Згідно вчення Церкви оральний секс є гріхом сам в
собі, і це не пов‘язано з маніхейською чи монофізитською єрессю.
Сподіваюся, що автор цього питання знає до кінця зміст тих термінів.
Статеве співжиття завжди мусить виражати самовіддачу подругів, не
дешевий пошук за задоволенням від статевості. Статеве співжиття є завжди
особовим актом, який передбачає взаємне проникнення не лише тіл, але
також осіб, і тому повинен мати єднальний і дітородний характер. Якщо
подружній акт звести лише до пошуку за задоволенням, тоді його
знецінюється, а відтак той пошук може набирати різні форми, які цілком
не пов‘язані з метою подружнього співжиття. Тому оральний секс є саме
таким способом шукання задоволення без того, щоби ця статевість виражала
взаємну самовіддачу подругів, і, очевидно, не має нічого спільного з
дітородженням.
Церква у своєму догматичному навчанні вчить, що особа
є єдністю душі і тіла, не можна відокремлювати тілесної сфери від
духовної сфери. Тому тіло, незалежно від того, чи то наше тіло, чи тіло
подруги, ніколи не можна вважати предметом, об‘єктом для задоволення,
інакше ми завжди вживаємо особу для власного задоволення, або ми даємо
тільки своє тіло для задоволення іншої особи. Тому такого типу стосунки
йдуть проти єдності душі і тіла, про що вчить Церква, як також
зневажають гідність тіла християнина. Апостол Павло чітко навчає нас:
„Утікайте від розпусти! Усякий гріх, що його чинить людина, є поза її
тілом; а хто чинить розпусту, грішить супроти власного тіла. Хіба ж не
знаєте, що ваше тіло – Храм Святого Духа, який живе у вас? Його ви маєте
від Бога, тож уже не належите до себе самих. Ви бо куплені високою
ціною! Тож прославляйте Бога у вашому тілі” (І Кор., 6, 18-20).
Розуміння тіла християнина як Храму Святого Духа і члена Тіла Христового
– є догматичною основою для християнської моралі статевості і
подружнього життя. Зневажаючи тіло християнина, зневажається Святого
Духа, який живе в ньому, і Сина Божого, ціною крові якого ця особа є
відкуплена. Вживання тілесного виміру статевої особи як засобу для
дешевого задоволення розуміється як саме така зневага. Якраз ця зневага
тілесності є дуже співзвучною з маніхейською єрессю, яка була крайньо
дуалістичною, розділяла особу з її тілесністю і ставилися дуже негативно
до тілесної сфери. Але християнська аскеза цілком не виникає з того, що
хтось зневажає чи знецінює тілесну сферу, а навпаки підкреслює її
гідність, а статевість розуміється як дар. Християнин є покликаний
навчитися цей дар поважати, панувати над своїми пристрастями і своє тіло
одухотворювати відповідно до того стану, в якому живе (чи то
подружньому чи неодруженому). Думаю, що про монофізитство в контексті
орального сексу цілком не логічно і не доречно говорити. Ця єресь не
стосувалася особи людини, але особи Ісуса Христа.
Пій XI, CASTI CONNUBII, 31 грудня 1930 р., п.17, 53-56, 59:
ГОЛОВНОЮ МЕТОЮ ШЛЮБУ Є НАРОДЖЕННЯ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ. ...
А
тепер, дорогі брати, ми вияснимо докладно ті лиха, що загрожують
шлюбові. Перше стосується спадкоємства, яке немало людей сміє називати
прикрим тягарем шлюбу та яке, як кажуть вони, одруженій парі слід
ретельно уникати не через побожне утримання (яке християнський закон
дозволяє у шлюбі, якщо обидва подруги згодні), але шляхом зведення
нанівець шлюбного акту. Дехто виправдовує цей злочинний учинок тим, що
вони втомилися від дітей і хотіли б задовольнити свої побажання без тих
складнощів, що їх спричинюють діти. Инші говорять, що вони не можуть, з
одного боку, стриматися, а, з другого боку, мати дітей з огляду на
якісь складні умови, в яких перебуває мати або вся родина.
Та
однак годі знайти жодну причину, хоч би яку важливу, якою можна було
перетворити щось, із суті своєї протиприродне, не те, що відповідало б
природі і було б морально добрим. ВІДТАК, ЗВАЖАЮЧИ НА ТЕ, ЩО ПРИРОДНИМ
ПРИЗНАЧЕННЯМ ШЛЮБНОГО АКТУ Є НАРОДЖЕННЯ ДІТЕЙ, ТІ, ХТО, ЗДІЙСНЮЮЧИ ЙОГО,
НАВМИСНО ЗВОДЯТЬ НАНІВЕЦЬ ЙОГО ПРИРОДНІ СИЛИ ТА МЕТУ, ГРІШАТЬ ПРОТИ
ПРИРОДИ І СКОЮЮТЬ УЧИНОК, ЯКИЙ Є БЕЗСОРОМНИМ І ПО СУТІ ПОРОЧНИМ.
Том
й не дивно, що, як свідчить Святе Писання, Божественний Маєстат
ставиться зі щонайсуворішою відразою до цього жахливого злочину, нерідко
караючи за нього смертю. Як зазначає св.Авґустин, „СТАТЕВИЙ АКТ,
НАВІТЬ ЯКЩО ВІН ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗІ СВОЄЮ ЗАКОННОЮ ДРУЖИНОЮ, Є НЕЗАКОННИМ
ТА ПОРОЧНИМ, ЯКЩО Є ЗАПОБІГАННЯ ЗАЧАТТЮ НАЩАДКА”. Онан, Юдин син,
учинив так – і Бог убив його (Буття 38:8-10).
А
що дехто, відкрито відійшовши від незмінної християнської традиції,
нещодавно вирішив урочисто проголосити иншу науку з цього питання, то
Католицька церква, якій Бог доручив обороняти цілісність і чистоту
моралі, стоячи напоготові серед моральної руїни, що її оточує, та маючи
на меті зберегти чистоту шлюбного союзу від занечищення цією негідною
плямою, здіймає свій голос з огляду на своє божественне післанництво та
Нашими устами проголошує заново: БУДЬ-ЯКЕ ЗАСТОСУВАННЯ ПОДУЖЖЯ, ЯКЩО
ВОНО ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ТАК, ЩО ШЛЮБНИЙ АКТ НАВМИСНО ПОЗБАВЛЯЄТЬСЯ ЙОГО
ПРИРОДНОЇ СИЛИ ПОРОДЖУВАТИ ЖИТТЯ, ЯВЛЯЄ СОБОЮ ЗЛОЧИН ПРОТИ ЗАКОНУ
БОЖОГО ТА ЗАКОНУ ПРИРОДИ, А ТІ, ХТО ДАЮТЬ СОБІ ВОЛЮ В ЦЬОМУ, СТЯГАЮТЬ
НА СЕБЕ ВИНУ ТЯЖКОГО ГРІХА.
БО
У ШЛЮБІ, ЯК І ПІД ЧАС ЗАСТОСУВАННЯ ПОДРУЖНЬОГО ПРАВА, Є ТАКОЖ І
ДРУГОРЯДНІ ЦІЛІ, ЯК, НАПРИКЛАД, ВЗАЄМОДОПОМОГА ТА ПІДТРИМКА ВЗАЄМНОЇ
ЛЮБОВИ, А ТАКОЖ ПРИБОРКАННЯ ПОЖАДАННЯ, ЩО ЧОЛОВІКОВІ І ДРУЖИНІ НЕ
ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ РОЗГЛЯНУТИ, АЛЕ ПРИ УМОВІ, ЩО ВСЕ ЦЕ НЕ ПЕРЕШКОДЖАЄ
ГОЛОВНІЙ МЕТІ І ЯКЩО ДОДЕРЖУЄТЬСЯ ВНУТРІШНЯ ПРИРОДА ЦЬОГО АКТУ.
Оральний секс = анальний, тобто відбувається стереження потомства, аналогічно використанню контрацептивів. Це гріх (не було б гріхом, якби оральним/анальним сексом можна було б зачати дитину). За кунілінгус питайте священиків...
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.