Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу
E-mail/Login:
Пароль:

Головна » 2013 » Січень » 30 » Публіцистика » Чому коли дивимось, - не бачимо, а коли слухаємо, то не завжди чуємо ближніх?
21:20
Чому коли дивимось, - не бачимо, а коли слухаємо, то не завжди чуємо ближніх?
Все дуже просто — люди перестали дивитися в очі один одному, вклавши душі в маленькі ящики телевізорів, віддаючи всю повноту свого співчуття вигаданій картинці світу, що загубився в глобальних медіа-просторах підробленого буття.

Краса змінилася картинкою, яку можна розмістити у себе на сторіночці в інтернеті, замінивши підробкою про­стір безкрайніх полів у мить пробудження життя від нічного сну до цвітіння безлічі пелюсток, що розкриваються квітами. Складно стало дивитися далі за екран: це -  незручно і вимагає простого зусилля – піднятися з улюбленого дивана, вийшовши трохи далі, ніж примарна клітка квартири, будинку. 

Проходять дні, складаючись у тижні, спрямовані в роки; але роки стоять на місці, звужуючи душу рекламними слоганами. Замість того, щоб встати і відшукати поглядом того, хто втомився від самоти бетонних клі­ток, людина росте до стелі верхнього поверху думками про те, чого ніколи не було і не буде, в її голові сюжетність непомітно пі­д­­міняє реальність, розкидаючи свої міфолоґеми по незаповнених куточках душі.

Все дуже просто – люди перестали любити так, як мають. Медійний простір увірвався чи не в кожен будинок яскравою картинкою: переживання героїв, що ніколи не жили поряд, виявилися ближчими за найближче коло, підклавши під відчуття безлику абстрактність.

Наступила епоха тотальної крадіжки: сюжети серіалів, що змінюють один одного, і нескінченних ток-шоу висушують душу до дна, забираючи серце, яке могло б співчувати жебракові, помічати сльози на очах дітей і людей похилого віку. Але сльози екранних героїв витіснили простір справжнього горя. Всі поспішають побачити чергову серію світу, втраченого ними по дорозі з роботи додому.

Все дуже просто – люди перестали посміхатися природі і говорити один з одним про вічне. Скороминущість править бал, одурюючи серце своєю уявною тривалістю. Але наступає новий день, і наступна скороминущість полонить розум: придбання пральної машини або дешевого телевізора стає онтологічною необхідністю продовження життя. Со­вість розпадається на сентимента­льність і заспокоєність. Заспокоєність перетворюється на мету, народжуючи страхи, страхи підводять до межі, за якою лише один відчай. Світ засинає.

Все дуже просто – люди осліпнули. Ні, вони не втратили природну функцію дивитися, але вони перестали бачити. Ковзаючи поглядом по простору життя, прикрашеному рекламними слоганами і глянсовими картинками, вони просочуються ілюзією солодкого життя наскрізь, забуваючи, що барвиста поверхня банерів не продовжується далі за їх обмани. А там, за кромкою бутафорської реальності, плач тих, хто не дотягся навіть до дешевого непотребу супермаркетів.

Все дуже просто – світ перетворився на величезну біржу з її нестабільністю. Плаваючі індекси розгойдали людську сві­домість до небачених змін цінностей, опосередкованих лише порогом рентабельності. Душа вмирає, полонена гонінням за уявним успіхом, старанно зваженим жадністю.

Все дуже просто – люди дивляться телевізор і думають, що живуть. Так складається великий обман субкультури золотистих фантиків з порожниною, начиненою лише страхом. Але не тим страхом, що примушує людину тріпотіти перед Господом, усвідомлюючи втрачений рай, а страхом втрати ілюзій солодкого життя, полоненого нерозумінням його швидкоплинності.

Юлія Санникова, www.livingrosary.org.ua



Схожі матеріали:

Категорія: Публіцистика | Переглядів: 1393 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: суспільні проблеми, публіцистика | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика