Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу
E-mail/Login:
Пароль:

Головна » 2011 » Жовтень » 14 » Пресвята Богородиця » Реколекційні науки: Насолода від імені Марії у житті і в час смерті
00:20
Реколекційні науки: Насолода від імені Марії у житті і в час смерті
Високе ім’я Марії походить не з цієї землі, ані також не є людським вимислом, як решту імен людей; ім’я Марії походить з Неба і дане Їй з Божого наказу, як про це розповідають св. Єронім, св. Епіфаній, св. Антонін та інші святі. "Твоє високе і предивне ім’я, Маріє, видобуте з Божої скарбниці, – взиває св. Петро Даміан, – бо Свята Трійця, – каже Річард від св. Вавринця, – дала Його Тобі, а після імені Твого Сина воно вище понад усі інші імена”. То Свята Трійця наділила Її таким маєстатом і такою потугою, аби перед Її іменем клякало всяке коліно в Небі, на землі і в пеклі. Бог надав цьому імені великі дорогоцінні привілеї. У цьому розділі зупинимося лише на одному: на тому, яким солодким Він його зробив для почитателів Пресвятої Діви у житті та в час смерті.
Св. Єронім-пустельник розповідає, що ім’я Марії повне Божої насолоди, а св. Антоній Падевський побачив в імені Марії ту ж утіху, яку св. Бернард знайшов в імені Ісуса. "Ім’я Непорочної Матері, – казав, – це радість для серця, мед для уст, чудесна мелодія для вуха (…)”. Читаємо, що одна пані в Колонії призналася єпископові Марсилію, що при вимовлянні імені Марії відчуває більшу насолоду, ніж тоді, коли куштує мед. Тоді Марсилій почав побожно і часто вимовляти це святе ім’я і пережив те саме. Коли Марія вступила до Неба, ангели тричі запитували, як Її звати словами Пісні пісень: "Хто то здіймається в пустині, неначе стовпи диму?” (3, 6). І знову: "Хто це, що наче рання зоря, сходить” (6, 10). Нарешті: "Хто це, що сходить від пустині, на свого любого опершись?” (8, 5). "Навіщо ангели стільки разів запитували в Марії Її ім’я? – пише Річард від св. Вавринця. І сам відповідає так: "Навіть ангели відчували радість при звучанні імені "Марія” і тому стільки разів про нього питали”.
Але я не маю наміру говорити про ту насолоду, яку можна відчути розумом, бо її не всі пізнають, а про ту спасенну насолоду потіхи, любові, радості, віри, мужності, якою зазвичай наповнюються ті, хто його побожно вимовляє. За монахом Франконієм, це ім’я так допомагає в ласці, що після імені Господа Ісуса нема ні на Небі, ні на землі іншого імені, яке приносило б побожним душам стільки ласк, віри і насолоди. "Це ім’я, – продовжує далі, – має в собі щось предивне, солодке і божественне, і всім побожним душам дозволяє відчути свою святу насолоду”. Найдивніше, що ті, хто любить Марію, хоч би й чули це ім’я тисячу разів, знову від його звучання переживають таку ж насолоду.
Про ту насолоду говорить також бл. Генрик Сузо. Вимовляючи ім’я Марії, він відчував велику віру, а його серце посеред зливи сліз наповнювалося радістю любові (…). Волав потім: "О найсолодше ім’я! О Маріє, яка ж Ти, якщо Твоє ім’я таке солодке і миле!”
Св. Бернард, який палав любов’ю до своєї доброї Матері, з піднесенням узивав до Неї: "О велика, о милосердна, достойна всяких похвал Пресвята Мати. Твоє ім’я таке солодке, що серце того, хто його вимовляє, тут же наповнюється любов’ю до Бога; навіть досить, щоб якийсь почитатель про нього подумав, і вже зазнає розради, і серце його наповнюється любов’ю”. "Щедра милостиня втішає бідного, бо полегшує його біду, – мовить Річард від св. Вавринця, – але Твоє ім’я вище за будь-які порівняння, о Маріє! Воно усмиряє терпіння цього життя набагато більше, ніж багатства світу”.
Словом, Твоє ім’я, о Мати Божа, повне ласк і Божого благословення, як мовить св. Методій, а за свідченням Бонавентури, – побожне вимовляння Твого імені завше поєднане з якоюсь ласкою. "Навіть якщо хтось має серце надзвичайно тверде і переповнене розпачем, – каже целейський монах Раймунд Йордан, – але вимовить Твоє ім’я, о найласкавіша Владичице, тут же опустить його всяка затверділість. Така сила Твого імені. Ти пробуджуєш у грішників надію, що отримають прощення і ласку”. "Твоє ім’я, – за св. Амброзієм, – це благовонний єлей, який розливає довкола запах ласки Божої”. Цей святий посилає Пресвятій Матері таку просьбу: "Нехай увійде в наші душі той спасенний єлей”. Це означає: "Дай, Владичице, щоб ми часто взивали Твоє ім’я з любов’ю і вірою; коли так вимовляється Твоє ім’я, то це – незаперечний знак здобуття Твоєї ласки або натяк на її швидке віднайдення”.
"Так, думка про Твоє ім’я, – запевняє Рудольф Саксонський, – втішає засмучених, випроваджує заблуклих на дорогу спасіння, охороняє грішників від розпачу” (…).
Саме тому Пресвяте ім’я Марії у Пісні пісень прирівнене до бальзаму: "Розлите миро – Твоє ім’я” (1,3). Бл. Алан з Лілля так коментує цей текст: "Бальзам лікує хворих, має приємний запах і підтримує пломінь. Так само ім’я Марії лікує грішників, оживляє серця і запалює їх Божою любов’ю”. Тому Річард від св. Вавринця нагадує грішникам, щоб часто взивали це ім’я, бо воно від хвороб; нема такої великої хворості, яка б не уступила силі цього імені.
"Натомість злі духи, – пише Тома Кемпійський, – бояться Цариці Неба, і як тільки почують Її ім’я, тут же утікають”. Сама Пресвята Мати об’явила св. Бриґіді, що нема на землі такого охололого грішника, від якого злі духи тут же не втекли б, якщо він тільки вимовить Її святе ім’я, одночасно постановивши навернутися. Вона підтвердила це в об’явленні, кажучи, що всі злі духи так бояться Її святого імені, що, почувши його, відразу відпускають душі зі своїх пут.
Якщо злі духи так швидко віддаляються від грішників, що взивають ім’я Марії, то ангели, навпаки, наближаються до праведних душ, які його побожно вимовляють.
Як подих – ознака життя, так, за св. Германом, часте вимовляння імені Марії – це ознака життя у Божій ласці або ознака віднайдення життя ласки, бо в силі цього імені виблагати життя і допомогу тим, хто Її взиває. "Словом, це правдиве ім’я, – додає Річард від св. Вавринця, – як потужна вежа, що охороняє грішників від вічної смерті. Навіть найбільші грішники в тій небесній твердині знайдуть захист і вічне спасіння”.
Ця твердиня не тільки охороняє грішників від кари, а, перш за все, оберігає праведників від напастей пекла, як твердить згаданий святий. Він каже: "Поза іменем Ісус нема жодного іншого імені, яке приносило б стільки благословення і допомоги людям, як ім’я Марія. Власне – це загальновідомо – воно дає виняткову силу в боротьбі з нечистими спокусами. Про це почитателі Марії знають із щоденного досвіду. Таку ж думку висловлює Річард від св. Вавринця, коментуючи слова Євангелії: "Ім’я ж діви було Марія” (Лк.1, 27). Євангеліст Лука поєднує ім’я Марії із словом "Діва”. Навіть Святий Дух дає нам зрозуміти, що ім’я Пречистої Діви ніколи не може бути відділене від цноти. Св. Петро Христолог твердить, що ім’я Марії – це прапор чистоти. Це означає, що якби хтось мав сумніви, чи – пригнічений спокусами нечистоти – не згрішив, якщо пригадав собі, що взивав тоді ім’я Марії, то для нього це певний знак, що не порушив чистоти.
А крім того, ми завше керуємося такою гарною порадою св. Бернарда: "При всіх небезпеках, коли нам загрожує втрата Божої ласки, думаймо про Марію, взиваймо Її ім’я разом з іменем Ісуса, бо Вони між Собою завжди поєднані. Нехай ті два найсолодші та найсильніші імена ніколи не покидають наших уст чи сердець, бо вони додають нам сили і завдяки їм не піддаємося спокусам, усе перемагаємо. Незліченні ласки пообіцяв Господь Ісус почитателям імені Марії. Як розповідає св. Бриґіда, Він так сказав Своїй Матері: "Хто взиває Твоє ім’я з вірою і постановою виправитись, отримає три особливі ласки: досконалий жаль за гріхи і винагородження їх, силу для поступу на дорозі досконалості, нарешті, небесну хвалу. Бо, – додає Небесний Спаситель, – такі дорогі і милі Мені Твої слова, о Мати Моя, що не можу Тобі відмовити у жодній просьбі”.
Св. Єфрем називає ім’я Марії Ключем до воріт небесних для тих, хто Її побожно взиває. Св. Бонавентура цілком слушно нарік Марію спасінням тих, хто Її взиває. Адже взивати ім’я Марії і досягнути спасіння – одне і те саме. За Річардом від св. Вавринця, взивання того святого і солодкого імені поєднане з щедрістю ласк у цьому житті і великим щастям у майбутньому.
"Якщо прагнете розради, – каже Тома Кемпійський, – у своїх терпіннях, прибігайте до Марії, поручайте себе Марії, радьтесь з Марією, служіть Марії, з Марією моліться, з Марією ходіть, з Марією шукайте Ісуса, адже з Ісусом і Марією прагнете жити і вмерти. Якщо так будете чинити, станете на Господній шлях; бо Марія охоче за вас молитиметься, а Син напевно вислухає просьби Марії”.
Пресвяте ім’я Марії приносить Її почитателям багато насолоди у вигляді ласк, якими їх наділяє вже в цьому житті, як про це було сказано. Та незрівнянно більше насолоди воно уділяє їм у хвилини вмирання, даючи їм ласки – спокійну і святу смерть.
О. Серторій Капуто, єзуїт, заохочував усіх, хто доглядає хворих, щоб вони часто при них вимовляли ім’я Марії. Казав, що в годині смерті вистачить взивання того імені, повного життя і надії, щоб вороги людини тут же розбіглись. Умираючі завдяки цьому можуть зазнати розради у своїх терпіннях.
Узивання найсвятіших імен Ісуса і Марії – це коротка молитва, – каже Тома Кемпійський, – її легко запам’ятати, солодко розважати, і вона така сильна, що заслоняє від ворогів спасіння того, хто їх вимовляє”. "Щасливий, – узиває св. Бонавентура, – хто любить Твоє ім’я, Пресвята Мати! Воно таке прекрасне і предивне, що ті, хто його згадує в годині смерті, не бояться жодних напастей пекельних ворогів”.
Дай, Боже, щоб ми мали щастя вмирати так, як о. Фульґенцій з Асколю, капуцин. Перед смертю він заспівав таку пісню: "О найсолодша Маріє! Ти – надія моя! Нехай побачу з того світу видіння рук Твоїх”. Або принаймні так, як вмирав бл. Генрик, який згідно з хроніками свого Чину вмер, вимовляючи ім’я Пресвятої Матері.
Молися, побожний читачу, щоб Бог уділив нам тієї ласки, щоб останнім нашим словом у годині смерті було ім’я Марії (…).
 О моя найсолодша Царице і Мати, я дуже люблю Тебе, а люблячи Тебе, люблю і Твоє святе ім’я. Постановляю собі – і маю надію, що мені це вдасться завдяки Твоїй допомозі – взивати Твоє ім’я ціле своє життя і в годині смерті.
Закінчимо цей розділ такою сердечною молитвою св. Бонавентури до Марії: "У славі Свого святого імені, Пресвята Мати, вийди на зустріч моєї душі, коли полишатиму цю землю. Візьми її в Свої обійми. Не відмов, Маріє, прийди і розрадь мою душу Своєю солодкою присутністю. Будь для неї сходами і дорогою до Неба. Випроси їй ласки прощення гріхів і вічний відпочинок. О Маріє, наша Заступнице, Твій обов’язок – захищати Своїх почитателів і взяти у Свої руки їхні справи перед судом Ісуса Христа.

Приклад

Св. Каміл з Лелліса доручив своїм монахам заохочувати вмираючих до частого взивання імені Марії. Він сам за життя робив це дуже пильно, але з особливим почуттям вимовляв це святе ім’я в час смерті, і це розпалило ревну любов до Бога у всіх присутніх при ньому. З очима, зверненими на хрест, з руками, складеними на грудях, він спокійно віддав Богові свій дух. Останні його слова – імена Ісуса та Марії.

Молитва

О велика Мати Бога і моя Мати, Маріє, це правда, що я недостойний вимовляти Твоє ім’я. Але ж саме Ти, хто мене любить і прагне мого спасіння, дозволила мені, щоб Я взивав Тебе на допомогу, вимовляючи Твоє найсвятіше і найпотужніше ім’я, хоч мій людський язик нечистий. Твоє ім’я є милостинею тим, хто живе, і спасінням для умираючих.
О Мати найчистіша і найсолодша, вчини, щоб Твоє ім’я було подихом мого життя. Владичице, ніколи не барися з допомогою, коли я до Тебе взиваю. Перед кожною моєю спокусою, яка мені загрожує, у кожній моїй потребі не хочу занедбувати взивання Твого імені, а завжди буду повторювати: "Маріє, Маріє!” Сподіваюсь, що так робитиму в момент смерті, щоб потім у Небі навіки вихваляти Твоє святе ім’я: "О ласкава, о милосердна, о солодка Діво Маріє”.
О Маріє, найулюбленіша Маріє, яку силу, яку насолоду, яку віру, яку радість відчуває моя душа при вимовлянні Твого імені, при самій думці про Тебе! Дякую моєму Богові і Господеві, що дав Тобі для мого добра ім’я, таке солодке, таке миле, таке потужне.
Але не вистачить мені, о Владичице, тільки взивання Твого імені; я прагну чинити це з любов’ю; хочу, щоб любов нагадала мені, що я повинен постійно Тебе взивати, аби я міг заволати, як св. Анзельм: "О ім’я Матері Божої, ти ж – моя любов”.
Люба Мати моя, любий мій Ісусе, хай Ваші найсвятіші імена живуть як у моїм, так і в усіх людських серцях. Моя пам’ять стерла всі інші імена, я можу пригадувати і взивати тільки добрі улюблені Ваші святі імена.
О Ісусе, мій Відкупителю, і Мати моя, Маріє, коли надійде хвилина смерті і моя душа залишить цей світ, уділіть мені задля Ваших заслуг тієї ласки, щоб я повторював: "О Ісусе, о Маріє, люблю вас! Ісусе, Маріє, вам віддаю своє серце і душу”.


Чудові молитви деяких Святих
до Божої Матері
Наприкінці додаю кілька молитов не лише для побожних душ, а також, щоб показати, яку високу уяву мали святі про силу і милосердя Пресвятої Владичиці і яку велику віру покладали на Її заступництво.


Молитва св. Єфрема
(Молитва складена з різних праць св. Єфрема)
О Непорочна, Пречиста Діво Маріє, Мати Божа, Царице всесвіту, найкраща наша Владичице, піднесена над святими, Ти була єдиною надією патріархів, радістю святих душ. Через Тебе ми поєднані з Богом. Ти – єдина заступниця грішників, безпечний порт для розбитих кораблів. Ти – розрада світу, відкуплення в’язнів, допомога хворих, підкріплення сумних, розрада, спасіння цілого світу. О найдостойніша Царице, Мати Божа, накрий нас крилами милосердя, змилуйся над нами. Не маємо іншої надії, крім Тебе, Пречиста Діво. Ми віддалися і посвятилися Тобі на службу, тому називаємо себе Твоїми невільниками; отож не дозволь, щоб сатана забрав нас до пекла. О Непорочна Царице, ми під Твоєю опікою і тому до Тебе прибігаємо і благаємо Тебе: не допусти, щоб Твій Син, який загинув за наші гріхи, залишив нас на поживу сатані.
О повна ласки! Освяти мої помисли, розв’яжи мій язик, щоб я співав славу Тобі, а врешті – гідне Тебе Вітання Ангелів: "Вітаю Тебе, мире, радосте і втіхо цілого світу. Вітаю Тебе, о найвище диво, яке тільки бачив світ, раю розкішний, порте безпечний для тих, хто перебуває у небезпеці, джерело ласки, посереднице між Богом і людьми”.


Молитва св. Бернарда

О Царице світу, до Тебе підносимо свої очі. Обтяжені стількома гріхами, маємо стати перед нашим Суддею; хто його злагіднить? Нема нікого, хто б це зробив ліпше, ніж Ти, о Пресвята Діво, яка так Його любила і яку Він щиро любив. Нахили, о Мати милосердя, вухо Свого Серця і вислухай наші зітхання і просьби. Прибігаємо під Твою опіку; смири гнів Свого Сина і приверни нам Його ласку. Ти не нехтуєш жодним грішником, хоч би який він був опущений. Ти ним не гордуєш, якщо до Тебе молиться і скрушно благає Тебе бути посередницею. Своєю милостивою рукою рятуєш його від розпачу; додаєш йому розради і надії, кріпиш його й не опускаєш, поки не поєднається зі своїм Суддею.
Ти та благословенна Жінка, у якої Спаситель знайшов відпочинок і в якої склав усі незмірні скарби ласк. Тому цілий світ, моя пресвята Діво, почитає Твоє пречисте лоно як святиню Бога, у якій розпочалося спасіння світу. Так звершилося поєднання Бога з людиною. Ти – зачинений сад, о Мати Бога, до якого ніколи не пробралася рука грішника, аби там зірвати квіти. Ти – сад розкішний, у якому Бог вирощує всякі квіти, що прикрашають Церкву, між іншими – фіалки Твого смирення, лілії Твоєї чистоти, троянди Твоєї любові. З ким Тебе порівняємо, о Мати ласки і краси? Ти – рай Божий. З Тебе вийшов потік води живої, який зрошує цілу землю. Як багато добра Ти принесла світові, бо змогла направити на нас води Божої ласки.
Це про Тебе мовить Святий Дух: "Хто це, що наче рання зоря сходить, гарна, як місяць, ясна, мов сонце” (Пп. 6, 10). Ти прийшла на світ, о Маріє, як промениста зоря, випереджуючи світлом Своєї чистоти сонце справедливості. День, у який Ти з’явилася на світ, можна назвати днем спасіння, днем ласки. Ти гарна, мов місяць; як нема жодної іншої планети, подібної до сонця, так нема іншого створіння більш подібного до Бога. Місяць освітлює ніч світлом, отриманим від сонця, а Ти розсіюєш нашу темінь блиском Своїх чеснот, але Ти гарніша за місяць, бо на Тобі нема ні вади, ані тіні. Ти вибрана, мов сонце, як те Сонце Боже, що створило наше сонце. Воно вибране серед усіх людей, а Ти – вибрана серед усіх дів. О солодка, о велика, о пречиста Маріє, не можна вимовляти Твоє ім’я серцем і не запалюватися вогнем Твоєї любові, а Твої почитателі, як тільки згадають про Тебе, отримують розраду і ще більше Тебе люблять.
О Пресвята Діво, підтримай нас у слабостях. Хто ж ліпше від Тебе може заступитися за нас перед Ісусом? Ти ж так близько від Нього. Говори, Владичице, говори, бо Твій Син слухає Тебе, і Ти отримаєш від Нього все, що просиш.


Молитва св. Германа Константинопольського
О Владичице моя, Ти єдина втіха, якою наділив мене Бог, Ти – та єдина небесна троянда, яка приносить полегшення у моїх терпіннях, Ти – світло моєї душі, коли її огортає темінь, Ти – провідниця у мандрівці цього життя, моя сила у слабості, скарб у моєму убозтві, ліки на мої рани, моя утіхо в плачі, полегшення у терпіннях, надія мого спасіння. Вислухай мої просьби, змилуйся наді мною, бо це подобає Матері Божій, що так сильно любить людей. Побажай мені того, будь ласка, охороно наша і радосте. Вчини, щоб я став достойним того великого щастя, яким Ти втішаєшся на Небі. Так, моя Владичице, моя утіхо, моє життя, моя радосте, моя надіє. Учини, щоб я разом з Тобою радів у Небі. Знаю, що Ти можеш мені це випросити, бо Ти – Мати Бога. О Маріє, Ти всемогутня у спасінні грішників і не маєш потреби, щоб хтось підтримував Твої просьби, адже Ти Мати правдивого Життя.


Молитва Раймунда Йордана, монаха з Целлесу

О Пресвята Діво Маріє, поклич мене, щоб я побіг за пахощами єлеїв Твоїх (пор. Пп. 1, 4 Влг.). Поклич, бо мене стримує тягар моїх гріхів і злість моїх ворогів. Як ніхто не прийде до Твого Сина, якщо його не покличе Бог Отець, так, осмілюся сказати, ніхто не прийде до Тебе, як Ти не покличеш його Своїми молитвами. Ти вчиш правдивої мудрості, випрошуєш ласки грішникам, бо є їхньою Заступницею. Ти предрікаєш Своїм почитателям небесну славу, бо Ти – скарбниця ласк. Ти знайшла ласку в Бога, о найсолодша Діво, була вбережена від первородного гріха, наповнена Святим Духом, і зачала Сина Божого. Усі ті ласки, найсмиренніша Маріє, Ти отримала не тільки для Себе, але також й для нас, щоб Ти могла допомагати нам у наших потребах. І справді так чиниш: допомагаєш добрим, утримуєш їх в ласках, і злим, повертаючи їх у Боже милосердя. Підтримуєш умираючих, заслоняючи їх перед сатанинськими пастками, підтримуєш їх навіть після смерті, приймаючи їхні душі і відпроваджуючи їх до Небесного Царства.


Молитва св. Методія
Твоє ім’я, о Богородице, повне ласк і Божого благословення. Ти огорнула Неогорненого, годувала Того, хто все живить. Той, хто наповнює Небо і землю, і є Господом всесвіту, мав потребу в Тобі, бо Ти дала тіло, якого перед тим не мав. Радуйся, о Мати і слуго Бога. Тішся і радій, бо Твій боржник – Той, хто дає життя всім створінням; ми всі боржники Бога, а Бог – Твій боржник. Через це, о Пресвята Мати Бога, відзначаєшся більшою добротою і любов’ю, ніж усі інші святі, і можеш ближче приступити до Бога, ніж всі інші, бо Ти – Його Мати. Славимо Твою силу і визнаємо велич Твоєї доброти; благаємо Тебе, пам’ятай про нас і наші душі.


Молитва св. Йоана Дамаскина

Радуйся, о Маріє, Ти – надія християн; прийми просьби грішника, який Тебе щиро любить, особливо почитає і на Тебе покладає всі надії Свого спасіння. Від Тебе маю життя. Ти повернула мені ласку Свого Сина, Ти певний задаток мого спасіння. Благаю Тебе, визволь мене від тягаря моїх гріхів; розсій темінь моїх помислів, викинь з мого серця земні почуття, стримай спокуси, які напускають на мене мої вороги, і так провадь моїм життям, щоб я з Твоєю допомогою і під Твоїм заступництвом міг досягти вічного щастя в раю.

Молитва св. Андрія з Кріту

Поклоняюся Тобі, о повна ласки, Господь з Тобою. Вклоняюся Тобі, причино нашої радості; завдяки Тобі відкликано вирок нашого засуду і замінено на вирок благословення. Вклоняюся Тобі, святине слави Божої, святе пристанище Небесного Царя. Ти поєднала Бога з людьми. Вклоняюся Тобі, Мати нашої радості. Ти направду благословенна, бо з-поміж усіх жінок єдина визнана достойною, щоб стати Матір’ю Творця. Усі народи звуть тебе благословенною.
О Маріє, якщо на Тебе покладаю всі надії, буду спасенний; якщо Ти мною заопікуєшся, нічого не боятимуся, адже бути Твоїм почитателем – це мати зброю для спасіння. Бог дає її лише тим, кого хоче спасти.
О Мати милосердя, преблагай Свого Сина. Коли Ти жила на землі, Ти займала лише її дрібну частку, а тепер, коли Ти вивищена в Небі, цілий світ уважає Тебе троном ласки для всіх народів. Благаємо Тебе, Пресвята Діво, допоможи нам Своїми молитвами, які ми більше цінимо і любимо, ніж всі земні скарби. Твоє заступництво чинить так, що і при наших гріхах на нас ласкаво споглядає Бог; воно випрошує нам величезну щедрість ласк, прощення вини і силу для випробування себе у чеснотах. Твої молитви стримують ворогів, роблять даремними їхні задуми і приносять перемогу над їхньою силою.


Молитва св. Ільдефонса
Приходжу до Тебе, Богородице, і прошу Тебе, щоб Ти випросила мені прощення гріхів і очищення мого життя від усіх плям. Прошу Тебе про ласку милого поєднання з Твоїм Сином і з Тобою; з Твоїм Сином як моїм Богом і з Тобою як Матір’ю мого Бога.


Молитва св. Атаназія
Пресвята Діво, вислухай наші просьби і глянь на нас. Обдаруй нас дарами зі Своєї скарбниці і щедрості ласк, якими Ти наділена. Архангел уклоняється Тобі і називає повнотою ласки; усі народи звуть Тебе благословенною; усі небесні хори благословляють Тебе, а ми, земні мандрівники, взиваємо до Тебе: "Будь благословенна, повна ласки, Господь з Тобою; молися за нас, о Мати Божа, наша Владичице і наша Царице”.


Молитва Еадмера
О Пресвята Діво, Бог Тебе вивищив і так вчинив, що разом з Ним усе можеш. Через ті великі ласки просимо Тебе, о повна ласки, вчини, щоб ми стали учасниками Твоєї слави. О наймилостивіша Царице, нехай Тобі припадає до серця діло нашого спасіння, для якого Бог вирішив уступити до Твого лона. Якщо Ти заступишся за нас перед своїм Сином, Він тут же Тебе вислухає. Досить того, щоб Ти хотіла нашого спасіння, і ми спасемося. Бо хто ж насмілиться виставляти межі Твоєму милосердю? Якщо Ти не змилосердишся над нами, о Мати милосердя, то що ж з нами станеться, коли Твій Син стане на суд?
Допоможи нам, о наймилостивіша Владичице, незважаючи на множество наших гріхів. Розваж над тим і зваж, що Твій Син прибрав людське тіло не для того, щоб осудити грішників, а щоб їх спасти. Якщо б Ти стала Матір’ю Бога задля Своєї користі, можна було б сказати, що Ти не сильно переживаєш за те, чи будемо спасенні, чи засуджені; але Бог прибрав людське тіло і для Твого спасіння. Навіщо Тобі бути такою сильною і оточеною такою славою, якщо не допускаєш нас до участі у Своєму щасті? Допоможи нам і опікуйся нами; бачиш, що ми дуже потребуємо Твоєї допомоги. Поручаємо Тобі себе; вчини, щоб ми не були засуджені, а щоб почитали і вічно любили Твого Сина Ісуса Христа.

Молитва Миколая Монаха
Діво Пресвята і Мати Божа, допоможи тим, хто благає Тебе про опіку! Зглянься над нами! Чи, може, Ти забула про нас, бо так сильно поєднана з Богом? Напевне, ні! Знаєш добре небезпеки, в яких нас залишила, і наш нещасний стан; ні, не допусти, щоб таке велике милосердя, як Твоє, забуло про таку біду, як наша. Застосуй до нас Свою силу, бо Той, хто всемогутній, учинив Тебе всемогутньою на Небі і на землі. Для Тебе нема нічого неможливого, бо Ти можеш учинити, що навіть ті, хто в розпачі, матимуть надію на спасіння. Чим більше Ти сильна, тим більше мусиш бути милосердною.
Повернись до нас також з любов’ю. Знаю, Владичице, що Ти ласкава і любиш нас із сердечністю, до якої ніхто не може дорівнятися. Скільки разів Ти вгамовувала гнів нашого Судді, який мав намір нас карати! Усі скарби милосердя у Твоїх руках. Не переставай засвідчувати нам Свою доброту! Ти тільки шукаєш способи порятунку всіх нещасних і наповнення їх Своїм милосердям; здебільшого, це – Твоя заслуга, коли покутники отримують прощення через Твоє посередництво, а поєднані з Богом – Небо. Повернись до нас також для того, щоб ми могли дивитись на Тебе у Небі. Адже після споглядання Бога не можемо мати більше щастя понад те, як бачити Тебе, любити Тебе і бути під Твоєю опікою. О, вислухай нас, коли Твій Син хоче почитати Тебе так – ніколи в нічому Тобі не відмовляти.


Молитва Вільгельма, паризького єпископа
О Мати Божа, прибігаю до Тебе і прошу, щоб Ти мене не відкинула, бо св. Церква називає і проголошує Тебе Матір’ю милосердя. Ти така дорога Богу, що Він завжди Тебе вислухає, і нікому не бракує Твого милосердя; Твоя найласкавіша доброта не погордувала ще жодним, навіть найбільшим грішником, якщо тільки він до Тебе звернувся. Чи, може, помилково і надаремно Церква називає Тебе своєю Заступницею та утіхою нещасних? Не допусти, щоб мої гріхи Тебе коли-небудь стримали від сповнення обов’язку милосердя, яке робить Тебе Заступницею і Посередницею миру, єдиною надією і найбільшою втіхою нещасних. Нехай ніколи не станеться, щоб Мати Бога, яка народила святе джерело милосердя, колись відмовила у милості нещасному, який до Неї прибігає. Твій обов’язок – чинити мир між Богом і людьми; нехай Твоє милосердя, яке перевищує мої гріхи, спонукає Тебе прийти до мене з допомогою.

СВЯТИЙ АЛЬФОНС МАРІЯ ДЕ ЛІҐУОРІ


Схожі матеріали:

Категорія: Пресвята Богородиця | Переглядів: 2805 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: цікаві історії, реколекційні науки, настанови, повчання, Пресвята Богородиця, Діва Марія, СВЯТИЙ АЛЬФОНС ЛІГУОРІ, наука Церкви | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика