Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу
E-mail/Login:
Пароль:

Головна » 2010 » Липень » 13 » о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" » Початок (10)
13:33
Початок (10)
Одного дня зателефонував мені один єпископ і попросив, щоб я відмовив екзорцизм над однією особою. Моєю відповіддю спершу було те, щоб він сам призначив якогось екзорциста. У відповідь почув, що не вдалося йому знайти священика, який прийняв би таке служіння. На жаль, така трудність не рідкість. Часто священики не вірять у речі, але коли єпископ хоче поручити їм уряд екзорциста, то зразу ж чують за плечима тисячі дияволів, і відмовляються.
Багато разів я писав про те, що злого духа більше злить сповідь у сповідальниці, тобто виривання йому душ, ніж екзорцизмування, яке вириває від нього тіла. А ще більше гнівить його виголошування проповідей, оскільки віра народжується зі Слова Божого. Тому священик, який має відвагу голосити проповіді і сповідати, не повинен відчувати жодного страху перед виконанням екзорцизмів.
Леон Блой (Leon Bloy) написав відважні слова проти священиків, які відмовляються виконувати екзорцизми. Наводжу їх із книжки Бальдуччі "Диявол" (Balducci "II diavolo", Piemme), с. 233: "Священики не користають зі своєї влади екзорцистів, бо бракує їм віри, і по суті бояться виступити проти диявола". Також і це правда, що багато з них бояться відповіді з його боку, а забувають про те, що диявол може нам зробити стільки зла, скільки Бог йому дозволить - не може бути з ним примирення у складанні зброї! Автор пише далі: "Якщо священики втратили віру до того ступеня, що не вірять у свою владу екзорциста і не користають з неї, - це означає страшне нещастя, сильне занедбання обов'язків, в результаті чого залишаються напризволяще покинуті ворогам ті, розпачливі домагання яких долинають з переповнених шпиталів". Слова сильні, але правдиві. Це явна зрада наказу Христового.
Повертаюсь до вище згадуваного телефонного дзвінка єпископа. Я сказав йому відкрито, що якщо не знайшов відповідних священиків, то сам повинен особисто виконати екзорцизми. Відповів він мені з усією щирістю: "Я? Не знав би навіть з якого боку почати". Я ж повторив йому слова, які сказав мені о. Кандідо, коли я розпочинав свою послугу екзорциста: "Почни від читання порад, що містяться в Ритуалі, і помолись над опанованими".
Це початок. Ритуал екзорцизмів розпочинається переліком 21 правила, яких екзорцист повинен дотримуватися. Хоча вони написані 1614 року, завжди актуальні та сповнені мудрості. Після застереження екзорцистові, щоб легко не вірив у присутність злого духа в особі, яка до нього приходить, Ритуал подає низку практичних порад, які стосуються як розпізнавання (чи маємо справу із правдивим опануванням), так і поведінки екзорциста під час екзорцизму.
Але розгублення єпископа ("не знав би навіть від чого почати") обгрунтоване. Не можна чинити послуги екзорциста без приготування. Визначити такий обов'язок священикові -це те саме, якби дати комусь підручник з хірургії, а потім вимагати від нього, щоби робив операцію. Є багато речей, про які не написано в книжках, а які пізнаються лише на практиці. Тому я подумав, що корисним буде видання друком опису мого служіння, яке я виконував під керівництвом досвідченого о. Кандідо. Розумію, що ця книжка не зможе досконало передати весь практичний досвід, бо одна справа - читати, інша справа - бачити. Але все ж таки пишу, бо про ці речі ще нічого досі не було написано. У повсякденній дійсності початок є інакшим. Коли приходить якась особа або її приводять рідні чи знайомі, щоб екзорцизмувати, треба насамперед добре її випитати, щоб довідатися, чи існує обґрунтована причина, щоб розпочати екзорцизм, бо лише за його допомогою можна поставити діагноз. Тому починається все з дослідження симптомів, про які розповідає особа або її рідні, а також можливих причин.
Потрібно починати з фізичного болю. В організмі є два місця, які, у випадку напасті, вражає злий дух, - це голова і шлунок. Окрім гострого болю голови, який не вдається усунути обезболюючими засобами, у молодих людей може бути несподіване заблокування у навчанні: здібні діти, які ніколи не мали труднощів у школі, несподівано не можуть вчитися і зовсім втрачають пам'ять. Як ознаки опанування Ритуал визначає такі явища, як: володіння незнаними мовами або їх розуміння, знання таємничих і далеких подій, виявлення надлюдської сили м'язів. Як я вже згадував, із явищами такого типу я зіткнувся лише під час благословень (так завжди називаю екзорцизми), а не перед ними. Такі особи часто поводяться дивно або агресивно. Типовим явищем є відраза до всього, що святе: опановані особи несподівано перестають молитися, хоча раніше це робили; навіть ногою не ступлять до Церкви, виявляючи почуття люті; часто богохулять і зневажають святі предмети і образи. Це також майже завжди супроводжується асоціальною поведінкою і гнівом на своїх рідних чи оточення, в якому перебувають, а також різними дивними вчинками.
Зайвим буде говорити про те, що коли хтось приходить за допомогою до екзорциста, вже має зроблені всі аналізи, обстеження і всі можливі медичні лікування. Винятки дуже рідкісні. Тому екзорцист немає труднощів, щоб ознайомитися із діагнозом лікаря і довідатися про лікування і його результати. Інший орган, який часто страждає від пороблень, - шийка шлунка, яка міститься відразу під грудною кісткою. Також і там можуть бути гострі болі, які не піддаються лікуванню. Характерним явищем для хворіб демонічного походження є переміщення болю: раз болить цілий шлунок, іншим разом кишки, а ще іншим - нирки і яєчники.
Лікарі не розуміють причин цього явища і не досягають позитивного результату медикаментозним лікуванням.
Отож, одним із критеріїв розпізнання опанування злим духом є нерезультативність ліків, на відміну від екзорцизмів. Якось я екзорцизмував Марка, якого сильно опанував злий дух. Він довго перебував у лікарні і був знищений психіатричним лікуванням, особливо електрошоком, але це не принесло найменшого полегшення. Під час лікування безсоння йому протягом тижня давали таку кількість снодійного, яке б могло приспати слона, але він зовсім не міг заснути. Ходив коридорами клініки з витріщеними очима, наче безтямний. Врешті пішов до екзорциста і стан його здоров'я відразу почав поліпшуватися.
Також надзвичайна сила може бути виявом опанування злим духом. Наприклад, божевільного у психіатричному закладі можна заспокоїти "гамівною сорочкою". Опанованого ж не вдається нічим втримати; він рве все підряд, навіть залізні ланцюги, як розповідає про це Євангеліє в оповіді про опанованого з Га-дари. О. Кандідо розказував мені про дівчину, яка виглядала дуже худою і слабенькою, але під час екзорцизмів чотирьом чоловікам ледве вдавалося її втримувати. Розривала все, навіть широкі шкіряні пояси, якими пробували її зв'язати. Одного разу прив'язали її грубими шнурами до залізного ліжка - поламала частину його металевих елементів, арешту позагинала.
Часто пацієнт (або інші особи, якщо є діткнена злим духом ціла родина) чує дивні відголоси, кроки в коридорі, шум дверей, які відчиняють і знову зачиняють, бачить, як зникають і з'являються предмети у найрізноманітніших місцях, чує удари по меблях і в стінах. Щоб зрозуміти причини явищ, завжди запитую, коли почалися ці явища, чи пов'язані вони з якоюсь конкретною подією; можливо, особа брала участь у спіритичних сеансах, чи зверталася до ворожок на картах і чарівників. У випадку ствердної відповіді запитую також про перебіг цих явищ.
Деколи у подушках чи матрацах осіб, яких діткнув злий дух, знаходили дивні предмети, такі як: кольорові нитки, пасма волосся, косички, відламки дерева чи заліза, вінки чи міцно зв'язані стрічки, ляльки, фігури звірів, кульки висохлої крові, камінчики. Усі ці предмети - безсумнівні плоди виконання чарів.
Якщо результати розмови підтверджують діяння злого духа, тоді потрібно виконати екзорцизм.
Тепер наведу кілька прикладів з мого досвіду екзорциста.
Одного разу прийшла до мене пані Марта у супроводі свого чоловіка, прохаючи помолитися над нею кілька екзорцизмів. Прибула здалеку і з немалими труднощами. Попередньо пані Марта багато років лікувалася у неврологів. Після того, як я поставив їй кілька запитань, був переконаний, що можу почати екзорцизм, хоча інші екзорцисти вже екзорцизмували її, але без результату. З самого початку впала на землю і здавалася непритомною. Коли далі відмовляв вступні молитви, кричала деколи: "Прагну правдивого екзорцизму, а не цього". На початку першого екзорцизму, який починається словами: "Екзорцизмую тебе", заспокоїлася, задоволена; слова ці закарбувалися в її пам'яті під час попередніх екзорцизмів. Потім скаржилась, що завдаю їй болю в очах. Така поведінка не характерна для опанованих осіб. Коли приходила ще кілька разів, не могла точно сказати, чи мій екзорцизм хоч трохи допоміг їй, чи ні. Для більшої певності, перед тим, як її остаточно відправити, я завів її до о. Кандідо, який поклав їй руку на голову і сказав мені відразу, що злий дух нічого спільного з цим немає . Це випадок для психіатрів, а не для екзорцистів.
П'єр Луїджі, чотирнадцятирічний хлопець, був рослим і добре збудованим як на свій вік. Не міг вчитися, був великою проблемою для вчителів і колег, бо з жодним із них не міг порозумітися, хоча й не був агресивним. Однією з дивних рис його поведінки було те, що коли сідав на землю з перехрещеними по-турецьки ногами, то жодна сила не могла його піднести, так, наче б він був з олова. Після багатьох безрезультатних спроб медичних втручань його направили до о. Кандідо, який після того, як виявив у нього правдиве опанування, почав екзорцизмувати. Іншою його рисою було те, що сам не будучи сварливим, він так діяв на оточення, що воно ставало збудженим, кричало, не панувало над своїми нервами. Одного разу сів по-турецьки на сходах біля свого помешкання, яке було на третьому поверсі. Інші мешканці ходили туди і назад сходами, штовхали його, щоб він пішов, але він не рухався. В один момент усі мешканці цього будинку вибігли одночасно на сходи на різних поверхах, і почали кричати і верещати, як опановані, на П'єр Лу'щжі. Хтось викликав поліцію. Батьки хлопця викликали о. Кандідо, який прибув майже одночасно з поліцією і почав розмовляти добродушно із хлопцем, намагаючись переконати його, щоб увійшов до свого помешкання. Але три молодих і добре збудованих поліціянти сказали до о. Кандідо: "Нехай достойний отець відійде, ці справи належать нам!" Пробували пересунути П'єр Луїджі, але не перенесли його ні на міліметр. Здивовані й облиті потом, не знали, що робити далі. Тоді о. Кандідо сказав до них: "Накажіть, щоб усі увійшли до своїх помешкань". За мить наступила повна тиша. Потім додав: "Зійдіть трохи нижче і дивіться". Послухали його. Укінці сказав до хлопця: "Ну ти молодець, не сказав жодного слова, а дістав тут усіх. Тепер ходи зі мною до помешкання". Узяв його за руку, а він встав і, дуже задоволений, пішов з ним до помешкання, де чекали батьки. Завдяки екзорцизмам стан П'єр Луїджі набагато поліпшився, але повного звільнення від злого духа ще не було.
Одним із найважчих випадків, які мені траплялися, був випадок із одним чоловіком, якого протягом багатьох років екзорцизмував о. Кандідо. Я також пішов, щоби благословити його вдома, бо він не міг залишити свого помешкання. Прочитав і над ним екзорцизм; він мовчав (мав німого демона), не виявляючи жодної реакції. Коли я від нього виходив, наступала, бурхлива реакція. Так діялось завжди. Був він людиною1; старшого віку і повністю звільнився від німого злого духа кілька тижнів перед смертю, яку прийняв погідно, спокійно.
Одна мати була стривожена дивною поведінкою, яку зауважувала у свого сина, який іноді був надзвичайно розлючений, видаючи шалені крики, проклинав, а тоді, коли заспокоювався, нічого не пам'ятав з того, що говорив і робив. Зовсім не молився і ніколи не погодився б, щоби священик його благословляв. Одного дня, коли син був на роботі і, як звичайно, вийшов одягнений у свій робочий комбінезон, мати поблагословила його одежу, відмовляючи молитви з Ритуалу. Повернувшись з роботи, син зняв брудний комбінезон і одягнув одяг, нічого не підозрюючи. Після кількох секунд скинув його зі злістю, майже розриваючи його на собі, і знову одягнувся в робочий комбінезон, нічого не кажучи. У жодному разі не хотів потім одягати будь-якої поблагословленної одежі, відрізняючи її від іншої, не поблагословенної, що висіла у його маленькій шафі. Був це виразний знак, що юнак потребує екзорцизмів. Два молодих брати попросили в мене благословення, бо були стривожені станом свого здоров'я і дивними звуками удома, які заважали їм спати у конкретних, завжди тих самих, годинах ночі. Благословляючи їх, я зауважив легкі негативні явища, і дав їм відповідну пораду - частіше приступати до Святих Тайн, більше молитися, користати із трьох сакрамен-таліїв (з екзорцизмованої води, солі, олії), і попросив прийти знову. Після розмови з'ясувалося, що ці клопоти почалися, коли їхні батьки вирішили взяти додому дідуся, який залишився самотнім. Була це людина, яка безперестанно богохулила, бажала зла і проклинала все і всіх. Блаженної пам'яті о. Томазеллі твердив, що деколи достатньо в домі одного злоріки, щоб зруйнувати сім'ю через присутність дії злого духа. Цей випадок - виразне підтвердження цього.
Той самий злий дух може перебувати в багатьох особах. Дівчинка називалася Піна, злий дух сказав, що наступної ночі він з неї вийде. О. Кандідо знаючи, що у таких випадках злі духи майже завжди обманюють, попросив допомоги інших екзор-цистів; хотів також, щоб був присутній лікар. Щоб втримати опановану, її поклали на столі, а вона, метаючись, деколи падала на землю. В останню мить падіння сповільнювалася, наче б її підтримувала якась невидима рука, тому завжди залишалася неушкодженою. Після безуспішної праці, яка тривала з вечора до половини ночі, екзорцисти вирішили перервати екзорцизм. Наступного ранку о. Кандідо екзорцизмував шести чи семирічне дитя. Злий дух зсередини цієї дівчинки почав глузувати з отця: "Цієї ночі ви сильно натрудилися, але без результату. Це наша заслуга. Я також там був!"
Коли о. Кандідо виконував екзорцизми над дівчинкою, запитав злого духа, як називається. "Завулон", - відповів. Після закінчення екзорцизму послав дівчинку молитися перед Кивотом. Прийшла черга, щоб екзорцизмувати іншу дівчинку, також опановану злим духом, якого о. Кандідо теж запитав про ім'я. "Завулон", - була відповідь. О. Кандідо продовжував: "Чи ти той самий дух, що був у іншій дівчинці? Хочу мати якийсь знак. Наказую тобі в ім'я Бога повернутися до тієї, першої!" Дівчинка видала розпачливий зойк, а потім несподівано затихла і залишалася зовсім спокійною. Тим часом присутні при цьому особи почули, що інша дівчинка, та, що молилася перед Святая Святих, почала видавати подібні зойки. Тоді о. Кандідо наказав: "Повернись знову сюди!" Дівчинка, що сиділа поряд, почала наново видавати зойки, а інша продовжувала молитися. У таких випадках опанування очевидне.
Виразним доказом опанування є також дуже глибокі відповіді, особливо коли їх дають діти. Одному одинадцятирічному хлопцеві після того, як в ньому виявилася присутність злого духа, о. Кандідо ставив важкі запитання. Він запитав його: "На землі живуть вчені люди, великі уми, які заперечують існування Бога і ваше існування. Що ти про це думаєш?" Хлопець відповів відразу: "Які там великі уми! Це найбільші тупаки!" О. Кандідо, маючи на увазі злих духів, додав: "Є ще такі, що не визнають Бога свідомо, з власної волі. Як ти гадаєш, хто вони?" Опанований хлопець із гнівом зірвався на ноги: "Вважай! Пам'ятай, що ми хотіли звільнитися від Нього. Сказали Йому "ні" раз і назавжди". Екзорцист наполягав далі: "З'ясуй це і поясни, що означає звільнитися цілковито від Бога, коли зриваючи з Ним, стаєш нічим. Це так само, як у цифрі десять нуль хотів звільнитися від одиниці. Чим би був? Що б осягнув? Наказую тобі в ім'я Бога, скажи, що ти зробив доброго? Ну, кажи ж!" Хлопець, повен злості і страху, звивався, слинився, плакав у такий жахливий спосіб, неможливий для одинадцятирічної дитини і кричав: "Не осуджуй мене так! Не осуджуй мене так!" Часто мене запитують, чи можна бути впевненим, що розмовляєш зі злим духом? У випадках, подібних до цього, жодних сумнів у цьому не має.
А ось інший випадок. Одного дня о. Кандідо екзорцизмував одну сімнадцятирічну сільську дівчину, яка звикла розмовляти діалектом і погано знала італійську мову. Були присутніми два інші священики, які, після того, як присутність сатани виявилася, не переставали ставити запитання. О. Кандідо, відмовляючи молитви латинською мовою, вставив туди слова грецькою мовою: "Замовчи, перестань!" Відразу дівчина повернулася до нього: "Чому наказуєш мені мовчати? Скажи це краще тим двом, що не перестають мене запитувати!"
О. Кандідо часто ставив питання злому духові, присутньому в особах різного віку; але особливо любив наводити приклади розмов з опанованими дітьми, бо тоді очевидніше, що відповіді по своїй глибині не відповідають їхньому вікові, а це свідчить незаперечно про присутність диявола.
Одного дня запитав тринадцятирічну дівчинку: "Як виглядають стосунки між двома неприятелями, які ціле життя смертельно ненавиділи один одного, а після смерті обидва потрапили до пекла, і мусять перебувати разом цілу вічність?" Ось її відповідь: "Який ти немудрий! Там кожен замкнений у собі і мучиться власними викидами сумління. Не існує жодних взаємин з ким-небудь; кожен - цілковито самотній, щоб міг розпачливо оплакувати зло, яке зробив. Це нагадує цвинтар."


Схожі матеріали:

Категорія: о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" | Переглядів: 2445 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: книга, розповідь екзорциста, нове визнання екзорциста, екзорцизм, о. Габріель Аморт | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика