Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу
E-mail/Login:
Пароль:

Головна » 2016 » Січень » 20 » Наука Церкви » Важкі питання
17:12
Важкі питання
Важкі питання. Нетрадиційні методи лікування - це гріх?
ПИТАННЯ: Нетрадиційні методи лікування - це гріх?

ВІДПОВІДЬ: Ставлення Католицької Церкви до так званої нетрадиційної медицини частково викладено в документі Папської ради з культури і Папської ради з міжрелігійного діалогу «Ісус Христос - податель води живої». Він присвячений не медицині, а рухові «Нью Ейдж», проте друга глава зачіпає тему здоров'я очима «Нью Ейдж»: «З точки зору «Нью Ейдж», - йдеться в тексті документа, - хвороба і страждання відбуваються в результаті дій,  які не узгоджуються з природою; якщо, таким чином, людина живе в гармонії з природою, вона може розраховувати на більш здорове життя і навіть матеріальне процвітання».

У документі Святого Престолу перераховуються нетрадиційні методи лікування, пов'язані з «Нью Ейдж», серед них: акупунктура; біологічний зворотний зв'язок; хіропрактика; кінезіологія; гомеопатія; іридологія; різні види масажу і «бодіворка», такі як оргономія, метод Фельденкрайза, рефлексологія (рефлексотерапія), рольфінг, поляріті (енергетичний масаж), терапевтичні дотики і т.п.; медитація і візуалізація; нутрітерапія; психічне цілительство; різні види траволікування; лікування кристалами (кристалотерапія), металами (металотерапія), музикою (музикотерапія), кольоровим світлом (хромотерапія)».

Як ми бачимо, в документі Папської ради вказується на зв'язок цих видів альтернативної медицини з рухом «Нью Ейдж», але при цьому, як зазначається в передмові до нього, не даються готові відповіді. Але для нас, християн, важливо пам'ятати, що багато видів цілительства прийшли не лише з різних культурних традицій, а й з релігійних та езотеричних практик.

У документі на ту ж тему Відділу з пастирської роботи в галузі охорони здоров'я при Італійській єпископській конференції міститься більш повне судження про альтернативну медицину, яка не заперечує їх ймовірної користі, але застерігає перед реальними небезпеками. У тексті даються загальні вказівки для того, щоб розпізнати серед нетрадиційних видів лікування ті, що несуть в собі ризик. Однак не проводиться детальний аналіз кожного з напрямків нетрадиційної медицини: документ обмежується попередженням, що деякі з них можуть схилити до суджень, що не відповідають християнській вірі, і навіть до окультних практик, тобто до порушення першої заповіді.

Саме цей критерій і слід застосовувати, коли ми робимо іспит сумління.



Важкі питання. Як бути з обіцянкою, яку неможливо виконати?
ПИТАННЯ:
Як бути з обіцянкою, яка була дана людині, котра вже померла, і тому є неможливою до виконання? Змиритися і залишити як є? Але душа людини живе вічно. Чи є спосіб задовільнити цю спрагу?

ВІДПОВІДЬ: Обіцянка, дана людині, звичайно, накладає на нас певні зобов'язання, але її не можна прирівнювати до обітниці, принесеній Богу, чи навіть до обіцянки, даній людині перед Богом. Обіцянка - це намір зробити все, що в наших силах. Але, не маючи здібностей Бога, ми не можемо виконати обіцянку, коли є фізичні або моральні перешкоди.

Що стосується тієї людини, якій ми щось пообіцяли за життя, то після її смерті ці наші обіцянки не можуть викликати у неї спрагу. Якщо людина насолоджується вічним щастям у Бога, то вся її спрага вже вгамована, і наше невиконання обіцянок не впливає на її блаженство. Вічним може бути й осуд душі, - і тоді ця душа виключає себе з спілкування духовних благ. Якщо ж душа померлого перебуває в стані очищення, то вона відчуває іншу спрагу - спрагу звільнитися від усього того, що заважає їй досягти повної близькості до Бога.

Вчинки інших людей (у тому числі невиконання даних нами обіцянок) не можуть бути такою перешкодою. Тому єдиним способом вгамувати спрагу покійного буде молитва, ввірення її душі Богові.



Важкі питання. Що робити, якщо після сповіді я не відчуваю полегшення?
ПИТАННЯ: Зазвичай після сповіді я відчуваю звільнення і полегшення. Але останнім часом я не відчувала цього звільнення і тому сумніваюся, чи дійсна моя сповідь, хоча не можу зрозуміти, де я помилилася і як зробити мій жаль за гріхи щирим.

ВІДПОВІДЬ: Жаль за гріхи, скорбота про скоєне не припускає обов'язкових переживань на рівні почуттів. Покаяння  відноситься до сфери духовного, а не чуттєвого, хоча емоції і моральна совість, безумовно, взаємопов'язані.

Для того, щоб жаль за гріхи був щирим, а сповідь дійсною, досить усвідомлювати, що ми образили Бога, і шкодувати про це, а також мати намір більше так не чинити. Саме це і становить жаль за  гріхи.

Покаяння  в гріхах це, по-перше, припинення самого гріха, по-друге, намір змінитися і почати нове життя, по-третє, глибокий жаль про скоєне і осуд здійсненого гріха. Глибокий жаль необов'язково передбачає глибину емоцій, які ніяк не впливають на важність сповіді.

Емоції можуть не супроводжувати жаль за гріхи тому, що саме гріховний стан означає літеплість душі, що не зникає автоматично після сповіді. Крім того, це може бути психологічна втома або інші фактори.

Щоб добре підготуватися до Таїнства сповіді, потрібно, по-перше, постати перед лицем Господа і в молитві випросити у Нього благодать покаяння. Істинне покаяння - це не наш вчинок, а дар Господа. Покаяння не походить з емоцій, а випрошується в молитві й відноситься не до нашої природи і почуттів, але має надприродний порядок.

Коли ми просимо про благодать покаяння, Господь не відмовляє в ній і часто дарує нам її без зволікання. Можливо, ця благодать не буде супроводжуватися емоціями, - в них зовсім немає необхідності, - але ми обов'язково відчуємо, що в нашій душі щось змінилося, і ця зміна відноситься не до почуттів, а до нашої волі змінити життя.

http://catholicnews.org.ua

 
 


Схожі матеріали:

Категорія: Наука Церкви | Переглядів: 1040 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: важкі питання, наука Церкви | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика