Діалог про повернення Братства св. Пія X
в лоно Католицької Церкви зайшов у глухий кут унаслідок курсу
«відкритості» по відношенню до інших релігій, який проводить Папа
Франциск і «ліберальних» позицій Ватикану з інших питань. Про це заявив в
інтерв'ю Spiegel Online «головний догматист» католиків -
традиціоналістів в Німеччині Матіас Гаудрон.
Архієпископ Марсель Лефевр
«Багато хто говорить, що Церква
буде рости, якщо буде більш відкритою. Але якби це було так, то люди б
масово йшли в протестантські церкви», -
заявив лефеврист в інтерв'ю, даному з нагоди 50 - річного ювілею
заснування об'єднання консервативних католиків «Coetus Internationalis
Patrum».
«Під час понтифікату Папи
Бенедикта XVI склалося враження, що критика II Ватиканського собору
можлива. Зараз же все виглядає так, що ніяка критика не допустима.
Архієпископ Герхард Мюллер як префект Конгрегації віровчення відповідає
за діалог з нами. Він нас не любить. З тих пір, як він у Римі, він діє
проти нас», - стверджує Гаудрон.
Католицька Церква в Німеччині
«завалиться» через 15-20 років, і причина цьому - занадто низьке число
священичих свячень і падіння кількості віруючих, заявив Гаудрон.
Гаудрон розкритикував висловлювання
Папи про гомосексуальність і використання віри в якості ідеологічного
інструменту. Гаудрон вважає позицію Папи по відношенню до
гомосексуалізму «суперечливою»: «Папа стверджує, що сповідує вчення
Католицької Церкви. Церква вважає гомосексуалізм гріхом. Але слова Папи
справили враження, що немає нічого поганого в тому, щоб бути
гомосексуалістом. Або я дотримуюся вчення і не схвалюю гомосексуалізм,
або я приймаю його. Але тоді я - не католик».
Гаудрон також назвав «дуже
проблематичним» висловлювання Папи Франциска про людей, що прагнуть
«надмірно "убезпечити" віровчення». Таких людей Папа назвав такими, що
«наполегливо шукають втрачене минуле, мають статичне і ретроспективне
бачення» і «таким чином зводять віру до ідеології». Гаудрон, коментуючи
свою позицію, сказав: «Якщо єдина догматична "безпека" полягає у твердженні, що Бог став людиною, я вважаю, це зовсім небагато».
Факти канонізації Пап Івана XXIII та Іоана Павла II священик - традиціоналіст назвав «сумнівними». «Що
стосується канонізації Іоанна XXIII, тоді слід "канонізувати" діяння
собору, який він ініціював. Папа Іван Павло II створив враження, що всі
релігії рівні. Але це не так», - заявив Гаудрон.
pravoslavnews.com.ua