Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу
E-mail/Login:
Пароль:

Головна » 2012 » Травень » 16 » Суспільні проблеми » Гендер – велика маніпуляція
15:23
Гендер – велика маніпуляція
Про те, як гендерна ідеологія підступно вкрадається в міжнародні декларації, не шанує дух Загальної декларації прав людини (1948), пише у ватиканській щоденній газеті «L'Osservatore Romano» професор Маргеріт А. Пітерс.

На думку професора Пітерс, директора Інституту досліджень динаміки міжкультурного діалогу (Брюссель) і викладача Папського університету Урбаніанум, «гендер» відділяє людську особу від себе самої, розділяє особу і тіло, відділяє її від її власної антропологічної структури. Найновіше число «L'Osservatore Romano» представляє виклад виступу професора Пітерс у рамках зустрічі, організованої 9 травня місією постійного спостерігача Апостольської Столиці при ООН (Женева).

В культурі, у якій ми живемо, говориться у конспекті виступу, можна помітити позитивні плоди історичного процесу, куди входять деколонізація (сильний громадський рух визнав за жінками належний соціальний статус, якого вони не мали ніколи раніше) та падіння марксизму і ленінізму. В період прискореної глобалізації ця культура, як може видатися, позірно більше від будь-якої попередньої культури, прославляє рівність усіх людських істот. Крім того, наше покоління має змогу відкривати і дивуватися захоплюючій різноманітності народів і культур, а також їхньому специфічному й незамінному внескові в скарбницю людства.

Однак ми помічаємо певну небезпеку в процесі, який можна назвати глобалізацією, нав’язуваною згори, яка, прикриваючись рівноправністю і спротивом дискримінації, використовує канали керування світом, стараючись допасувати суспільну згоду до приватних інтересів, і робить це через маніпуляцію мовою в процесі будування консенсусу. Неможливо заперечити існування культурної, політичної і правової боротьби, яка точиться на цьому полі у питаннях статевої автентичності, сексуальної орієнтації, змісту прав і значення універсальності. В цій боротьбі мова є суттєвим чинником.

Проаналізуймо історію поняття «гендер» у висловлюваннях ООН. Це поняття увійшло в мову текстів міжнародного рівня за посередництва документів конференцій ООН (які не мали зобов’язувального рівня) у 1990-ті роки. Великий успіх це поняття мало під час конференції Пекінської платформи дій (1995), на якій розглядання гендеру перебувало в центрі уваги, а рівноправність чоловіків та жінок – головною метою.

В дусі пекінських конференцій Генеральний секретар ООН одразу впровадив, вельми дієво, практику включення «проблеми роду» – гендерної проблематики (gender mainstreaming) в усій системі ООН. Статева рівноправність була швидко визнана пріоритетом усього світового керівництва, стаючи на практиці умовою допомоги в розвиткові. Традиційне значення роду стосується граматичних категорій родів чоловічого, жіночого і середнього у давніх і сучасних мовах.

Але соціологи і психологи, які належать до постмодерністської західної інтелігенції, починаючи з середини 1950-х років, виробили значення, яке вельми різниться від традиційного. З натхнення одночасно радикальним фемінізмом і гомосексуальним рухом (обидва боролися за визнання рівноправності виключно у сенсі суспільної влади), вони відділили рід від статі, обмежуючи рід біологічними рисами, які визначають чоловіків та жінок, і послуговуючись родом стосовно того, що самі визнали суспільними ролями, випрацюваними суспільством для чоловіків та жінок. На практиці вони визнали материнство, сім’ю, будовану на подружжі чоловіка й жінки, комплементарність обох, подружню автентичність людської особи, жіночість і чоловічість, гетеросексуальність – плодами суспільства або ж стереотипами, які суперечать рівноправності, дискримінують, і тому заслуговують на викорінення їх із культури. На завершення цього революційного процесу саме тіло чоловіка й жінки стало вважатися «плодом суспільства». Гендерна ідеологія відділяє людську особу від себе самої. Сформульоване радикально новим чином поняття роду є чистою інтелектуальною конструкцією, яку складно зрозуміти незахідним культурам.

www.credo-ua.org



Схожі матеріали:

Категорія: Суспільні проблеми | Переглядів: 1836 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: гендер, суспільні проблеми, гендерна політика, публіцистика, суспільство, масонерія і антихрист, гомодиктатура | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика