Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу
E-mail/Login:
Пароль:

Головна » 2013 » Вересень » 9 » Секти, культи, окультизм » "Свідки Єгови" - сарана з безодні
13:35
"Свідки Єгови" - сарана з безодні
"Голий шеол перед Ним, і нема покриття Аваддону" (Іов 26:6);
"Шеол і Аваддон відкриті перед Господом, тим більше серця синів людських" (Притчі 15:11);
"Шеол та Аваддон не наситяться, не наситяться й очі людини" (Притчі 27:20);
"Аваддон і смерть кажуть: вухами своїми ми чули про неї" (Іов 28:22).
"Царем над собою вона мала ангела безодні, а ім'я йому по-єврейському Аваддон, а по-грецьки Аполліон. ("Губитель ")" (Об'явлення 9:1-11).

Охайного вигляду люди підходять до перехожих на вулиці з релігійними брошурами в руках - ця картина сьогодні настільки звична, що і телефонний дзвінок, що пролунав в моїй квартирі, мене аніскільки не збентежив. І коли на іншому кінці дроту жіночий голос запитав, чи не бажаю я почути благу звістку про Бога, мені відразу стало зрозуміло з ким і на яку тему піде розмова. На моє прохання, представитися від імені якої релігійної організації виступає співрозмовниця, отримав очікувану відповідь: "Всесвітня організація Свідки Єгови".

Почала ж вона нашу розмову з традиційного питання про те, чи я можу погодитись з тим, що не всі релігійні організації слідують істині? Зрозуміло, на це питання я відповів ствердно: хто ж сьогодні цього не знає! І на питання, чи я погоджуюсь, що тільки одна релігійна організація по справжньому представляє Бога на землі, теж заперечувати не став. Загальновідома думка "Свідків Єгови" про те, що вони краще за всіх в світі знають Біблію, про що, за їхніми словами, красномовно свідчить їх початкова назва - "Дослідники Біблії". Маючи самі елементарні пізнання в галузі богослов'я, автор не став заперечувати з нею пальму першості в цьому питанні, і просто запропонував своїй співбесідниці обговорити деякі з віршів Священного Писання.

Тему ж вибрав не випадково, так як в одному з номерів "Вартової Башти" "Свідки Єгови" опублікували дуже цікаву статтю, і думка моєї співрозмовниці з цього приводу представляла для мене інтерес. Я попросив мою співрозмовницю відкрити Новий Завіт на дев'ятій главі Одкровення св. апостола Іоанна Богослова (Апокаліпсис), при цьому я буду називати главу і вірш з Писання, а вона мені цей вірш буде читати по телефону вголос. Після чого вона ж сама їх і прокоментує мені. На тому й вирішили, і розміреним голосом жінка стала читати:

"І засурмив п'ятий Ангол, і я бачив зорю, що спала із неба додолу. І їй даний був ключ від криниці безодньої. І вона відімкнула криницю безодню, і дим повалив із криниці, мов дим із великої печі. І затьмилося сонце й повітря від криничного диму…А з диму на землю вийшла сарана, і дано їй міць, як мають міць скорпіони земні. І наказано їй, щоб вона не шкодила земній траві, ані жадному зіллю, ані жадному дереву, але тільки тим людям, які на чолах не мають печатки Божої.І було дано їй, щоб їх не вбивати, але мучити п'ять місяців; а мука від неї, як мука від скорпіона, коли вкусить людину. І в ті дні люди смерти шукатимуть, та не знайдуть її! Померти вони захотять, та втече від них смерть!… А вигляд сарани був подібний до коней, на війну приготованих; а на головах у неї немов би вінки, подібні на золото, а обличчя її немов людські обличчя. І мала волосся як волосся жіноче, а її зуби були немов лев'ячі. І мала вона панцери, немов панцери залізні; а шум її крил немов шум колесниць, коли коней багато біжить на війну. І мала хвости, подібні до скорпіонових, та жала, а в неї в хвостах її влада п'ять місяців шкодити людям. І мала вона над собою царя, ангола безодні; йому по-єврейському ім'я Аваддон, а по-грецькому звався він Аполліон! . ("губитель") "(Обявлення 9 :1-11).

Далі попросив мою співрозмовницю прочитати ряд віршів зі Старого Завіту, в яких мова так чи інакше йде про сарану, і де згадується ангел безодні Аваддон ("губитель"). Вона продовжила читання:

"... Що лишилось по гусені їла сарана, що залишилось від сарани їли хробаки, а що залишилося від черв'яків доїли жуки" (Іоіл.1: 4);
"Бо прийшов на землю Мою народ сильний і незліченний: зуби у нього - зуби лев'ячі, і щелепи у нього - як у левиці" (Іоіл.1: 6);
"Бігають по місту, піднімаються на стіни, залазять на будинки, входять у вікна, як злодій" (Іоіл.2: 9);
"І прийшовшого від півночі усуну від вас, і вижену в землю безводну і порожню, переднє полчище його - в море східне, а заднє - в море західне, і піде від нього сморід, і підійметься сморід, так як він багато наробив зла" (Іоіл.2: 20);
"Голий шеол перед Ним, і нема покриття Аваддону" (Іов.26: 6);
"Шеол і Аваддон відкриті перед Господом, тим більше серця синів людських" (Притч.15: 11);
"Шеол й Аваддон - наситяться, не наситяться й очі людини" (Прітч.27: 20).

На цьому наше цитування Біблії закінчилося. Автор подякував свою співрозмовницю за те, що вона набралася терпіння, і прочитала запропоновані мною вірші вголос. І тут же запитав: про кого йде мова в цих віршах, і кого мали на увазі автори перерахованих біблійних віршів під ім'ям Аваддон? Відповідь послідувала негайно. Жінка сказала саме те, що і очікувалося почути: ангел безодні Аваддон ("губитель") - це сатана, а сарана з безодні - це біси, демони, злі духи, мешканці пекла. Тоді я ще раз перепитав її, що можливо вона помиляється, і що мова в цих віршах йде зовсім не про те? Але вона вперто стояла на своєму, запевняючи мене, що ангел безодні Аваддон ("губитель") - це сатана, а сарана з безодні - це біси, демони, злі духи, мешканці пекла, додаючи при цьому, що тільки сліпий може цього не бачити.

Обмовлюся, що в цьому питанні я з нею був повністю згоден, але в той момент мені було відомо те, чого моя співрозмовниця не могла навіть припустити. Справа в тому, що в "Сторожовий Башті" від 1 травня 1998 опублікована стаття "День Єгови близький", в якій чорним по білому написано: "І в Йоіла 1:6 і в Одкровенні 9:7 сарана символізує народ Бога", і будь-яка людина, яка прочитала цю статтю, без зусиль визначить, що згідно з її змістом цей "народ Бога" і є "Свідки Єгови".

Нічого не підозрююча "Свідок Єгови" поцікавилася, з якою метою я привів їй саме ці вірші Святого Письма. Впоравшись в жартівливій формі про кріпость її духу, я уточнив, чи є у неї в наявності цей номер "Вартової Вежі", і, отримавши ствердну відповідь, запропонував їй перечитати цю статтю заново, і через годину-другу, передзвонити мені для продовження бесіди.

Але ні через годину, ні через дві, ні через добу мені ніхто не подзвонив. Чому вона не подзвонила? Що ж такого особливого вміщено в цьому номері "Вартової Башти"? Обмежившись коментарем, який віршам про сарану дала сама "Свідок Єгови", наведемо витяги зі статті "День Єгови близький", опублікованій в "Вартовій Башті" від 1 травня 1998 року:

"На землю опускається густа чорна хмара. Це - полчища комах. І яке спустошення вони вчинять! ... Нагрянули зграї голодної плазуючої безкрилої сарани .... Саранча настільки ненажерлива, що мільйони особин можуть швидко перетворити квітучий сад в пустелю .... Насувалися також гусениці, з яких з'являються міль і метелики. Незліченна кількість голодних гусениць можуть листочок за листочком, як і сарана, об'їсти у рослин майже всю зелень. А те, що залишається після них, доїдають жуки ["таргани", НС] ".

"Уявіть собі велике полчище Сарани!" Прийшов на землю мою (займенник "Мою", як і всі займенники по відношенню до Бога Отця, "Свідки Єгови" практично завжди пишуть з маленької літери. - Прим. В.Р.) народ сильний і незчисленний, його зуби у нього - зуби лев'ячі, і щелепи у нього, як в левиці. ... Чи це пророцтво застосовується лише до "народу" - сарані, налетівшій на древню Іудею? Ні, це пророцтво має більший сенс. І в Йоіла 1:6 і в Одкровенні 9:7 сарана символізує народ Бога. Сучасна зграя "сарани" - не що інше, як воїнство помазаної "сарани" Єгови, до якої в даний час приєдналися приблизно 5.600.000 "інших овець" Ісуса (Ін.10: 16). Хіба не радісно належати до цього великого сонму шанувальників Єгови? ... Навала Божого полчища "сарани" по всьому світу сьогодні ясно вказує, що великий і страшний день Єгови близький. ... Уявіть собі, який вплив на пророка мало бачення, в якому безжальна сарана перетворювала справжній сад Едемський в пустелю. ... Сучасне Боже полчище "сарани" дало грунтовне свідчення в "місті" під назвою християнський світ (Йоїл 2:9). Свідоцтво дано, по суті, всьому світу. Символічна сарана продовжує долати всі перешкоди, входячи в мільйони будинків, підходячи до людей на вулицях, розмовляючи з ними по телефону, і намагаючись знайти будь-які можливі способи, щоб повідомити їм звістку від Єгови". Зауважу, що слово "злодій" в цьому, як і слово "черв'яки" у першому уривку, "Свідки Єгови" не згадали. І не дивно: "злодій", "черв'яки" і "народ Бога" поняття несумісні.

"Хіба не радісно брати участь разом з помазаною "сараною" Бога та її однодумцями в заключній навалі "перед початком великого і страшного дня Єгови?"

Для більш повної картини наведемо також кілька питань, розміщенних в нижній частині кожної сторінки статті:

"Хто є "сараною" сьогодні? Чому можна порівняти діяльність Божого народу сьогодні з навалою сарани? Хто в сучасному виконанні пророцтва Йоіла є" сараною "Єгови? Які масштаби "навали сарани" в ХХ столітті і як довго воно триватиме? Як ви ставитеся до можливості брати участь в роботі воїнства "сарани" Єгови?".

Виходить, що "Свідки Єгови" опублікували статтю на 128 мовах тиражем, більш ніж в 22 мільйони екземплярів, в якій вони самі себе оголосили сараною з безодні, царем над якою є ангел безодні Аваддон ("губитель"). При цьому самі ж, в особі моєї співрозмовниці, до цієї статті дали свій коментар, заявивши при цьому, що ангел безодні Аваддон ("губитель") - це сатана, а сарана з безодні - це біси, демони, злі духи, мешканці пекла. Після чого недосвідченому читачеві залишається тільки ознайомитися з усією цією непривабливою інформацією і зробити належні висновки.

Коментарі зайві ...

Однак дещо хочеться і додати. Так, за Святим Письмом, після того, як "Свідки Єгови" будуть видалені, від них має піти сморід, і піднятися сморід, так як вони багато наробили зла, тому що саме в такому контексті йдеться про позбавлення від сарани в книзі пророка Йоіла:

"І прийшовшого від півночі усуну від вас і вижену в землю безводну і порожню, переднє полчище його - в море східне, а заднє - в море західне, і піде від нього сморід, і підійметься сморід, так як він багато наробив зла" (Іоіл.2: 20).

За повідомленням блаженного Ієроніма, в його часи гниття сарани, яка загинула в Мертвому і Середземному морях, настільки заразило повітря, що викликало моровицю на людях і на худобі. Абсолютно виключено, що мова в цьому вірші йде про народ Бога, і що пророк Йоіл міг дозволити собі вжити стосовно народу Бога настільки невтішні висловлювання. Про народ Бога пророк Йоіл говорить протилежне: "І заздрісним стане Господь за Свій Край і пощадить народ Свій. І Господь відповів і сказав до народу Свого: Ось Я пошлю вам хліб і вино і єлей, і будете насичуватися ними, і більше не віддам вас на наругу народам "(Йоіл.2 :18-19). Після чого Господь обіцяє Своєму народу знищити "полчище" сарани, що наробила багато зла, і нагородити Свій народ за шкоду, заподіяну сараною: "І воздам вам за ті роки, які пожирали сарана, черв'яки, жуки та гусінь - велике військо Моє, яке послав Я на вас"(Йоіл.2: 25).

Ні в одному із зазначених біблійних уривків сарана не названа народом Бога. Слід також розуміти різницю між "військом Господнім" - силами, якими Господь творить правосуддя, і "народом Бога" - Його істинними шанувальниками. Але "Свідки Єгови", помістивши в своїй статті інформацію про те, що: "в Йоіла 2:11 Бог називає сарану "воїнством Своїм", зробили спробу пов'язати ці два поняття в одне. До чого ця спроба привела, добре видно. Жінка, яка дала по телефону свій неупереджений коментар, якомога краще розставила все по своїх місцях.

І ось, кількома днями пізніше у мене на цю тему знову відбулася телефонна розмова, але на цей раз вже з більш досвідченим "Свідком Єгови", який, віддамо йому належне, вчасно встиг збагнути, що з цією статтею в "Сторожовий Вежі" не все ладно.

На запитання, про кого йде мова у віршах, що оповідають про сарану, і кого мали на увазі автори зазначених віршів Священного Писання під ім'ям Аваддон, він незворушно відповів: "Саранча з безодні - це народ Бога, а ангел безодні Аваддон ("губитель") - це Ісус Христос".

По людськи його зрозуміти можна - мета виправдовує засоби. І іншого виходу у нього не було, окрім, однак, одного, визнати власну неправоту. Але не такі "Свідки Єгови". За океаном "вірний і мудрий раб", як іменує себе керівна корпорація "Свідків Єгови" в Брукліні, допустив "ляпсус", а місцевим "Свідкам Єгови" доводиться за них віддуватися.

"П'ятий Ангел засурмив, і я побачив зорю, що спала з неба на землю, і дано їй ключ від криниці безодні: вона відімкнула криницю безодню, і дим повалив із криниці, ... І з диму вийшла сарана на землю, ... влада ж її була - шкодити людям п'ять місяців". Сам текст Писання говорить про те, що справжня мета служіння "сарани" - не рятувати людей, а шкодити їм!

"Царем над собою мала вона (сарана) ангела безодні, а ім'я йому Аваддон ("губитель")". Слід звернути увагу, що в цьому вірші слово "ангел" стоїть перед словом "безодня", під якою розуміється місцеперебування злих духів. Отже, царем над сараною є посланник безодні, або сам сатана, до якого найкраще докладемо титул царя. І найменування його Аваддон ("губитель"), також вживається тут, як вказівка ​​на сатану, який є втілена загибель і смерть. Якщо сарана з безодні перебуває під начальством сатани, то вона і є - біси, демони, злі духи, мешканці пекла. Про що красномовно свідчать вірші Священного Писання:

"Голий шеол перед Ним, і нема покриття Аваддону" (Іов.26: 6);
"Шеол і Аваддон відкриті перед Господом, тим більше серця синів людських" (Притч.15: 11);
"Шеол й Аваддон не наситяться, не наситяться й очі людини" (Притч.27: 20);
"Аваддон і смерть кажуть: вухами своїми ми чули про неї" (Іов.28: 22).

З усього вищевикладеного вимальовується жахливий зв'язок: пекло -> ангел безодні Аваддон ("губитель") -> сарана -> "Свідки Єгови".

Отже, на прохання уточнити, кого мали на увазі автори зазначених біблійних віршів під ім'ям Аваддон, "Свідок Єгови" змушений був відповісти, що ангел безодні Аваддон ("губитель") - це Ісус Христос (!).

Виходить страшна "еволюція": Ісус Христос, Син Божий -> Архангел Михаїл -> ангел безодні Аваддон -> губитель! ("Свідки Єгови" вважають Ісуса Христа за Архангела Михаїла, не визнаючи Його Божественну природу - прим. В.Р.).

Якими висновками необхідно керуватися, щоб зробити подібну заяву, знають тільки самі "Свідки Єгови"! Як це не жахливо, але "Свідки Єгови" самі у своїй літературі вважають себе "сараною" - військом диявола, несучим погибель. І чи не тому в своїх публікаціях слова "сатана" і "диявол" "Свідки Єгови" завжди пишуть з великої літери? Після цього дослідження не може бути сумнівів про те, вихідцями з якої "безодні", і служителями "кого" є "Свідки Єгови".

Відразу після першого видання брошури у нас в руках виявилася книга "Одкровення: його грандіозний апогей близький!", Видана "Товариством Вартової Башти" у 2002 році, в якій "Свідки Єгови" в черговий раз оголосили себе сараною з безодні, і царем над нею є ангел безодні Аваддон ("губитель"). Поза всяким сумнівом в цій книзі вміщено воістину межуюче з абсурдом тлумачення біблійних віршів, що супроводжується моторошними ілюстраціями сарани, що виходить з безодні.

Немає необхідності приводити повний аналіз цього творіння заблуканого людського розуму, досить обмежитися лише його заключними рядками:

"Вона має над собою царя - ангела безодні. Ім'я його по-єврейськи Аваддон ... (Об'явлення 9:11). Ісус, як "ангел безодні "і" губитель", навів на християнський світ воістину згубну виразку" (с. 148).

Такого блюзнірства по відношенню до Господа Ісуса Христа і не уявити!

"Зловоння", "сморід", "черв'яки", "пекло", "зло", "злодій", "безодня", "шкода", "Аваддон", "грабіжник", "сарана", "виразка", "горе "," мука "," смерть "- все це, за словами "Свідків Єгови", значать... властивості істинного народу Бога ...

Наші коментарі - "??????!!!!!!!!!!!".

На таке "богослов'я" "Свідків Єгови" обов'язково слід звернути увагу державних структур, відповідальних за реєстрацію релігійних організацій. Перебуваючи в опозиції всьому християнському світу, і сповідуючи відверто людиноненависницькі та релігійні екстремістські погляди, "Свідки Єгови" під виглядом благочестя відкрито заявили про демонічну спрямованість своєї місії. До цього моменту в світі жодна навіть божевільна деструктивна секта не називала свою "проповідницьку" діяльність "згубною виразкою", "духовною мукою релігійних керівників християнського світу", і не заявляла з гордістю про "силу мук", здатних штовхнути людину до спроби "покінчити з собою "(с.145).

До тієї глави  книги "Одкровення: його грандіозний апогей близький!", де "Свідки Єгови" з радістю називають себе "сараною" і "виразкою", її авторами додаються лякаючі стороннього читача питання для самоперевірки:

"Який бойовий наказ отримала сарана?".
"Наскільки великі муки людей?".
"Скільки часу сарані велено мучити ворогів Бога і чому цей термін не можна назвати коротким?".
"Чому сарані дозволено лише духовно мучити релігійних керманичів християнського світу, але не вбивати їх?".

Мимоволі закрадаються підозри: чи не станеться через деякий час так, що у когось з лідерів "Свідків Єгови" стане зовсім погано з головою, і той справді дасть бойовий наказ вбивати релігійних лідерів християнського світу, і наносити реальну шкоду людям - "ворогам Бога", як це зробила секта "Аум Сінріке"?

Хто дасть гарантії, що подібне не станеться в майбутньому з поки що мирними "Свідками Єгови"?

Згідно з Федеральним Законом Росії "Про свободу совісті" (ст. 14):
"Підставами для ліквідації релігійної організації, заборони на діяльність релігійної організації або релігійної групи в судовому порядку є:
... Розпалювання ... релігійної ворожнечі, людиноненависництва ...
... Схиляння до ... відмови по релігійним мотивам від надання допомоги особам, які знаходяться в небезпечному для життя і здоров'я стані ...
... Спонукання громадян до відмови від виконання встановлених законом громадянських обов'язків ... ".

Чи потрібна державі тоталітарна секта, яка забороняє своїм адептам почитати державну символіку і гімн, державні свята?

Чи потрібна державі тоталітарна секта, для якої "справжній уряд" знаходиться в Бруклінському районі Нью-Йорка, США (штаб-квартира "Правлячій корпорації Свідків Єгови")?

Чи потрібна державі тоталітарна секта, яка забороняє служити в армії?

Чи потрібна державі тоталітарна секта, яка недоброзичливо ставиться до отримання адептами вищої освіти?

Чи потрібна державі тоталітарна секта, яка забороняє під загрозою відлучення від секти переливання крові, навіть у тих випадках, коли людина може померти, а своєю "проповідницькою" діяльністю може привести людину до спроби покінчити життя самогубством?

Чи потрібна державі тоталітарна секта яка з гордістю називає себе "згубною виразкою" (?!), У якій однією з основних цілей є мука і нанесення шкоди представникам інших релігійних організацій?

Господь Ісус Христос - Архангел Михаїл?!

За твердженням "Свідків Єгови", "до того, як Ісус прийшов на, землю, він жив на небі і був духовною особистістю. Ісус - перше творіння Бога" (Брошура "Що від нас вимагає Бог?", 1996, с.6) . Далі вони роз'яснюють, що Ісус Христос, є ніхто інший, як описаний у Старому Заповіті Архангел Михаїл.

Дане твердження є одним з найстрашніших і найголовніших богохульствувань "Свідків Єгови",  що повністю перекреслюють суть християнського вчення про Господа Ісуса Христа. При цьому у своїй полеміці вони, насамперед, посилаються на слова Спасителя "більший за Мене Отець" (Ін.14: 28). При вдумливому ж читанні цих слів, вони навпаки набувають сенсу ще більш підкреслюючого Божественну природу Господа Ісуса Христа.

Як міг Архангел Михаїл, будучи одним з створінь Божих, заявити про себе і про Бога в порівняльному ступені, коли єдність величі Божого - це настільки беззаперечна і надзвичайно абсолютна істина, що ні про яке порівняння Бога з будь-яким з Його творінь навіть мови не може бути, яким би досконалим це творіння не було?

"До кого Мене ви вподобите та прирівняєте, до кого подібним Мене ви учините, щоб схожому бути?" (Іс.46: 5).

І вже зовсім бентежаче виглядає той факт, що один з ангелів зажадав до себе рівне Богу поклоніння: "Щоб усі шанували і Сина, як шанують Отця. Хто не шанує Сина, не шанує Отця, що послав Його." (Ін. 5: 23) .

Не буде перебільшенням сказати, що подібну заяву має право зробити тільки Той, Хто незрівнянно вище, ніж просто одне з творінь Божих.

"Біблія пояснює, що цей "первородний" Син брав участь з Єговою у створенні всього іншого (Кол.1 :15-16). Тому, коли Бог сказав,"Створімо людину за образом Нашим", Він звернувся до Свого Сина. Так Той, Хто пізніше прийшов на землю і був народжений від жінки, брав участь у творенні всього, що існує "(Книга" Ти можеш жити вічно в раю на землі ", с.58-59).

Запитуємо, якщо Архангел Михаїл "брав участь у творенні все, що існує", то як, в такому разі, розуміти нижче наступні вірші Священного Писання:

"Так говорить Господь, твій Відкупитель, та Той, що тебе вформував від утроби: Я, Господь, Той, Хто чинить усе: Розтягнув Я Сам небо та землю втвердив, хто при тім був зо Мною?" (Іс.44: 24);

"А про Сина: ... на початку Ти, Господи, заснував землю, і небеса - діло рук Твоїх" (Євр.1: 8,10);

Паралельний вірш:

"На початку Ти, Господи, заснував землю, і небеса - діло рук Твоїх" (Пс.101: 26)?

Не викликає сумнівів, що в наведених вище віршах під словом "Син" явно проглядається присутність відмінної від Архангела Михаїла Особистості.

"І ще більш намагалися вбити Його юдеї за те, що Він не тільки порушував суботу, але й Отцем Своїм називав Бога, роблячи Себе рівним Богові" (Ін. 5: 18);
"Юдеї Йому відказали: Не за добрий учинок хочемо побити Тебе камінням, але за богохульство і за те, що Ти, бувши людиною, робиш Себе Богом" (Ін.10: 33);
"Юдеї відповіли йому: ми маємо закон, і за Законом Він мусить вмерти, бо зробив Себе Сином Божим" (Ін.19: 7).

Де в Святому Письмі сказано, що юдеї "помилилися" і "неправильно зрозуміли" слова Господа Ісуса Христа "Я Син Божий", коли заявили Йому про те, що Він "робить Себе рівним Богові" (Ін. 5: 18), і " робить Себе Богом "(Ін.10: 33)? І в якому біблійному вірші сказано, що Ісус Христос такого сенсу в Свої слова не вкладав, і де Він прямо говорить, що Богу не дорівнює і Богом, як і Його Отець, не є?

За твердженням "Свідків Єгови", сказане Господом "Я Син Божий" юдеї "помилково" витлумачили, як "Я рівний Богу" (Ін. 5: 18), і "Я Бог, як і Мій Отець" (Ін.10: 33 ), так як Сам Господь Ісус Христос, за заявою "Свідків Єгови", такого сенсу в Свої слова не вкладав, бо в сектантському розумінні Він Богу не дорівнює, і Богом не є. З чого випливає, що Господа за богохульство засудили несправедливо, "помилково", так як Він ніколи не говорив про Себе прямо "Я рівний Богу" і "Я Бог, як і Мій Отець". Сенс же слів "Я Син Божий" по відношенню до Ісуса Христа, за словами "Свідків Єгови", полягає в тому, що "Він був створений ще до всіх інших духовних синів Бога, і що тільки Він був створений безпосередньо Богом" (Книга "Тиможеш жити вічно в раю на землі ", с.58). Звичайну ж людину, яка заявила про себе "Я Син Божий", юдеї також засудили б за богохульство, сенс якого, в даному випадку, полягав би в тому, що ця людина бреше, тому що вона створена вже не "безпосередньо Богом", як Ісус Христос, а створена Богом і Архангелом Михаїлом разом. А тому всі ті, хто "помилково" мислить про значення слів "Син Божий", як про Сина Бога в повному розумінні цього слова, як про успадкувавшого Божественну природу Свого Отця [Бога], за твердженням "Свідків Єгови", просто стають на сторону фарисеїв (Брошура "Чи слід вірити в Трійцю?", с.24).

Добре видно, що "Свідками Єгови" повністю втрачено головний сенс слова "Син", що припускає в собі природну подобу своєму "Отцеві". Син лева - за природою лев, син людини - за природою людина, Син Бога - по природі Бог. Їх мислення настільки заблоковано перетлумачуваннями біблійних віршів і перекрученими значеннями слів, що навіть цей простий логічний ланцюжок у свідомості "Свідків Єгови" не знаходить собі місця.

Слідуючи непорушною формулою "Єдиний Бог - одна Особистість", "Свідки Єгови" навіть чисто теоретично не в змозі уявити, що сказане Господом Ісусом Христом "Я Син Божий", юдеї на відміну від "Свідків Єгови", зрозуміли абсолютно правильно. І саме такий сенс і вклав в Свої слова Господь Ісус Христос, будучи істинним Сином Бога в самому прямому значенні цього слова:

"Ми знаємо, що Син Божий прийшов, і розум нам дав, щоб пізнати Правдивого, і щоб бути в правдивому Сині Його, Ісусі Христі. Він Бог правдивий і вічне життя!" (1Ін.5: 20).

Отже, не Іудеї "помилилися", а "Свідки Єгови" філігранно перекрутили зміст усього сказаного в цих віршах, поклавши на себе страшну за своєю суттю місію довести всьому світові, що у Бога є Син, Який не успадкував Божественної природи Свого Отця [Бога] .

Поширення неправдивої інформації про Трійцю

Коли на сторінках видань "Товариства Вартової Башти" мова заходить про вчення про Трійцю, то, як правило, об'єктивно і по суті про Трійцю не говориться ні слова, а те, що говориться, нічим іншим як відсутністю компетенції не назвеш.

У той час, як згідно з вченням про Трійцю під словом "Бог" в священному Писанні позначені, приховані, представлені три окремі Божественні по природі Особистості, Бог Отець, Бог Син, Бог Дух Святий, зі сторінок журналів і брошур, виданих Товариством Вартової Башти, красуються якісь безглузді фігури, що супроводжуються настільки ж безглуздими коментарями.

Трійця - це три окремих Божественних за природою Особистості, по образу і подобою Яких створені ми всі, а не три особи в одній особистості, яка раз у раз трансформується то в Отця, то в Сина, то в Святого Духа, як про це помилково інформують читачів "Свідки Єгови", кажучи, що:

"Згідно з ученням про трійцю, три особи існують в одному бозі, а саме: Отець, Син і Дух Святий" і "Якби Ісус був Богом, Всемогутнім, то він не молився б Сам Собі" (Книга "Ти можеш жити вічно в раю на землі ", стор 39).

На підтвердження цього наведемо також витяги з брошури "Чи слід вірити в Трійцю?", Яка повністю присвячена цій темі:

"Але в загальному це вчення говорить, що Божество існує як три особи: Отець, Син і Святий Дух, і все ж це один Бог." (Стор. 3) Слід звернути увагу на те, що говорячи про вчення про Трійцю, "Свідки Єгови" завжди змішують Отця, Сина, Святого Духа в одну особу, і самі ж це намагаються спростувати:

"Створімо людину за образом Нашим" (Буття 1:26). Деякі стверджують, що слова "Створімо" і "нашому" в цьому вірші вказують на Трійцю. Але якщо ви скажете: "Зробимо щось для себе", навряд чи хтось подумає, що в вас з'єднані в одне кілька особистостей. "(Стор. 14)

"Так як у Ісуса був Бог, його Отець, то Ісус не міг у той же час бути цим самим Богом" (Стор. 17)

"Чи говорив Бог, що він сам був своїм власним сином, що він уподобав собі, що він послав сам себе?" (Стор. 18)

"Кому він молився? Частині самого себе?" (Стор. 18)

"До кого звертався Ісус? До самого себе або до частини самого себе?" (Стор. 18)

"Хто ж воскресив Ісуса з мертвих? Якщо він був по-справжньому мертвий, то не міг воскресити сам себе." (Стор. 18)

"Якщо ви стоїте перед ким-небудь, то чи можете ви бути з ним однією і тією ж особою? Ви повинні бути іншою, окремою істотою." (Стор. 19)

Природно, що наведені вище витяги з публікацій "Свідків Єгови" з істинним вченням про Трійцю не мають нічого спільного.

Згідно з ученням про Трійцю Господь Ісус Христос і Бог Отець - це дві окремі Особистості, при цьому Господь Ісус Христос, як справжній Син Божий, є за природою Богом, як і личить бути істинному Синові Бога:

"Знаємо також, що Син Божий прийшов і дав нам світло і розум, щоб пізнати Правдивого, і щоб в правдивому Сині Його Ісусі Христі. Цей є істинний Бог і життя вічне" (1Ін.5: 20); "щоб усі шанували і Сина, як шанують Отця. Хто не шанує Сина, не шанує Отця, що послав Його." (Ін. 5: 23).

Єдин же Бог, Отець і Син, за визначенням Божим, сповіщеним Господом Ісусом Христом в Псалмі 2:7, а не як одне Божество - Істота, що складається одночасно з декількох особистостей, як про це помилково інформують читачів "Свідки Єгови":

"Я хочу звістити постанову: Промовив до Мене Господь: Ти Мій Син, Я сьогодні Тебе породив." (Пс.2: 7).

Цілком природно, що якщо Син Божий не успадкував Божественної природи Свого Отця [Бога], це не Син Божий:

"Юдеї Йому відказали: Не за добрий учинок хочемо побити Тебе камінням, але за богохульство і за те, що Ти, бувши людиною, робиш Себе Богом [називаючи Своїм Отцем Бога]" (Ін.10: 33).

По тому ж визначенні Господь Дух Святий з Отцем і Сином є єдиний істинний Бог:

"Тож ідіть, і навчіть всі народи хрестячи їх в ім'я Отця і Сина і Святого Духа" (Мф.28: 19).

Це означає, що три окремих Єдиносущних Особистостей рівної Божої гідності визначенням Божим, а не людським, необхідно неухильно приймати і сповідувати не як три Боги, а як єдиного Бога, враховуючи при цьому ясним і здоровим розумом, що єдиний Бог - це Боже визначення, а не одна Істота, і що вживання словосполучення "три Боги" по відношенню до Отця, Сина і Святого Духа - це не що інше, як заперечення Божого визначення, Бог єдиний:

"Слухай, Ізраїлю: Господь, Бог наш, Господь єдиний є" (Втор.6: 4).

У свою чергу, вживані такі словосполучення, як "три Лиця", "три Особистості", "три Іпостасі", з чого випливає, що Бог Отець, Бог Син, Бог Дух Святий - це ні в якому разі не три Бога, а єдиний Бог, але при цьому це не одна особистість, не одне Божество - Істота, як про це говорять "Свідки Єгови", а три окремих Божественних за природою Особистості.

І де в Священному Писанні вказується мовцем один Отець, там мається на увазі разом і Син і Дух Святий:

"Так говорить Господь Бог, що створив небеса і їх розтягнув землю з творами її, що дає дихання народу на ній і дух що ходять по ній" (Іс.42: 5).

Де говорить Син, там і влада Отця:

"Теж рука Моя землю заклала, і небо напнула правиця Моя, Я закличу до них і вони стануть разом." (Іс.48: 13);
"Ви свідки Мої, говорить Господь, та раб Мій, якого Я вибрав, щоб пізнали й Мені ви повірили, та зрозуміли, що це Я. До Мене не зроблено Бога, і не буде цього по Мені! Я, Я Господь, і крім Мене немає Спасителя! "(Іс.43: 10,11);
"Я Господь, ваш Святий, Творець Ізраїля, Цар ваш" (Іс.43: 15); "Я Перший і Останній, і Живий і був мертвий, а ось живий на віки вічні" (Откр.1: 17,18 ).

Де діє Дух Святий, там діє і Отець:

"І сказав Господь до Мойсея: Аж доки буде цей народ зневажати Мене?" (Числ.14: 11);
"Але вони обурилися і засмутили Святого Духа Його" (Іс.63: 10).

Сказане в Ісая 43:10,11 "Свідків Єгови" стосується особливо, тому що саме з цього Біблійного повідомлення взяли свою назву "Свідки Єгови", не підозрюючи про те, що в даному представленому Біблійному уривку говорить Бог Син, а не Бог Отець, як про це до цих пір думають "Свідки Єгови".

У продовження теми слід сказати, що як Син про Отця в Іоана 17:3 говорить: "Життя ж вічне це те, щоб пізнали Тебе, єдиного Бога правдивого, та Ісуса Христа, що послав Ти Його.", так і Отець про Сина може сказати: "Так знають Тебе, єдиного істинного Бога , і пославшого Тебе Отця ", і про Святого Духа:"Так знають Тебе, єдиного істинного Бога, і пославшого Тебе Отця і Сина ". І про Отця, Сина і Святого Духа: "Так знають Тебе, єдиного істинного Бога". Трійця єдиносущна і нероздільна.

При цьому догматичне формулювання сутності Пресвятої Трійці виглядає наступним чином:

Бог Отець - не народжується і не походить від іншої Особи [завжди є];
Бог Син - Син Божий предвічно народжується від Отця [завжди є];
Бог Дух Святий - Святий Дух предвічно походить від Отця [завжди є].
Ні Отець ніколи не був без Сина, ні Син без Духа Святого, але Трійця незмінна і вічна.

Безумовно форма буття Божого передбачає, що Отець, Син і Дух Святий незбагненним для людського розуму чином пов'язані між собою, але при цьому Бог Отець, Бог Син, Бог Дух Святий, єдиний істинний Бог - це не одна таємнича Істота - Божество, як про це кажуть "Свідки Єгови", не одна незбагненна для людського розуму Особистість, а три окремих Божественних за природою Особистості. Сам Господь Ісус Христос в Євангелії від Іоанна 8:17,18, говорячи про Себе і про Свого Отця, проводить аналогію з людьми: "А і в законі вашім написано, що свідчення двох чоловіків правдиве; Я Сам свідчу про Себе Самого, і свідчить про Мене Отець, що послав Мене ". Цими словами Господь Ісус Христос показує, що Він і Отець - це дві окремі Особи, а інакше як би Отець і Син могли бути двома свідками?

Без сумніву, справжні служителі Бога не можуть дозволити собі говорити неправду. "Свідки Єгови" же, оголосивши себе "видимою організацією Бога" на землі, займаються поширенням неправдивої інформації про віровчення інших релігійних організацій, найважливішою частиною якого є вчення про Трійцю.

У Бога є Син, а тому питання, задане вздоровленому сліпонародженому в Євангелії від Іоанна 9:35 "Чи віруєш ти в Сина Божого?" поставлене Господом Ісусом Христом гранично ясно і однозначно, і вимагає настільки ж ясну і однозначну відповідь "вірую, Господи", після чого ставиться тверда, що виключає будь-які сумніви, крапка. Якщо після слів "вірую, Господи" заявляється, що Син Божий не успадкував Божественної природи Свого Отця, то саме по собі виникає питання, як можна бути чиїмось сином, не успадкувавши при цьому природи свого батька? У свою чергу, при вірі в те, що Син Божий успадкував Божественну природу Свого Отця, заява про те, що Отець і Син це одна Істота, як про це говорять "Свідки Єгови", також суперечить логіці. Як можна бути чиїмось сином, і бути при цьому зі своїм батьком однією істотою? У наявності також явне протиріччя. Обидва варіанти ставлять під сумнів саму можливість існування у Бога Єдинородного від Отця Сина, і практично виключають можливість існування Сина Божого, як реальної, окремої, Єдиносущної Отцю [Богу] Особистості.

Суперечності зникають, якщо керуватися визначенням, яке Господь Ісус Христос, урочисто оголосив вустами псалмоспівця Давида в Псалом 2:7 "Я хочу звістити постанову: Промовив до Мене Господь: Ти Мій Син, Я сьогодні Тебе породив.". Цілком логічно, що по тому же визначенні Господь Дух Святий з Отцем і Сином є єдиний істинний Бог. А якщо хтось скаже, що таким чином існують три Боги, то є всі підстави вважати, що для такої людини Боже визначення ніщо, і що в такому випадку цій людині суддя Бог.

"Звістити постанову" (Пс.2: 7) - два слова, про які протягом двох тисячоліть практично не згадав жоден з відомих богословів і тлумачів Священного Писання, начебто цих слів у Священному Писанні немає. Але ці два слова в Священному Писанні є, і сказані вони не ким-небудь, а Самим Господом Ісусом Христом, і є всі підстави вважати, що саме в цих двох словах і криється таємниця Отця і Сина, а в сукупності зі сказаним у Второзаконні 6:4 і в Матвія 28:19, і таємниця природи Бога в цілому.

"Слухай, Ізраїлю: Господь, Бог наш, Господь єдиний є" (Втор.6: 4);
"Звістити постанову: Промовив до Я хочу звістити постанову: Промовив до Мене Господь: Ти Мій Син, Я сьогодні Тебе породив." (Пс.2: 7).
"Тож ідіть, і навчіть всі народи, хрестячи їх в ім'я Отця і Сина і Святого Духа" (Мф.28: 19).

Створення плутанини в текстах публікацій

Переслідуючи мету, як можна більшу кількість людей ввести в оману щодо природи Господа Ісуса Христа і природи Бога вцілому, "Свідки Єгови" при створенні текстів публікацій навмисно складають складні і заплутані пропозиції, використовуючи при цьому різні методи, одним з яких є тонка підміна одного поняття іншим. В даному випадку зупинимося на тому, як "Свідки Єгови" використовують в цих цілях такі слова, як "Бог" і "Господь".

Для того щоб розібратися в тій плутанині, яку "Свідки Єгови" створюють в текстах своїх публікацій з використанням слів "Бог" і "Господь", необхідно мати чітке уявлення про значення цих двох слів.

Як відомо, позначенням нашої природи служить слово "людина". Іншими словами, кожен з нас по природі людина. А слово "людина" в даному випадку - це позначення природи.

Позначенням природи Бога Отця в християнському віровченні служить слово "Бог", яке завжди пишеться з великої літери. Іншими словами Отець по природі Бог. А слово "Бог" в даному випадку - це теж позначення природи. Цілком логічно, що це ж слово служить позначенням природи Сина і Святого Духа. Син, як і Отець, за природою Бог. І Святий Дух, третя Особа Пресвятої Трійці за природою теж Бог.

Але слід мати на увазі, що в Святому Писанні зустрічається також і слово "бог", яке пишеться з маленької літери. У цьому випадку слово "бог" - це титул. Титул - це звання, найменування. Титул може бути присвоєний кому-небудь, титулом володіють, його носять. Наприклад, титул царя, титул президента, титул чемпіона і так далі. Як приклад можна привести один із віршів Священного Писання, в якому слово "бог" вживається як титул: "Для невіруючих, яким бог цього віку засліпив розум, щоб для них не засяяло світло Євангелії слави Христа, Який є образ Бога невидимого ."(2Кор.4: 4). В даному випадку під словами "бог віку цього" мається на увазі сатана. Йому належить титул бога віку цього. Він бог по титулу. Те ж саме можна, наприклад, сказати про якогось відомого рок-музиканта, що він бог молоді і так далі.

У свою чергу, слово "Господь" - це ім'я, що очевидно з самих віршів Священного Писання:

"але Йменням Своїм Господь Я не дався їм пізнати" (Вих.6: 3);
"Я Господь, це - Моє ім'я, ..." (Іс.42: 8);
"І дізнаються, що ім'я Моє - Господь" (Іер.16: 21).

Слід мати на увазі, що приблизно з VI ст. до Різдва Христового євреї при читанні Святого Писання стали замінювати старозавітне ім'я Боже "Єгова" єврейським словом "Адонай", яке означає "Господь". Цією спільною для іудеїв традиції слідували 72 єврейських перекладача, що зробили в III в. до Різдва Христового переклад Святого Писання Старого Завіту на грецьку мову, відомий під назвою "Переклад сімдесяти" (або "Септуагінта"). В цьому перекладі грецьке слово "Кіріос" ("Господь") передає велике і святе ім'я Боже "Єгова". Настільки ж правомірно використання слова "Господь" по відношенню до Бога в Священному Писанні Нового Завіту.

"Свідки Єгови", переслідуючи свої цілі, ввели в своїх публікаціях абсолютно нове поняття, що слова "Бог" і "Господь" - це титули, не зробивши при цьому жодних застережень щодо того, що слово "Бог" в Священному Писанні зустрічається в по-різному, об'єднавши тим самим в одному цьому слові два різні поняття, і спотворивши інформацію про те, в якій якості вживається слово "Господь" в дійсності:

"Слова "Бог","Господь" і "Творець", так само як "президент", "цар" і "генерал" - титули і можуть застосовуватися до різних осіб." (Брошура "Свідки Єгови в двадцятому столітті", стор 4);

"Бог - це лише титул, як і "президент", "цар" і "суддя" є титулами." (Книга "Ти можеш жити вічно в раю на землі", стор.41)

Далі на практиці розглянемо, як виглядає одна з пропозицій, складених авторами публікацій Товариства Вартової Башти, в якому слова "Бог" і "Господь" представлені ними в новій якості:

"У більшості перекладів Біблії ім'я Бога видалили і замінили титулами Господь і Бог." (Брошура "Що від нас вимагає Бог?", Стр. 4)

Маючи чітке уявлення про значення слів "Господь" і "Бог", не складно помітити, що в цій пропозиції "Свідками Єгови" зроблена тонка підміна понять. Зрозуміло, що ні титулу "Господь", ні титулу "Бог" у тому контексті, в якому його підносять "Свідки Єгови", в християнському віровченні немає.

Мало того, якщо все-таки спробувати зробити заміну імені Єгова на титул Бог, то з урахуванням, нововведеного "Свідками Єгови" поняття, що слово "Бог" - це лише титул ", і в зв'язку з відсутністю в їх публікаціях інформації про природу Бога Отця (про що мова трішки нижче), в результаті цієї заміни вийде наступне:

"Хтось за природою, що носить титул Бога, замість імені Єгова став носити титул Бог." Було Бог Єгова, після заміни стало Бог Бог, при цьому обидва слова - титули.

Аналогічну заміну можна зробити на прикладі, царя Давида:

"Людина за природою, що носить титул царя, замість імені Давид стала носити титул цар". Було цар Давид, після заміни стало цар цар.

Зрозуміло, що в рядових "Свідків Єгови", навчених своїми старійшинами і наглядачами без міркування приймати будь-яку інформацію, що йде від "вірного і розсудливого раба", як іменує себе керівна корпорація у Брукліні, розібратися у всій цій чехарді з титулами немає жодних шансів. Тому немає нічого дивного в тому, що практично ніхто з членів цієї організації не задався питанням, а яке слово у "Свідків Єгови" служить позначенням природи Бога Отця, якщо слово "Бог" - це лише титул"? Багато хто зі "Свідків Єгови", на питання, хто у вас Отець за природою, відповідають, Бог, навіть не підозрюючи про те, що це не відповідає дійсності, так як в їх організації такого поняття не існує. Більше ж досвідчені "Свідки Єгови" в цьому випадку заявляють, що Єгова по природі просто дух, який носить титул Бога.

Якщо в сукупності врахувати, що у "Свідків Єгови" Син Божий, Господь Ісус Христос - це Архангел Михаїл, і Святий Дух взагалі не Особистість, а якась діюча сила Бога, то сказане в Матвія 28:19 в світлі вчення Товариства Вартової Башти буде виглядати наступним чином:

"Тож ідіть, і навчіть всі народи, хрестячи їх в ім'я Отця і Сина і Святого Духа", але при цьому майте на увазі, що по природі Отець не Бог, Син не Бог, Святий Дух не Бог, хіба що Отець - Бог, та й то лише по титулу.

У продовження теми розглянемо пропозицію, поміщену в книзі "Ти можеш жити вічно в раю на землі" на сторінці 42, в якій мова йде вже безпосередньо про Синодальний переклад імені Бога:

"У цій Біблії ім'я Бога перекладається титулами "Господь" і "Бог".

Як підтвердження сказаного на цій же сторінці наводиться і Синодальний переклад: "а з ім'ям Моїм: "Господь" не відкрився їм" (Вих.6: 3)

Як то кажуть, події розвиваються в тому ж напрямку. У самих же "Свідків Єгови" на сторінці 42 відображено, що "Господь" - це ім'я, але вони цього навіть не бачать.

Повернемося до брошури "Що від нас вимагає Бог?" на сторінку 4 і розглянемо ще одну пропозицію: "У Бога багато титулів, але тільки одне ім'я."

У даному випадку з повною впевненістю можна сказати, що в Святому Письмі про титули по відношенню до Бога не йдеться. Як правило, в Священному Писанні згадуються тільки імена Божі:

"А Господь є Саваот; Сущий (Єгова) - ім'я Його" (Ос.12: 5);
"Господь Саваот - ім'я Його" (Іс.54: 5);
"І дізнаються, що ім'я Моє - Господь" (Іер.16: 21).

Безумовно, за винятком тих віршів Священного Писання, де про титул "Цар" говориться по відношенню до Сина Божого, Господа Ісуса Христа:

"Я помазав Царя на Сіон, святу гору Свою" (Пс.2: 6);
"Я Господь, ваш Святий, Творець Ізраїля, Цар ваш" (Іс.43: 15).

Заборона на переливання крові

Починаючи з 1940-х рр.., "Товариством Вартової Башти" вводиться заборона на переливання крові, що діє й понині. При цьому тактика дій "Свідків Єгови" залишається колишня, тобто перекручене тлумачення біблійних віршів в дусі свого вчення, розраховане на довірливих людей, що слабо розбираються в Священному Писанні. Все це спричинило численні людські жертви, рахунок яким нині не закінчений.

"Приймати в організм кров через рот або вени означає нехтування закону Бога" (Брошура "Свідки Єгови в двадцятому столітті", с.13).

Щоб розібратися в цьому питанні, досить порівняти те, що говорять з цього приводу "Свідки Єгови", з тим, що про це справді йдеться в Біблії.

"Ніщо, що входить в людину ззовні, не може осквернити її, але що виходить з неї, те опоганює людину" (Мк.7: 15);
"Бо зсередини, з людського серця виходять злі помисли ... зле це виходить зсередини, і людину опоганює" (Мк.7 :21-23).

Цими словами Господь Ісус Христос дав гранично чітке визначення того, що опоганює людину, а що ні. Але всупереч сказаному Господом "Свідки Єгови" продовжують наполягати на тому, що все-ж таки є дещо, що входить в людину ззовні, що опоганює її, наводячи при цьому як доказ ряд віршів Старого Заповіту, які нібито служать тому підставою. Розглянемо ці вірші:

"Усе, що плазує, що живе воно, буде вам на їжу. Як зелену ярину Я віддав вам усе. Тільки м'яса з душею його, цебто з кров'ю його, не будете ви споживати." (Бут.9 :3-4);
"Бо душа кожного тіла кров його, у душі його вона. І сказав Я Ізраїлевим синам: Крови кожного тіла ви не будете їсти, бо душа кожного тіла кров його вона. Усі, що їдять її, будуть понищені." (Лев.17: 14).

"Свідки Єгови", слідуючи своїй тактиці, привнесли в ці вірші сенс, якого в них немає. У словах "душа всякого тіла є кров його" мова йде про тварин. Переконаємося в цьому наочно, і перепишемо ці два вірші заново, вказавши в дужках, про чию конкретно кров і душі, і про чиє конкретно тіло йдеться в цих віршах:

" Усе, що плазує, що живе воно, буде вам на їжу. Як зелену ярину Я віддав вам усе. Тільки м'яса (тварини - прим. В.Р.) з душею його, цебто з кров'ю його, не будете ви споживати" (Бут.9: 3, 4);
"Бо душа кожного тіла (тварини - прим. В.Р.) є кров його, вона душа його; тому Я сказав синам Ізраїля: не їжте крові ні з якого тіла (тварини - прим. В.Р.), тому що душа всякого тіла (тварини - прим. В.Р.) є кров його, кожен, хто буде їсти її, знищиться "(Лев.17: 14).

Сказане в цих двох віршах стосується виключно встановлення старозавітного таїнства жертвоприношення, коли Господь, забороняючи євреям вживання в їжу крові тварин, дає їм зрозуміти, що кров тварини, принесеної в жертву, і її душа - це одне ціле:

"Тому що душа тіла (тварини - прим. В.Р.) в крові, і Я дав її для вас на жертівника для очищення за душі ваші, бо кров та очищує душу" (Лев.17: 11).

"Свідки Єгови", вводячи заборону на переливання крові для людини, зробили посилання на вірші, мова в яких йде виключно про тварин, підмінивши, як завжди, одне поняття іншим.

Післямова

У статті порушена лише незначна частина вчення "Свідків Єгови" - псевдорелігійної організації, яка прикривається ім'ям Бога і тонко перетлумаченими віршами Священного Писання. Але саме саме Святе Письмо і викриває їх невидиму, і страшну за своїм змістом сутність.

Оголосивши себе сараною з безодні, царем над якою є сам "князь" світу цього, "Свідки Єгови" наочно продемонстрували всьому світу, наскільки може бути оманлива їх зовнішність.

Хочеться застерегти кожного, кому не байдужа своя душа, що при зустрічі зі "Свідками Єгови" необхідно завжди пам'ятати, що за їх привітними посмішками приховані левові зуби, а ззаду настовбурчується скорпіонів хвіст зі стирчащим з нього жалом.

Чого бояться біси і "Свідки Єгови"!?

1. Бояться самої природи Бога, для чого заявили, що Бог Отець є Богом не по природі, а по титулу.
2. Бояться Господа Ісуса Христа, для чого заявили, що Син Божий не успадкував Божественної природи Свого Отця.
3. Бояться Святого Духа, для чого заявили, що Святий Дух не тільки не Бог, але взагалі не Особистість, а якась діюча сила Бога.
4. Бояться хреста Господнього, для чого заявили, що Син Божий був розіп'ятий не на хресті, а на звичайному дерев'яному стовпі.
5. Бояться храмів Божих, проводячи свої зібрання де попало.
6. Бояться священнослужителів, для чого заявили, що в них немає потреби.
7. Бояться святих постів, заборонивши це Апостольське правило.
8. Бояться ікон, для чого заявили, що це "ідолопоклонство".
9. Бояться святих, заборонивши згадку їх імен в молитвах.
10. Бояться Церковних свят, для чого заявили, що це язичницька традиція.
11. Бояться тексту Священного Писання, для чого спотворили його.

В результаті чого ненависть до Сина Божого з боку і тих і інших досягла такого ступеня, що вони абсолютно відкрито звели на Господа Ісуса Христа небачену досі хулу:

"Вона має над собою царя - ангела безодні. Ім'я його по-єврейськи Аваддон ... (Откр.9: 11). "Ісус, як "ангел безодні" і "губитель", навів на християнський світ воістину згубну виразку". ("Одкровення: його грандіозний апогей близький ", 2002 р., с. 148)

Не менш люту ненависть і ті й інші живлять і до Церкви Божої, заявивши, що "вчення [правовірної] церкви є теоретично підступна і шкідлива брехня, практично ж зібрання самих грубих марновірств і чаклунств, що приховує зовсім весь сенс християнського вчення." ("Пробудіться!", 22 лютого 2000 р., с. 23)

Але Провидіння Господнє змусило "Свідків Єгови" відкрито зізнатися в тому, вихідцями з "яких" шарів і служителями "кого" вони є насправді.

"Свідки Єгови" - сарана з безодні. Будьте обережні!

Володимир Румянцев
cerkva-nv.com




Схожі матеріали:

Категорія: Секти, культи, окультизм | Переглядів: 2173 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: секти і культи, Свідки Єгови, єговісти, свідки сатани, біблеїсти | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика