Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу

Головна » 2009 » Листопад » 19 » Масонерія і антихрист » «Новомедіа» - погляд збоку
20:36
«Новомедіа» - погляд збоку
Є така організація християнських журналістів «Новомедіа». Ця структура має на меті об‘єднання журналістів, які вважають себе християнами. В принципі, хороша мета, але кожна хороша мета вимагає хороших засобів. Бо як писав св. Тома Аквінський, якщо хоча б якась одна ланка у досягненні цілі не є морально доброю, вчинок вже добрим бути не може. Грубо кажучи, християнський принцип: «мета не виправдовує засобів»…

Останнім часом двоє моїх колег отримали листи від Асоціації християнських журналістів «Новомедіа» з ідентичним текстом в якому йшлося про те, що своїми діями вони дискредитують згадану організацію. Хоча, за їхніми словами, вони не підписували в організації ніяких документів, що вони мають право робити, а що ні, а також те, що вони не мають права критикувати ті чи інші дії організації. Однак їм було винесене «китайське попередження» наступним кроком мабуть може бути виключення з організації.

Я не є членом цієї організації і ніколи не був, але оскільки є християнином і журналістом, то все таки маю певний ментальний стосунок до цієї спільноти. Ну і звичайно потенційно можу бути членом цієї організації. Якщо тільки для членства в ній необхідно виконати лише дві умови: бути християнином і журналістом.

Інше питання чи я, як християнин і журналіст хочу об’єднуватись з іншими «собі подібними» в якусь організацію?

В принципі не проти, оскільки «гуртом і батька добре бити». Такі об‘єднання корисні і я особисто беру участь в одній із таких «асоціацій», але вона носить здебільшого неформальний характер, а от плоди дає реальні. В чому різниця між формальним об‘єднання і неформальним?

«Формальне» – гарантує члену певну форму захисту прав і накладає певну низку обов’язків, а також тут включається колективна відповідальність. Якщо в тебе є бейджик «Асоціації», то за все що утне твоє керівництво чи група членів, будь добрий, отримай «по заслузі». «Неформальне» – кожен з членів зберігає свою повну автономію, не делегує ніяких своїх прав керівництву все що їх об’єднує - це тільки спільна ціль і погляди. Це звичайно дуже схематично, але десь так воно і є на практиці.

Що для мене найбільш суттєве це «не бюрократична» форма відносин членів у «неформальній асоціації». Недолік «неформального» устрою це те, що на перший погляд його члени не є захищені «щитом» юридичної організації. Головна небезпека «формальної асоціації» це сповзання в яму бюрократизму. У випадку людей, які є християнами це є взагалі катастрофа.

І згаданий лист адресований моїм колегам, в стилі класичної бюрократичної і казенної писанини це просто таки перший сигнал. Люди, а чому ви взагалі разом???

Наступна річ, яка мене дивує не менше, це форма функціонування організації.

Наскільки мені відомо організація є називає себе «екуменічною». Однак в її «програмних» приписах я не зустрів і близько тих принципів євангелізації, якими керується моя Церква (Католицька). Натомість форма про яку там йдеться може бути сформульована, як «агресивна євангелізація», а саме виживаються звороти «провокації, мітинги, демонстрація». На мою думку, при формулюванні таких засадничих речей треба враховувати думку всіх членів і не поіменно, а конфесійно. В організації, яка хоче бути екуменічною, повинні застосовуватись принципи екуменізму!!!

Як можна говорити про те, що «Новомедіа» це екуменічна організація, якщо її лице - це лице неопротестантизму? Складається враження, що тих кілька католиків і православних на фоні сотні представників неопротестанських спільнот це просто статисти, які там перебувають для виправдання виживання назви «Асоціація християнських журналістів», щоб не сказати правду: «Асоціація неопротестанських журналістів».

Зі слів моїх колег я знаю, що зокрема, католики не здатні впливати на дії організації, оскільки в Асоціації діє не паритетний принцип голосування, коли кожна конфесія має свій голос, а відбувається загальне голосування. Як в такому випадку серед 200 членів може бути почутий голос найбільшої християнської спільноти світу (католиків в Асоціації близько десяти)?

Паралельно в мене запитання до католиків – членів організації, чи ви усвідомлюєте, що «підставляєте» всіх? Бо на широкий загал «Асоціація» говорить і від вашого імені, а в кінці кінців і від мого теж, бо ви представляєте там нашу спільноту.
Анатолій Бабинський

КРЕДО

Схожі матеріали:

Категорія: Масонерія і антихрист | Переглядів: 1488 | Додав: traducionalist | Теги: наслідки екуменізму, екуменізм, Новомедія | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика