Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу

Головна » 2014 » Грудень » 10 » Наука Церкви » Скорочений катехизм Української Католицької Церкви
10:39
Скорочений катехизм Української Католицької Церкви

Скорочений катехизм Української Католицької Церкви

Рятунок душі в небезпеці смерті

1. Народжене дитя, або когось неохрищеного, що знаходиться в небезпеці смерті, необхідно відра­зу христити. Для цього потрібно мати намір охристити так, як ви­магає св. Церква, та, поливаючи на голову навхрест звичайну воду, виразно вимовляти слова: Христиться раб Божий (раба Божа) — (ім'я; — в ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа. Амінь!

Згодом, якщо охрищений живе, потрібно, щоб священик доповнив св. Хрищення щодо церковних обрядів та уділив св. Тайну Миропомазання.

ЗАГАЛЬНЕ ПОВЧАННЯ

Хрест

Найважливіший знак нашої ві­ри - це святий хрест, бо на хресті вмер для спасіння людей Господь наш Ісус Христос. Тому хрест став знаком нашого спасіння і нашої віри. Знаком святого хреста почи­наємо і закінчуємо наші молитви. Цим знаком повинні ми також зачинати й закінчувати кожну на­шу працю і кожний день нашого життя, а навіть кожне наше починання.

В нашому обряді "хрестимося", тобто робимо на собі знак хреста, тричі.

Знак святого хреста робимо на собі ось так:

Ліву руку кладемо на груди, перші три пальці правої руки (які при цій чинності означають сим­волічно три Божі особи) складаємо разом, а два крайні пальці (що означають дві природи Ісуса Христа - Божу і людську) згинаємо до долоні. Підносимо й прикла­даємо праву руку до чола й кажемо: "В ім'я Отця", відтак кладемо цю ж руку на груди й кажемо: "і Сина", потім звертаємо руку і кла­демо її на праве рамено, говорячи при цьому: "і Святого", вкінці, поклавши праву руку на ліве рамено, закінчуємо знак святого хреста словами: "Духа. Амінь".

Молися!

Без Бога — ані до порога! Бог початок (Альфа), Бог — і кінець (Омеґа), і ціль нашого життя. Він

Всевишнього і Премудрий; через те належиться йому наше найглиб­ше почитання і величання та наша вдячність. До нього нехай лине наше покірне й довірливе прохан­ня, передовсім за прощення гріхів, за любов, яка була б готова на найбільшу жертву.

Молитва для душі - те саме, що дихання і їжа для тіла. Молитва -це постійне звернення душі до Бога, як квітки до сонця. Молити­ся треба вдома і в церкві. Молитва в церкві - це літургічна молитва, спільна, якою наша Церква молить­ся Богові своїми Богослуженнями.

Не стидайся своєї віри!

Не стидайся своєї віри, свого обряду, хоч би з тебе насміхалися нерозумні люди.  Не зважай на

нікого; хрестися і молися так, як тебе батько-мати навчили. Диявол нічого так не боїться, як молитви, і тому намагається тебе від неї відтягнути. Хто цурається своєї ві­ри, обряду, той відрікається Христа, і такого колись відречеться й Ісус Христос. Хто відважно й смі­ливо визнає Христа, того й Ісус Христос визнає тоді, коли прийде в оточенні ангелів судити нас.

А що б ти знав (-ла), як треба свій обряд шанувати, мусиш добре знати, якої ти віри, якого обряду. Ти є католицької віри, візантійсь­ко-українського обряду (але не православного!). Ми - като­лицької віри, тому, що визнаємо всесвітню, тобто католицьку віру. Популярно називаємо себе українцями-католиками.

Яка ж різниця між українцями католиками і римо-католиками? Різниця та, що римо-католики відправляють свої богослуження в іншому, латинському обряді, а ми відправляємо у візантійському об­ряді, який упродовж століть на­брав своєрідного українського характеру. І римо-католики, і ми, українці-католики, визнаємо ви­димим головою Церкви Христо­вого Намісника, кожного наступ­ника св. апостола Петра, який помер, як єпископ Риму. Тому що Ісус Христос передав св. апосто­лові Петрові ключі небесного цар­ства, наказав йому пасти усе стадо вірних (і вівці, і ягнята) і на ньому, як на скелі, збудував свою Церкву, урочисто приобіцявши, що пекельні сили ніколи не переможуть її,  тільки та Церква є правдивою Хрис­товою і вселенською, яку очолює наступник св. апостола Петра.

Стережися гріха

Не знаєш, де й коли помреш, а померти можеш кожної хвилини. Тому мусиш бути завжди готовим (-ою) до смерті, а бути готовим до смерті, значить мати душу, чисту від свідомих і добровільних гріхів. Ніколи не згодуйся і не наважуйся на таке діло, що його й твій розум і твоя совість уважають грішним.

А якщо впадеш у гріх і маєш нагоду до сповіді, то не зволікай, а висповідайся. А коли б ти не мав (-ла) нагоди висповідатися, то знай, що поки що досконалий жаль очищує душу від найтяжчої провини гріха, однак з умовою, що при найближчій нагоді визнаєш його у сповіді.

Щодня розбуди у собі такий досконалий жаль, утікай перед нагодою до гріха, а у спокусі моли­ся і не згоджуйся на гріх; тоді твоя душа буде чиста. Але й у найтяж­чому випадку пам'ятай, що Бог безмежно милосердний і, поки чоловік живе ще на землі, Бог прощає всі гріхи кожному, якщо тільки людина за них щиро й досконало кається.

Не покидай свого народу!

Ти належиш до Українського Народу. Відректися свого народу, своєї мови - вчинок нечесний, тим більше тоді, коли спонукою до того є матеріальна користь, на­приклад, одержання кращої праці,

вища платня, бажання приподобатися сильним цього світу. Той, хто в такий спосіб покидає рідний народ, заслуговує на погорду, і то не лише у своєму рідному народі, але й у народі, що до нього він перейшов. Чесні люди не будуть його шанувати, а й він сам, такий відступник, у глибині свого серця буде стидатися себе. Дорікання совісти в такої людини не раз є причиною того, що вона, наперекір своїй совісті, робиться ворогом влас­ного народу і стає в ряди тих, що його переслідують. Тому держися того народу, в якому Господь Бог покликав тебе до життя. Держися свого рідного народу навіть тоді, коли одруження злучило тебе з особою іншої національности.

Вистерігайся п'янства і розпусти

Обидва ці гріхи, пиятика і роз­пуста, найбільше понижують лю­дину і стають для неї одним з найтяжчих нещасть.

Якщо довго ти нежонатий чи незаміжня, живи в чистоті. Борися з облудними похотями тіла, а мо­литва і праця дадуть тобі потрібну силу побороти їх. Стережися пога­них домів, бо там може пропасти і душа в тяжкому грісі, може про­пасти і тіло, опоганене страшною недугою, якої кінцем є соромна смерть у лікарні.

В подружньому житті будьте вірні одне одному завжди, хоч би обставини розлучили вас на деякий час. Пам'ятайте, що для подругів - діти, це знак Божого благосло­вення та запорука родинного доб­ра в майбутньому. Подружня роз­пуста, яка не хоче дітей - це нещас­на старість для самих подругів та повільна загибель для народу.

Будь чесним (-ою) і совісним (-ою) у виконанні своїх обов'язків.

Чого вимагаєш від інших для себе, те саме давай і їм. "Не роби другому, що тобі не миле!"

Наділено тебе якоюсь владою, доручено тобі якусь працю, вико­нуй її так, немов виконував (-ла) би ти її для себе самого (-ої).

І то не задля господаря, що ту службу чи працю доручив тобі, щоб він хвалив тебе, чи винаго­роджував, а задля Господа Бога, який усе бачить і оцінює та кож­ному "воздасть за ділами".

Вірність і совісність завжди, хоч би й раз, знайдуть признання навіть і тут, на землі, але в кожному випадку чекає їх велике признання і велика нагорода в Господа Бога у вічності. Той, хто в праці, в своєму обов'язку, робить як-небудь і аби тільки позбутися, але при тому вдає пильного, коли на нього звер­нені очі інших, той не тільки тут, у дочасному житті, буде зарахо­ваний до "злих слуг", але й у вічному житті почує від Бога: "Іди геть від мене, злий слуго й недбайливий".

Будь чесним (-ою) у своїй поведінці.

Не йди дорогою гордости, що у всьому шукає себе, високодумно себе вивищує і прагне тільки своєї

користи, без огляду на інших, яки­ми до того ще й погорджує. Дорога гордости - це дорога впалих ангелів, а не дорога чесних людей. Чесна людина вміє достойно вести себе перед сильними й багатими цього світу, без гордости, але й без пла­зування та рабського понижування себе.

Чесна людина віддає Богові те, що Богові належить: послух його законам і достойну участь у богослуженнях; а ближньому віддає те, що ближньому належить: не кривдить його, не обманює, не буває підлим донощиком, а навпа­ки, задля віри в Бога старається, де тільки може, допомогти й послу­жити ближньому. Чесна людина бажає служити Богові й Батьківщині, хоч би і з пожертвуванням власного життя.

Чесна людина вміє у важких життєвих умовах задовольнитися і найменшим. Без нарікання і про-клонів переносить не одне лихо, а "хто терпен, той спасен", як каже приповідка. Чесна людина завжди в своїх словах дотримується правди.

Вже від молодости збагачуй себе громадянськими чеснотами та мудро служи Батьківщині.

Із Слова Митрополита Андрея до української молоді (1932):

Бачу у вас гарячу любов до Бать­ківщини - України, любов, що йде аж до пожертви, не раз до повної жертви собою. Ви з тих, що з ентузіазмом ішли в бій, щоб по­класти буйні голови на полі слави.

Признаю, що це перша й найваж­ливіша прикмета, якою молодь може відзначитися. Християнст­во - любов, так, як Євангеліє - це наука любови. А що ваша любов до Батьківщини готова на всякі жерт­ви, то це також прикмета глибока й дійсно християнська, бо в хрис­тиянстві без пожертви самих себе не осягнемо правдивих цінностей. Та попри цінності маєте ви й деякі хиби, що до них молодь завжди схильна і що через них і найкращі наміри можуть бути не лише зведені на ніщо, але навіть можуть стати шкідливими. Свої гадки і свій спосіб ви надто часто хочете накинути іншим, часом на­віть засобами насилля. При най­більшій любові до батьків, часто

вважаєте себе мудрішими й ліпши­ми від них, легковажите їх раду, а відкидаючи   авторитет   віку  і досвіду, можете вкінці дійти до відкинення всякого авторитету, на­віть авторитету Церкви й Бога. Деколи вдаєтеся втягнути до нероз­важних кроків, неприготовані рве­теся до праці для загалу і до полі­тики. При найменшій жертві для Батьківщини часто бажаєте загаль­ного признання і нагороди за ту жертву. "Жертва однієї хвилини" не замінює довголітньої муравлиної  праці.  Не  поривами  однієї хвилини, а тільки безупинним тру­дом і багатьма жертвами аж до крови і смерти багатьох поколінь підноситься народ.

Будь завжди вірним (-ою) Христові.

Із Слова Митрополита Андрея до української шкільної молоді (1933):

"Вірність Христові"! В цих словах - програма цілого життя. Вірність Христові - це всі христи­янські обов'язки. Вірність Хрис­тові - це християнський світогляд, ціла релігія, зв'язок людей з не­бом, це дочасне щастя і вічне спасіння.

Бути вірним Христові - це високо носити прапор віри й обов'язків супроти Бога.

Бути вірним Христові - це любити Бога і ближніх задля Бога, бо вони Божі діти.

Бути вірним Христові - це да­вати Богові перше місце в усьому.

Бути вірним Христові - це ви­соко цінити християнську молит­ву та до неї щодня, в кожній важ­ливішій потребі життя вдаватися.

Бути вірним Христові - це пам'ятати про потреби ближніх і по змозі давати милостиню.

Бути вірним Христові - це бути чистим, берегтися гріха та за гріх покутувати.

Бути вірним Христові - це приймати причастя Христового Тіла й пити чашу його Крови.

Бути вірним Христові - це любити Матір-Церкву, її знати і слухати, їй коритися у справах віри й моралі, до неї голосно признаватися.

ПРО СТАНОВІ ОБОВ'ЯЗКИ

Світ був би справді чудовим, якщо б кожна людина могла сказа­ти: "Я сповняю мої обов'язки згідно з навчанням християнської віри". Багато бо зла в світі походять від того факту, що люди не дбають про сповнювання своїх обов'язків щодо себе самих, своїх родин, ближніх, Церкви і Держави.

Коли кожний (на) з нас виконує свої станові обов'язки, тим ми помагаємо збагачувати нашу цер­ковну спільноту і так помагаємо у встановленні справедливого ладу у нашій спільноті. Це підвищує поступ у нашій країні й добробут її громадян.

Ціле наше життя - це, в дійсності, подорож до неба. Ми осягаємо нашу остаточну мету трьома мож­ливими дорогами: Чоловік або жін­ка можуть одружитися. Подруж­жя - це їхня дорога до неба. Інші ж живуть у неодруженому стані. У тому випадку вони можуть всту­пити у стан священичий, або до монастиря і там стати священи­ком, або братом, а дівчина мо­же стати монахинею - сестрою в якомусь монашому Чині чи Згромадженні.

Для тих людей - священство, або монаше життя - це їхня дорога до неба. І навпаки, молода людина може вирішити не йти до неба ні перше з, ані другою дорогою, але, залишитися у неодруженому стані, вибираючи працю для Бога, як мирянин у звичайній спільноті.

На кожній із тих трьох доріг можливим є перевести життя згід­но з приреченнями, даними у св. Хрищенні, коли Христос закли­кав нас прилучитись до нього.

А тепер застановімся над кож­ною з цих трьох можливостей:

1. Священство

Які можуть бути ознаки священичого покликання?

Небагато людей одержують від Богаспосіб покликання св. апосто­ла Павла (коли Бог скинув його з коня по дорозі до Дамаску). Не кожне запрошення буває таким очевидним. Та все ж таки бувають певні ознаки, які вказують, бодай, на можливість такого покликання.

Наприклад: а) Може ти тішишся Вірою, що Бог тобі дав та ідеєю помагати іншим у практикуванні їхньої Віри, а Церква і праця свяще­ників спонукують тебе помагати їм у виконанні їхніх завдань.

б) Чи твоя наука у школі чи університеті йде тобі гладко? Щоб бути священиком, ти не обов'язко­во мусиш бути відмінником у науці, бо лише певна сума знань є конеч­ною для того, щоб приготовити людину належно й відповідально виконувати обов'язки священика. На цьому місці й слово пересто­роги! Якщо ти дивишся на якісь американські фільми, в яких свя­щеник є "зіркою", то вважай! Жит­тя священика звичайно не є таким. Приємне, так; але часто важче і наба­гато менш романтичне, ніж людям здається здалека!

в) Ти мусиш також бути "мо­рально" гідним, щоб стати свяще­ником. Ти не потребуєш бути вже готовим святим, але ти мусиш бути приготованим провадити твоє життя, де потрібно і старатися жити щораз то більше життям Пресв. Тройці. Іншими словами: ти мусиш мати добрий характер, поведінку, бути людиною якій спільнота може легко й безсум­нівно виявляти своє довір'я.

Припустимо, що ти маєш ті якості, та ще одна річ є конечна, а саме: щоб ти був прийнятий своїм єпископом (або настоятелем яко­гось Чину). Якщо єпископ (або монастир) тебе прийме і ти будеш прийнятий до семінарії, тоді це все насто є ознакою, що Бог кличе тебе до священства.

Увага: Католик Східного обряду звичайно мусить бути священиком свого обряду.

2. Монаше покликання

Монаше покликання - це вели­кий дар Божий. Кожний (на) може стати монахом або монахинею-черницею. Св. Василій Великий, один з найбільших Учителів Східної Церкви, каже: "Це великий приві­лей для кожного, хто вибирає єван­гельський спосіб життя" (Лист 173).

Ти можеш старатися про вступ до котрого небудь монашого Чину або Згромадження Східного Обря­ду з потрійною умовою:

а) Ти мусиш бути вільним (-ною) від законних перешкод: Ти мусиш бути переконаним і практикуючим членом Католицької Церк­ви, мати приписаний вік, що в сьогоднішніх часах значить: маєш закінчити школу, працювати або студіювати в університеті, (бо, вступаючи до монастиря чолові­чого чи жіночого ти мусиш бути дозрілим і знати що робиш!) Ти не смієш бути в боргах, ані бути зо­бов'язаним дбати про твою власну родину, зокрема про твоїх батьків, б) Ти мусиш мати добрий намір, тобто жити тісніше з Богом, поку­тувати за свої минулі упадки, щоб спасти свою душу. Крім цього, ти мусиш бути здібним і придатним, т. зн. мати конечні кваліфікації для праці в монашому Згромад­женні або Чині, до якого думаєш вступити.

в) Ти мусиш бути прийнятим до монастиря відповідними настоя­телями. Якщо ти сповниш всі ці три умовини, можеш бути певним (-ною), що ти маєш монаше покли­кання.

3. Подружній стан

Більшість людей вибирають по­дружній стан життя. Це стан, уста­новлений Богом у раю. Коли Бог створив прародичів, Адама й Єву, Він поблагословив їх і сказав: "Плодіться, множіться і наповняй­те землю!" (Буття, 1, 28). По­дружній стан — це звичайна дорога до неба для великої більшості людей. Це найперша дорога про яку думають більшість молодих людей.

Але пам'ятай: кожний християнин, що вирішує з ким побра­тися, робить релігійне рішення, а не лиш суспільне (або не дай, Боже, з фінансових спонук!)

В усіх станах життя, тобто, у чернецтві, монашестві чи світсь­кому житті, людина може сповни­ти на землі покликання, до якого Бог її сотворив.

Вибір

То ж, котрий життєвий стан вибиратимеш? Це дуже важливе питання, відповідь на яке зале­жить від другого питання: Чи ти вважаєш себе спроможним (-ною) сповнити усі обов'язки відносно того стану, що його ти думаєш вибрати?

Вибір життєвого стану особливо важкий. Ось, кілька порад, щоб помогти тобі уникнути помилок, через які ти мусів би (мусіла б) жалкувати:

а)  Перш за все: не спіши і не поступай без належної застанови. Ти мусиш прийняти це рішення спокійно і чесно. Ти мусиш випро­бувати свої духовні, моральні, ро­зумові  й  фізичні  вартості.   Ти мусиш зважити всі речі щиро й уважно.

б)  Проси помочі в Бога і ревно молися до Пречистої Діви Марії, благаючи їхнього проводу: "Гово­ри, Господи. Твій слуга слухає. Я не хочу нічого іншого,  як лиш того, на що твоя воля!).

Фрідріх Озанам, французький основник добродійного товариства св. Вінкентія від Павла, мав сумні-

ви щодо свого майбутньго стану життя. Не міг рішитися і звернув­ся до того, який підкріплює сла­бих. Озанам молився довго і рев­но, випрошуючи ласку пізнати волю Божу і сили піти за нею. Кілька років пізніше, він оженився з Амелією. Тепер ведеться процес його канонізації (зачислення до лику Святих).

в) Шукай поради в інших, в людей до яких маєш довір'я і, які самі задоволені зі свого стану жит­тя. (Не шукай таких, які ведуть життя без проблем і труднощів! За такими прийдеться тобі шукати довше, ніж тобі вистачить часу на те!) Радься з людьми переконани­ми у Вірі, які розумітимуть твоє рішення, яке ти хочеш здійснити, наприклад, твій священик, мона­хиня або монах, яких ти знаєш; а може й член твоєї родини, зокрема твої батьки, якщо можливо, то й інші члени родини.

Коротко: порадься з людьми, які розуміють твій погляд на життя і, які, мабуть, самі вибрали жит­тєвий стан, дадуть тобі помічну й щиру пораду.

Якщо ти можеш знайти помічну католицьку літературу на тему сво­го покликання, - прочитай її! (Тут припускається, що Святе Письмо і молитва вже займають належне місце в твоєму житті).

Обов'язки подружнього стану

Родина - це Боже установа. В її основі лежить добро Церкви і дер­жави. Якщо ти вирішив (ла) засну­вати нову родину, то будь уважним (ною) у виборі подруга (ги) твого життя.

Шукай у нього (ній) правдивої побожности, скромности, чесноти, здорового глузду, інтелігентности, доброго характеру, вирозуміння для інших. Стережися одружитися (зав'язати собі життя) з якоюсь особою задля його (її) багатства або фізичного вигляду-краси. Гроші і фізична краса не сміють бути вирі­шальним фактором, бо вони не дають запевнення щасливого под­ружжя. Св. Іван Золотоустий, вели­кий учитель Східної Церкви, вчить: "Гарне тіло, яке не є меш­канням чесної душі, може тримати в полоні чоловіка (жінку) дуже коротко".

Коли вибираєш товариша (ку) життя на цілий вік, вважай, щоб безповоротно не зв'язатись із ки­мось, чий погляд на життя дуже різниться від твого. Така особа може бути дуже доброю сама в собі, але не для когось іншого, з яким в'яже життя.

Якщо ти твердо переконаний (на) про вартості своєї Віри для себе і твоїх (майбутніх) дітей, але твій подруг (твоя подруга) активно і позитивно проти того, або вважає, що це неважливо чи хтось вірує або ні, то це вже ознака існуючих умовин, які майже певно будуть причиною саморуїни вашого взає­мовідношення. Ти можеш сказати: "Ми про це все говорили і поважає­мо наші особисті погляди". Але у випадку таких великих і супереч­них поглядів, як кожне з вас може

поважати погляд іншого коли, на­приклад йдеться про Хрищення і релігійне та обрядове виховання ваших дітей?! Кожний раз, коли діти одержать якусь св. Тайну, або лиш ідуть до церкви - це стано­витиме виклик антирелігійному подругові, який (бодай, туди де йдеться про дітей) не вважається співмірним (ною) вартостям і правді католицького подруга. Скоріше, чи пізніше (часто скоріше) це почне терзати й тривожити думку нерелігійного подруга, і це в певних умовах зовсім зрозуміло. Досвід показує, що небагато подружжів витримує чи вміє встояти проти такого тиску.

Для віруючого греко-католика (католички) - ідеальна розв'язка в створенні подружжя - це подруж­жя з віруючим (віруючою) греко-католиком (чкою). Якщо пере­конаний українець (чка) католик (чка) може знайти переконану (ого) подругу (та) своєї Віри й обряду, то вони мають велике запевнення й можливість стабільного і щасли­вого життя саме тому, що вони поділяють ту саму Віру в Бога, тому що мають той самий обряд і релігійну духовність та культуру. Рівнож їм легше брати участь в релігійних торжествах разом з діть­ми. Це значить також, що віднос­но їхньої духовності й моралі вони мають тісний взаємозв'язок і виро-зуміння між собою. Все це може бути дуже помічним в кожному подружжі.

Молитва про покликання

О, пресолодкий Ісусе! ти сказав, що "жниво велике, а робітників мало" і поручив просити про по­кликання, кажучи: "Благайте у Гос­пода жнив, щоб післав робітників на ниву свою".

Йдучи за твоїм закликом, бла­гаємо тебе, Господи, поклич з на­шого народу добру молодь до ревної служби Богові й спасіння душ.

Непорочна Діво Маріє, поможи нашій молоді перемогти примани світу, випроси у твого Сина, Ісуса, ласку священичих і монаших по­кликань. Амінь.

Додати:

Отче наш... і Богородице Діво...

Молитва  за вибір  стану

Господи, Творче всіх людей, ти створив ангелів і людей, щоб пер­ші в небі, а другі - на землі слу­жили тобі. Не така твоя свята воля, щоб усі люди однаково слу­жили тобі. Ти установив різні ста­ни життя і хочеш, щоб кожний добровільно вибрав собі такий стан, який найкраще відповідає його фізичним, моральним і духовним якостям.

Знаю, що вибір життєвого стану дуже важливий, бо нерідко дочас­не й вічне щастя людини залежить від нього.

Всі життєві стани і фахи стоять передо мною, але я не знаю, до котрого ти зволив покликати ме­не. Ласкавий Отче, Боже непомильного світла, просвіти мій сла­бенький розум і покажи, в якому стані бажаєш, щоб я служив (слу­жила) тобі та спас (спасла) свою безсмертну душу. Як тільки дові­даюся про твою волю, то без ваган­ня піду за твоїм покликом. Госпо­ди, промов до мого серця і просвіти мене. Припадаю тобі до ніг і чекаю на твоє святе і непомильне рішення.

Маріє, Мати Неустанної Помочі, чувай надо мною, щоб я не керу­вався (керувалась) пристрастями та земними принадами у виборі стану, але єдино шукав (шукала) Божого уподобання, щоб у ньому якнайкраще служити Богові та спасти свою душу. Амінь.



Схожі матеріали:

Категорія: Наука Церкви | Переглядів: 1314 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: скорочений, української, Катехизм, католицької, церкви, наука Церкви | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика