Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу
E-mail/Login:
Пароль:

Головна » 2016 » Червень » 19 » Наука Церкви » Чи можуть чоловік і жінка, розписані тільки в РАГСі, приступати до Сповіді та Причастя?
21:41
Чи можуть чоловік і жінка, розписані тільки в РАГСі, приступати до Сповіді та Причастя?

Між хрещеними Церква визнає дійсним лише шлюб у Таїнстві. За допомогою Хрещення християнин «прищеплюється» до Христа, подібно лозі до винограднику. Приймаючи Хрещення, людина зобов’язується черпати цілющу силу в думках і почуттях самого Ісуса Христа.

Розписатися в РАГСі і почати подружнє життя, минаючи Таїнство Шлюбу, — це все одно, що сказати Ісусові: мене не стосується та любов, якої навчаєш Ти, і не потрібна Твоя благодать. Я самодостатній, для нашого шлюбу і кохання досить мене й дружини.

З канонічної точки зору, хрещені подруги, що не прийняли Таїнства Шлюбу, знаходяться в морально невпорядкованій ситуації. І щоб отримати відпущення гріхів у Таїнстві Сповіді, їм необхідно впорядкувати свої стосунки з Богом і Церквою.

Священик не може дати їм відпущення, а якби він це зробив, то воно було б недійсним, оскільки в цій ситуації відсутні необхідні для цього умови, а саме те, що виражено в кінці Сповіді в акті покаяння: «Приймаю тверде рішення за допомогою Твоєї благодаті уникати всякого гріха і того, що до нього веде». А якщо людина, приступаючи до Сповіді, не має наміру вступати в шлюб в Господі, продовжуючи співжиття, то ці слова втрачають сенс.

Якщо подруги, розписані у РАГСі, хочуть отримати відпущення гріхів, то вони після Сповіді повинні повінчатися.

Ви питаєте, чи може невінчане подружжя брати участь у Службі Божій. Тут відповідь однозначно ствердна: люди, що живуть в цивільному шлюбі, не відлучені від Церкви, хоча і перебувають в стані гріха. Тому вони не тільки можуть, але й зобов’язані, в силу церковного припису, живитися Богом в Його Слові і підносити разом зі священиком і християнською спільнотою святу євхаристійну жертву, яка на вівтарі продовжує в часі Спокуту Ісуса Христа на Хресті.

Третя Божа заповідь — «Пам’ятай день Господній» — відноситься і до невінчаного подружжя. Однак вони, звичайно, не можуть приступати до Святого Причастя. Щоб приймати Євхаристію, необхідно спочатку примиритися з Богом у Таїнстві Покаяння, сповідуючи свої гріхи з твердим наміром не повторювати їх надалі й упорядкувати свою сімейну ситуацію.

Під час Служби Божої слід завжди пам’ятати про слова, які Святий Дух сказав устами апостола Павла: «Нехай же випробовує себе людина, і так нехай хліб їсть і з чаші хай п’є. Бо хто їсть і п’є недостойно, той їсть і п’є осуд собі, не розважаючи про Тіло Господнє » (1 Кор. 11:28-29).

Для того, щоб долучитися до Таїнства Євхаристії, в якій висловлюється повна відповідність нашої волі з волею Господа, — необхідні певні передумови, щоб здійснити цю єдність волі і життя.

Правильно й те, що нерідко ті, що причащаються, навіть якщо живуть в канонічно впорядкованій ситуації, все ж не живуть згідно з вченням Господа. Але у них є хоча б об’єктивні передумови для Причастя.

Якщо ж людина живе в такій ситуації, як невінчаний шлюб, то навіть за наявності доброї волі у неї немає таких об’єктивних передумов.

Залишається ще одна можливість: якщо подружжя в даний момент не можуть упорядкувати свої відносини, але мають намір зробити це пізніше, то вони можуть зобов’язатися жити до прийняття Таїнства Шлюбу як брат з сестрою (тобто виключаючи сексуальні відносини). У такому випадку вони можуть приступати до Таїнства Примирення, отримувати відпущення гріхів і приймати Причастя, але не у своїй парафії, не там, де їх всі знають, — щоб уникнути спокуси і плутанини для віруючих, які вважатимуть, що вони співживуть як чоловік з дружиною. Так свідчення, виражене їх мужнім рішенням узгоджуватися з волею Христовою, може стати антисвідченням.

Сексуальні стосунки до прийняття Таїнства Шлюбу виключені, оскільки вони знаходять повний сенс тільки в контексті шлюбу, освяченого Таїнством.



Схожі матеріали:

Категорія: Наука Церкви | Переглядів: 1055 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: шлюб, важкі питання, таїнства, дошлюбна чистота, настанови, повчання, наука Церкви | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика