Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу
E-mail/Login:
Пароль:

Головна » 2010 » Листопад » 28 » Публіцистика » З виступу на вшануванні жертв Голодомору
10:26
З виступу на вшануванні жертв Голодомору
Жах Голодомору такий страхітливий, що він породжує в нашій душі апокаліптичні, біблійні асоціації: «І сказав Каїн до Авеля, свого брата: «Ходімо-но в поле». І коли вони були в полі, Каїн напав на Авеля, свого брата, й убив його. Тоді Господь сказав до Каїна: «Де Авель, брат твій?» (Бут. 4:8-9).

Сьогодні вся Україна запитує комуністичного Каїна: «Де Авель, невинно убієнне українське селянство? Де одна п’ята брата твого, українського народу, у дружбі до якого ти клявся?»

На цьому біблійні асоціації не закінчуються. І даруйте, що повторюю одну думку ледь не кожного року:

«А Ісус Своїх учнів покликав і сказав: Жаль Мені цих людей, що вже три дні зо Мною знаходяться, але їсти не мають чого; відпустити їх без їжі не хочу, щоб вони не ослабли в дорозі. А учні Йому відказали: Де нам узяти стільки хліба в пустині, щоб нагодувати стільки народу? А Ісус запитав їх: Скільки маєте хліба? Вони ж відказали: Семеро, та трохи рибок. І Він ізвелів на землі посідати народові. І, взявши сім хлібів і риби, віддавши Богу подяку, поламав і дав учням Своїм, а учні народові. І всі їли й наситилися, а з позосталих кусків назбирали сім кошиків повних... Їдців же було чотири тисячі мужа, окрім жінок та дітей». (Мт. 15:32-38).

Є ще друга євангельська оповідь про помноження хлібів, яка різниться з тільки-що процитованою хіба кількістю хлібин. Але головний висновок такий: Ісус вчинив чудо, нагодувавши тисячі людей лише кількома хлібинами.

Так-от, порівняння моє таке: у 1933 році комуністичний диявол зробив чудо навпаки: землю, яка могла прогодувати мільйони, він вкрив скоцюрбленими тілами умерлих від страхітливого голоду. І це не був природний голод – його зробили своїми руками ті, що у той час населяли владні кабінети, а сьогодні, без сумніву, населяють геєну вогненну.

Чому ми згадуємо про Голодомор? Може, не слід повертати старі болі у народну свідомість? Може, праві були наші предки, які мовчали страшним мовчанням?

Час показав, що ми мусимо знати, хто завинив. Якщо ми цього не зробимо, комуністи й далі будуть рядитися в тогу невинності, баламутячи народ своїм позірним людинолюбством. За злочин Голодомору комуністичного Каїна має бути публічно засуджено.

Проте, кажучи це, я не закликаю вас до ненависті й помсти. Ми маємо вжахнутися не від бездонності людського злочину, а від глибини затемнення людського духу. Як сонячне затемнення означає, що між Сонцем і Землею опиняється планетарне тіло, яке перекриває доступ світлові, так і в «смутні» епохи людської історії між людиною і Богом опиняється перешкода – класова, національна, релігійна чи будь-яка інша ідеологічна ненависть. Це вона перекриває доступ Божої благодаті й перетворює людину на звіра.

Тому рефреном наших вшанувань жертв Голодомору має бути одна й та сама думка: молімося, щоб ми ніколи поміж собою і Богом не поставили сатану, нашіптування якого чомусь завжди, на відміну від нібито «недосяжних» Божих заповідей, видаються такими тверезими й реалістичними.

Якщо ми хочемо, щоб ота страхітлива жертва України була недаремною й мала бодай якийсь сенс, то пам’ятаймо про небезпеку затемнення духу й не затуляймо Бога в своїй душі!

УКУ, 25 листопада 2010 року
Мирослав Маринович
http://www.livingrosary.org.ua


Схожі матеріали:

Категорія: Публіцистика | Переглядів: 1688 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: виступ, УКУ, голодомор 33, голодомор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика