів і поширення.
    1. Чи не здається Вам, що провід Церкви допустився, кажучи чиновницькою мовою, професійної халатності, за яку має бути відповідальність?
    2. Сьогодні догналіти набрали такої сили, що їх не так просто буде виперти з нашого суспільства. Ви самі наводите приблизні цифри, які їм потрібні лише на поліграфію. Отже, тепер це проблеми всієї повноти Церкви. Але чи має УГКЦ якусь програму протидій їх діяльності і публічного вияснення їх суті?
    3. Як бачимо, проблеми існують і в окремих парафіях, де священики скеровують вірних до догналітів. Чи будуть і які саме кроки для викорінення цього?
    4. Звичайно, розуміємо, що в Церкві є різні погляди на традиції, форми обрядів і згадування певних слів під час богослужінь, але як реагувати на те, що при поважних парафіях формуються групи на реколекції до догналітів? 5. Чи були звернення до відповідних державних органів щодо зняття з реєстрації тих монастирів, які вийшли з-під влади УГКЦ і тому порушили свої статути?
    Дякую за Вашу активність!
  • Цілковито згідний, але не щодня, бо фізично не витримаю. :) Прошу вибачити за жарт, веб-конференція нагально потрібна. Правдива інформація має випереджувати розвиток подій.
    1. Церква вперше зустрілася з таким явищем, до якого не була приготована. Ми також не були проготовані до виходу з катакомб 21 рік тому. Годі це назвати професійною халатністю, радше професійною непідготовленістю. Слід визнати, що не вміємо поки що реагувати на виклики часу.
    2. Поживемо, побачимо. Найближчий час покаже. Ми приступаємо до активного захисту Церкви, адже надто довго заплющували очі на ці неподобства.
    3. Проблеми справді існують в деяких парохіях. Якщо деякі парохи сприяють догналівцям, тоді вони є самогубцями. Залишаться голі і босі.
    4. Зовсім недавно справді мали місце групування частини вірних при деяких більших парохіях, що свідчить про недбалість священиків. З етичних міркувань не буду називати цих горе-парохів.
    5. Звернення були, але чи дійшло до зняття з реєстрації не можу відповісти.
    Наостанок хочу подякувати тим, що допомагали мені впродовж цієї конференції цінними думками і матеріалами.
  • Запитання від Катерина Остапчук

  • На вашу думку, чи не варто повернутися до практики касати окремих монастирiв, як це було у 18 ст. за цiсаря Франца Йосифа? Справа в тому, що Пiдгорецький монастир - найбiльш схизматичний за його духом, при чому здавна, адже заснували його схизматики з Манявського скита. Саме тут у 1860 р. Iриней Яворський та Антiн Петрушевич знайшли схизматичнi писання з хулою на папу авторства Iвана Вишенського та Йова Княгиницького, якi згодом було надруковано, що завдало велику шкоду католикам. Тут частим гостем був вiдомий вiльнодумець Iван Франко. Чи не варто, на вашу думку, якось рефомувати або взагалi скасувати цей монастир, який дав назву сектантському угрупуванню Догнала?
  • Високоповажана п. Катерино, дякую за Ваші думки і поради. Стосовно Підгорецького монастиря бажаю Вам сповістити, що догналівці не перебувають у цьому Василіянському монастирі. Від 1946 до 1989 рр. наша Церква зазнала касат і руїн храмів і монастирів. Сьогодні їх потрібно відновлювати і реставрувати. Не маю часу і змоги висвітлити історію Підгорецького монастиря і «його дух» у минулому.
    Творча інтелігенція кінця ХІХ ст. відзначалася певним вільнодумством. Наш Каменяр бував частим гостем Крехівського і Львівського Свято-Онуфріївського монастирів, користуючись їх славними бібліотеками та збірками рукописів. Іван Франко з пошаною ставився до Слуги Божого Митрополита Андрея і мав з ним добрі відносини. Іван Франко міг мати деяке упередження і особистий жаль до духовних осіб через його перше нещасливе кохання до доньки священика Ольги Рошкевич, котрий перешкодив їхньому одруженню.
  • Як ви ставитеся до громад покутникiв, що вийшли з УГКЦ, та чи вели ви з ними дiалог?
  • Моє ставлення до цієї громади, що виникла в 1954 р. і до її провідника о. Ігнатія Солтиса, не є прихильним, бо не сприймаю вчення цієї громади, що зірвала зв'язок з Церквою. Солтиса не можна порівнювати з Догналом, він був мужньою людиною, багато зазнав переслідувань. Так він мав свої хибні погляди і їх фанатично дотримувався, але він боровся з безбожною владою, а не з нашою Єрархією і Католицькою Церквою. Сьогодні покутники внесені у список релігійних організацій. Особисто я з ними ніколи не стикався.


  • Схожі матеріали:

    Категорія: Секти, культи, окультизм | Переглядів: 2089 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: підгорецькі отці, догналівці, підгірці, група Догнала | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

    Відправляємо:


    Молитовні прохання
    500

    Підпишіться на оновлення:





    Пошук на сайті



    Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
    2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
    Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
    Яндекс.Метрика