|
| | |
|
Головна » 2012 » Травень » 19
Католический священник, швейцарский богослов, профессор экуменического богословия Тюбингенского университета.
Ганс Кюнг родился 19 марта 1928 г. в Сурси, Швейцария. После окончания
государственной гимназии в Люцерне он посещал Понтификальный немецкий
колледж. Кюнг изучал теологию и философию в Понтификальном Григорианском
университете в Риме. В 1954 г. он был рукоположен в сан католического
священника и продолжил изучение теологии в Католическом институте
Сорбонны. В 1960 г. он был назначен профессором основного богословия
Тюбингенского университета. Его докторская диссертация «Оправдание.
Учение Карла Барта с кат
...
Читати далі »
|
МИРОЛЮБНІСТЬ
Миролюбним (поступливим) є той, хто з любові до Бога охоче приносить жертву, щоб порозумітися з ближніми.
Авраам удовольнився гіршою землею, аби лише порозумітися із слугами Лота
(Буття 13). Св. Франц Салезій знайшов собі кімнату в одному готелі над
Тібором. Несправедливо вигнаний з нього, охоче пішов, шукаючи собі інше
помешкання. Вночі страшна злива, знищила готель. Спокій — велике благо
людини. Ангели в ніч народження Христа бажали людям спокою (Лук. 2, 14).
Правдивий спокій обіцяє Спаситель Апостолам (Йоан 14, 27) і вітає їх,
бажаючи спокою: "Мир вам" (Йоан 20, 26). Усі блага світу не втішать нас,
якщо н
...
Читати далі »
|
ПОКІРНІСТЬ
Покірним називаємо того, хто усвідомлює свою власну нікчемність і марноту усіх тимчасових речей і відповідним чином поводиться. Чималу покірність виявив сотник з Капернауму, сказавши до Христа: "Господи, я недостойний, щоб ти ввійшов під мою покрівлю, але скажи лише слово і слуга мій видужає" (Мат. 8, 8). Так невисоко себе оцінював, хоча займав почесний пост, володів великим маєтком і зробив багато добра (збудував євреям синагогу). Отже, покірність є двох видів. Перший стосується розуму (людина чітко усвідомлює свою марноту), другий стосується волі (людина чинить згідно з цим усвідомленням) (Скар.). Фальшивою була б покір
...
Читати далі »
|
Продовження.Вступ. Застановися над словами Ісуса: «Чувайте і моліться, щоб не впали в покусу». Мат. 26.41. Научи мене Господи, як велика є потреба чувати і молитись щоб уникнути покуси або перемогти її. Пункт 1. Щоб заховати чистоту конечно є чувати.1)
Не легка річ заховати чистоту не сплямленою, бо з одної сторони на неї
бють вороги як з середини –пожадання (інстинкти) тіла, які подорожують
щораз то нові, а нечисті думки, почуття і прагнення, а зовні чорти,
чатують постійно, і звичайно укрито, а цілий світ мають до своїх послуг,
тисячі середників зіпсуття. З другого боку чеснота чистоти є для всіх
заздрісна. Тому треба її з усіх сил захищати, тому треба її
...
Читати далі »
|
Не забуваймо про нагороду, яку Ісус обіцяє – Царство Небесне, а на цій землі – тішитись будемо правдивим спокоєм серця. Хто буде правдиво чистий в серцю Спаситель житиме в Ньому. А хто посідає Ісуса, той є найбагатший. Ісус йому замінить все, Ісус буде переживати ним і Сам займеться всіма справами так, що нічого не буде потребувати від людей і не хотітиме ніяких розкошів, крім духовних. 1. До чого зобов’язує нас шлюб чистоти?Через обіт відреклися подружнього життя і зобов’язалися уникати всіх зовнішніх і внутрішніх діл проти 6 і 9 заповіді. Обіт додає нове зобов’язання до тих приказань, так що монах чи священик поповняє 2 гріхи: один проти чистоти (9
...
Читати далі »
|
Віру треба розвивати так, як і все інше: через вправи. Хто хоче бути добрим скрипалем, той мусить щоденно годинами вправлятиcя. Хто хоче побити рекорд по бігу, той мусить щоденно тренуватися. Віру зміцнюємо через зовнішнє визнання віри, а особливо через релігійну практику. Потрібні дві речі, щоб розвивати віру: зовнішнє визнання, виконання релігійних практик. 1. Визнання зовнішнє.Зовнішня віра і зовнішнє визнання відповідає людській природі, яка складається з душі і тіла. «Бо серцем віриться на спасіння» (Рим. 10, 10), - говорить св. апостол Павло, - бо визнання віри внутрішнє і зовнішнє для спасіння людини є конче потрібне. Зовнішнє визнання
...
Читати далі »
|
На що ж вийшли ви глядіти? На чоловіка, одягненого в м'які шати?... (Лк. 7, 25)Дорогі брати і сестри! Св. Церква часто у Св.
Євангелії ставить перед нашими очима Св. Йоана Хрестителя, тому що цей
святий був останнім з пророків, попередником (предтечею) Ісуса Христа
(Бога). Готуючи дорогу Господу шість місяців перед тим, Він почав
проповідувати Христа-Спасителя. Опісля Христос Сам розпочав Свою науку.
Науки св. Йоана Хрестителя записані у Святих Євангеліях. Так само, як
приклади його чеснот готували серця жидівського народу до приходу
Христа, так і нас вони здатні приготувати до гідного с
...
Читати далі »
|
На сьогоднішній день залишається незрозумілою ситуація із проведенням
20 травня гей-параду у Києві. Очевидно, содоміти та їх покровителі у
владних коридорах (чи содоміти у владних коридорах?) зрозуміли, що у
разі проведення гей-параду на них чекає належний опір з боку свідомих
українських громадян. Тому вони поквапились заявити, що 20 транвя
"гєй-параду” не буде. Звісно ж, це може бути оманливим маневром, "заднім ходом”, котрий так
полюбляють збоченці. Цілком можливо, що 20.05 дефіляда педерастів все ж
таки відбудеться, а заява про відмову від гей-параду – це лише метод
мінімалізації потенційного спротиву. Загалом, б
...
Читати далі »
|
«Чудотворний Медальйон» Пречистої Діви Марії досить
поширений у християнському середовищі. Його носять навіть найвизначніші
люди нашої планети. Історія Чудотворного медальйону безпосередньо
пов’язана з французькою монахинею Катериною Лябуре, якій три рази
з’являлася Пречиста Діва Марія в 1830 р. і поручила їй викарбувати і
розповсюдити медальйон, згідно зразка який дала Пречиста Діва Марія, щоб
підготувати людство до прийняття догми про Непорочне Зачаття Пречистої
Діви Марії, що її проголосив Папа Пій IX, 1854 року. Катерина Лябуре Народилася в квітучій Бургундії, в роди
...
Читати далі »
|
|
| |
| | |
|
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці
Відправляємо:
|
|