Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу
E-mail/Login:
Пароль:

Головна » 2013 » Листопад » 19 » Суспільні проблеми » АКТУАЛЬНІ ПУБЛІКАЦІЇ 11/2013 І/
14:50
АКТУАЛЬНІ ПУБЛІКАЦІЇ 11/2013 І/
 ЩО БОГ ЗЛУЧИВ, ЛЮДИНА ХАЙ НЕ РОЗЛУЧАЄ

Префект Конгрегації доктрини віри про нерозривність шлюбу

Префект Конгрегації доктрини віри архієпископ Герхард Мюллер зі схвалення Папи Франциска опублікував у черговому номері газети «Оссерваторе Романо» статтю, в якій нагадує, що абсолютна нерозривність шлюбу і, як наслідок, неможливість вступу в новий шлюб, є богооткровенною істиною, однозначною заповіддю Ісуса, а тому не може бути скасована Церквою.

Архієпископ Мюллер детально проаналізував бачення шлюбу в Старому Завіті, вченні Ісуса і Апостолів. Практика ранньої Церкви у цьому питанні знаходиться у сфері гіпотез, а тому не може бути підставою для висновків церковного Вчительства. Але вже вся святоотцівська традиція однозначно свідчить на користь євангельської нерозривності шлюбу. Компроміси в цьому відношенні з’явилися пізніше, в ході процесу наростаючої залежності Церкви від держави. Це, зокрема, проявилося в практиці Східних Церков, які в ім’я так званої пастирської «ікономії» стали допускати розлучення і вступ у другий і третій шлюб, хоч церемонія їх укладення і містить покаянні елементи.

Проте «ця практика, - продовжує ватиканський єрарх, - не відповідає волі Божій, чітко вираженій у словах Ісуса про нерозривність шлюбу, і безсумнівно є проблемою в екуменічному діалозі, якою не можна нехтувати».

З іншого боку префект Конгрегації доктрини віри зазначає, що абсолютно нерозривним є лише сакраментальний шлюб. Але сьогодні все більше християн опиняється під впливом «духу часу», несумісного з християнським розумінням шлюбу, перш за все щодо його нерозривності і відкритості до зачаття нового життя. Тому частіше, ніж у минулі століття, можна говорити про недійсність укладення шлюбу. Однак недійсність шлюбу не може бути встановлена ​​рішенням власної совісті, а повинна бути констатована церковним судом.

Священне Учительство Церкви, підкреслюючи нерозривність шлюбу, в той же час піклується про пастирську опіку щодо розлучених вірних, що вступили в нові союзи. Про важливість такого душпастирства багато говориться, починаючи з понтифікату Івана Павла II. Але хоча вірні, які живуть у несакраментальних союзах і є членами Церкви, приступати до Таїнств не можуть, це не означає, ніби перед ними закриті інші шляхи спілкування з Богом. Такий шлях не легкий, а тому ці люди повинні знати, що Церква знаходиться поруч з ними.

Але при цьому Церква покликана проголошувати Добру Новину про святість шлюбу з воістину пророчою відвагою. Вона не може капітулювати перед все більш наростаючим нерозумінням святості шлюбу, прагматично пристосовуючись до того, що здається «неминучим». Не можна відмовитися від вимог нерозривності шлюбу і на догоду так званому «милосердю», оскільки Боже милосердя якраз у Таїнствах і проявляється. Крім того, нерозумна апеляція до «милосердя» загрожує вульгаризації образу Бога, Який нібито «приречений» тільки лише прощати.

Радіо Ватикану



Папа Франциск: Захланність – це «недуга», яка руйнує людину

Захланність, прив’язаність до грошей руйнує людську особу, нищить родини та взаємини з ближніми. Про це Папа Франциск говорив, проповідуючи під час ранкової Служби Божої у понеділок, 21 жовтня 2013 р., коментуючи євангельський уривок, який розповідає про те, як до Ісуса звернувся один чоловік, прохаючи розсудити його з братом в питаннях спадщини.   «Це щоденна проблема, – зауважив Святіший Отець. – Скільки-то розбитих сімей з причини грошей ми бачили: брат проти брата, батько проти сина... Це перша справа, яку чинить оте наставлення бути прив’язаним до грошей: воно руйнує!

Коли людина прив’язана до грошей, то нищить себе саму, нищить сім’ю». Проповідник зауважив, що гроші потрібні для того, щоб могти здійснити багато добрих проектів, сприяти розвиткові, але коли серце «прив’язується» до них, вони стають руйнівними. Далі Папа пригадав Ісусову притчу про багача, який нагромаджував скарби для себе, не багатіючи в Бога. Що злого він чинить? Він піддався захланності: мати дедалі більше, дедалі більше...

Це веде до ідолопоклонства, до руйнування стосунків з ближніми. «Не самі гроші, – підкреслив Святіший Отець, – але поведінка, яка називається захланністю». Вона приводить людину до «хвороби», примушуючи думати тільки про гроші... Вона є засобом ідолопоклонства, тому що веде «на іншу дорогу, ніж та, яку Бог приготував для нас». А Божу дорогу нам об’явив Ісус, Який був рівний Богові, але задля нас впокорився, понизився, ставши слугою. Ось чому Христос неодноразово промовляє суворі слова проти прив’язаності до грошей. Вчить нас, що неможливо служити двом панам, радить не турбуватися, бо «Господь знає, що нам потрібно». Натомість, багач з притчі думає лише про багатства, і Бог називає його «безумним».

Підсумовуючи, Папа зазначив, що Ісус навчає нас дороги бідності, але це не є шлях «бідності задля бідності». «Ні, – сказав він, – це шлях бідності, як засобу для того, щоб Бог був Богом, щоб Він був для нас єдиним Господом! Не золотий ідол! Бо всі добра, які маємо, Господь дає нам для того, щоб спричинятися до поступу світу, до поступу людства, щоб допомагати іншим».  

Радіо Ватикану
novazorya.if.ua



Схожі матеріали:

Категорія: Суспільні проблеми | Переглядів: 1623 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: Франциск, захланність, суспільні проблеми, шлюб, настанови, повчання, Подружжя, Папа Римський | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика