Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу
E-mail/Login:
Пароль:

Головна » 2009 » Вересень » 15 » Демонологія, містицизм » Священик Родіон/Люди і демони/Зовнішній вигляд, тілесний склад і властивості занепалих духів.
17:55
Священик Родіон/Люди і демони/Зовнішній вигляд, тілесний склад і властивості занепалих духів.

3. Зовнішній вигляд, тілесний склад і властивості занепалих духів.

Святий Макарій Великий говорить{6}, що ангели мають образ і вигляд, подібно як душа має свій образ і вигляд, і що цей образ, зовнішній вигляд, як ангела, так і душі, є образ і вигляд зовнішньої людини в його телі. Той же догідник Божий помічає, що ангели і душі, хоча і дуже тонкі по суті своєму, проте при всій тонкості своїй, все ж тіла. За даними св. Ігнатія Брянчанінова{6}: «.они тіла тонкі, ефірні, оскільки навпроти, наші земні тіла дуже речові і грубі.Ангели, подібно до душі, мають: члени, голову, очі, вуста, перси, руки, ноги, волосся - словом, повна подібність видимої людини в телі. Краса доброчесності і Божія благодать сяють на лицях святих Ангелів; відчайдушна злість складає характер занепалих ангелів; обличчя їх схожі на потворні обличчя лиходіїв і злочинців між людьми». Демони спотворили себе знищенням в собі добра, народженням і розвитком в собі зла. Це відбилося і на їх зовнішньому вигляді. З цієї причини Писання називає їх звірами, а головного з них змієм [Апок, 12, 9]. «Не предаждь звіром душу що сповідається Тобі»[Пс. 73, 19]. «Природний вигляд їх жахливо страшний і неблаголіпний, так бачив Іов диавола потворним чудовиськом, і змалював його страшним живописом слова» [Іов. 39-42].
Св. Писання вказує, що демони мають ті ж відчуття, які має чоловік: зір, слух, нюх; воно приписує їм здатність говорити; занепалим духам приписує недоліки занепалого людства, німоту і глухоту. Сам Господь назвав одного з демонів глухим і німим. «Дух глухий і німий, - сказав йому Господь, - Я тобі повеліваю» [Марк. 9, 25], і глухий дух, що не чув голосу св. Апостолів і що не підкорявся їх велінню, почув голос Бога, і негайно, страшно мучившись і мукаючи, виконав веління Божий. При іншому зціленні людини, одержимої бісом, Євангеліє говорить, що цей біс був йому [Лук. 11, 14].
Речовина, з якої складаються духи, набагато тонша, ніж речовина тіла людського, саме з цієї причини, на думку св. Ігнатія Брянчанінова{8}, «духи в своїх діях набагато вільніші, в здібностях набагато развитее, ніж люди»{8}. У діянні Святих Апостолів вказано, що Ангел Господній «захопив Філіппа» і відніс його в Азот [Деян. 8, 39-40]. У книзі пророка Данила ми читаємо про те, що Ангел приніс пророка Авакума  з далекого місця, аби той нагодував пророка Данила, що тужить в рву з левами [Данило. 14, 31-39].
Здатність швидко долати простір мають не лише Ангели, але і демони. Мають біси і можливість переносити з місця на місце, як грубу земну речовину, так і людей {9}. У Евангелії від Матвія ми читаємо, що диавол, спокушаючи Господа Ісуса Христа, узяв Його в святе місто і поставив на крівлі храму, потім узяв Його на дуже високу гору [Мф. 4, 1-11]. У житії св. Іоана, архієпископа Новгородського{10}, написано про подорож, виконану їм верхи на бісові з Новгорода до Єрусалиму і назад. Причому вся подорож здійснилася в другу половину ночі, тобто зайняло близько 2-3 годин. Це свідчить про те, що швидкість пересування занепалих духів, хоч і дуже велика, але далеко не безмежна.
Демони, подібно до Ангелів, також мають здатність виробляти вражаючі зміни у видимій природі. У книзі Іова ми читаємо про те, як під дією диавола вогонь, що представлявся людським поглядам обрушеним з піднебіння, пожег належні Іову стада овець вшити з пастухами. Тут же ми дізнаємося про те, як в результаті маніпуляцій нечистого духу почався ураган, який зруйнував будинок, де зібралися діти Іова, і вони загинули [Іов. 1, 9]. У книзі Товіту написано про демона Асмодєє, що убив семеро мужів, за яких по черзі була выдаваема Сарра, дочка Рагуїла [Тов. 3, 8]. Дія духів на речовину за допомогою речовини нам невідомого, так само як і багато інших властивостей ангелів, змальовані в наступній повісті Священного Писання. Ангел з’явився майбутньому ізраїльському судді Гедеону і коли той приготував жертвопринесення, «Ангел Господній простягнув кінець жезла, який був в руці його, доторкнувся до м’яса і опреснокам; і вийшов вогонь з каменя і поїв м’ясо і опресноки; і Ангел Господній сховався від очей його» [Суд. 6, 21].
Як ми бачимо з цього наведеного вище, безтілесні духи, створені з тоншої речовини, ніж людина, спочатку наділені силами, що дозволяють їм робити потужний вплив на матеріальний світ; крім того, вони мають незрівнянно великі знання про те, що влаштувало і законах всесвіту; володіють засобами, що дозволяють долати закони видимого світу.



Схожі матеріали:

Категорія: Демонологія, містицизм | Переглядів: 1944 | Додав: traducionalist | Теги: Демонологія | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика