Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу

Головна » 2010 » Листопад » 28 » » Релігійність української молоді
10:30
Релігійність української молоді
Книга „Современная религиозность. Во что и как верит молодежь Украины", яку недавно було видано в Німеччині, показує результати досліджень особливості релігійності студентської молоді, охоплюючи студентів світських і духовних навчальних закладів.«Найбільш несподіваними результатами стало те, що ми зафіксували нову для України форму релігійності – неінституціалізовану», – розповіла РІСУ автор книги Наталія Гаврилова, кандидат філософських наук, науковий співробітник Відділення релігієзнавства Інституту філософії НАН України ім. Г.С. Сковороди НАН України.

Як пояснює науковець, неінституалізована релігійність носить переважно особистий характер і породжена внутрішніми переживаннями людини. У ній молода людина сама для себе визначає свій обов'язок, а церковна організація, священнослужителі й обряди, що претендують на роль посередника між людиною і Богом, при цьому відходять на другий план за ступенем значимості.

За словами Наталії Гаврилової, ця категорія віруючих не має чіткого уявлення про конфесійні відмінності і здебільшого переживає загальний рух до Бога, симпатії до тих чи інших релігійних традицій. Конфесійне знання для таких віруючих не є важливим. Майже 34% опитаних належать до цієї групи, тоді як власну інституціалізовану релігійність відзначили 41,2% опитаних молодих людей.

«Така позиція зводить прагнення вияву своєї віри до мінімуму, при цьому зберігаючи віру в існування абсолютної надприродної реальності, в сакральні корені життя, – пояснює науковець. – Не будучи пов'язаною з конкретною конфесією, молодь залишається вільною в поведінці, способі життя, в етичній орієнтації. Для такої молодої людини притаманне особистісне сприйняття і розуміння Бога, світу, проблем життя та смерті, релігійної практики. Цей напрямок мислення і життєвої орієнтації можна схематично визначити як зв'язок „Я – Бог"».

Також дослідники зафіксували тенденцію, що активний процес „віднаходження себе" приводить молоду людину одразу до декількох релігійних організацій, що, на їхню думку, є характеристикою епохи постмодерну, основною ознакою якого виступає плюралізм.

Науковці відзначають, що зараз в релігійному житті української молоді спостерігається синтез західної і східної релігійної парадигми. Це пояснюють тим, що сучасний віруючий – практичний, раціоналізований, інтелектуалізований віруючий, який трансформує існуючі релігійні системи або ж творить свої власні. Яскравим прикладом синтетичних світоглядних уявлень дослідники вважають віру в реінкарнацію, прикмети, астрологію як серед молоді взагалі, так і серед тієї її частини, яка конфесійно визначилася.

Дослідження не обмежується лише описом теоретичних аспектів релігійності, а містить також багато емпіричних фактів, результатів соціологічних досліджень студентів світських та духовних навчальних закладів України.

Як зазначають автори книги, вона адресована широкому науковому співтовариству викладачів, аспірантів, студентів, а також всім, хто цікавиться проблемами сучасної соціології релігії.

http://www.livingrosary.org.ua



Схожі матеріали:

Переглядів: 1604 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: українська молодь, Духовність, дослідження, цікаво, українського народу, статистика, Релігія | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика