Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу

Головна » 2012 » Вересень » 29 » Наука Церкви » Тайна Святої Тройці
00:21
Тайна Святої Тройці
В попереднім числі пізнали ми зі слів Ісуса Христа, що суть три особи Божі і сї три особи Божі суть одним Богом; дальше, що сї три особи Божі суть зовсім рівні, бо всі мають одну і ту саму природу Божу. Заходить питане: Єсли всі три особи рівні, то як пізнати, котрий Отець, а котрий Син, а котрий Дух Сьвятий?
На се питанє таке відповідаємо.

Сі три особи Божі суть ріжні, то значить Отець не є Син, Син не є Дух Сьвятий. А Дух Сьвятий не є ні Отець, анї Син, або як мовить св. Атаназій в своїм символі віри: «Иньша особа є Бога Отця, иньша Бога Сина, а иньша Бога Духа Сьвятого». Отець, Син і Дух Сьвятий не суть то три імена одного Божества, але суть то три ріжні особи, з яких кожда має щось такого, чим ріжнить ся від двох иньших. А чимжеж сї три особи Божі поміж собою ріжнять ся? Відповідаємо! Они ріжнять ся лише тим: що Отець анї не родивсь ся, анї від нікого не походить. Син родить ся перед віками від Отця. Дух Сьвятий походить від Отця і Сина. Або инакше: Отець має природу Божу сам від себе, Син має ту саму природу Божу від Отця через рождество, Дух Сьвятий має ту саму природу Божу від Отця і Сина через походженя.

Коли мовимо о рождестві і походженю, не може тут бути бесіди о рождестві тілеснім, бо Бог єсть духом. Ми мовимо о духовім рождестві і походженю. Щось подібного є і в людскій природі. В нашім розумі родять ся духово мисли, а з того розуму і мислей повстає бажанє. Подібним способом богослови католицкі толкують рождество Сина і походженє Духа Сьвятого. Они кажуть так: Бог Отець пізнає себе і свою природу существенно і се пізнанє або слово є другою особою Божою. Св. Іван Богослов мав те саме на мисли, коли писав: «В началі було Слово, і Слово було о Бозі, й Бог було Слово». (Йо.1,1). На початку було Слово, і то Слово (пізнане) було у Бога Отця і Слово було Богом. Походженє Духа Сьвятого толкують тим способом: що Отець любить Сина, Син любить Отця і ся взаїмна существенна любов є третою особою Божою. І для того то Духа сьвятого називає св. Письмо «любовию». Таке є толкованє богословів.
Хто старший?

Приходить дитина зі школи домів. Невіруючий батько питає синка: «А що нового навчив ся ти в школі?» «Та нам нинї о. катехит говорили так гарно о св. Тройці» – відповів синок.

«О Тройці говорив? Що ж вам сказав? Певно казав, що всі три особи рівні! Так?» – казав зі злим сміхом невірний батько.

«Так, прошу татка. Казав що всі три особи рівні, нема ні старшої, ні більшої, ні могутнійшої!» – відповіла дитина.

«Ов, так?! А скажи ж мені сину, хто старший, чи я, чи ти; чи отець, чи син? Чи Бог Отець, чи Бог Син?»

Дитина хвильку подумала і каже: «"Тату, Ви маєте більше літ від мене, але Ви не від мене. Бо коли я зістав Вашим сином, Ви доперва тоді зістали моїм батьком. Бог Отець не є старшим від Сина, бо Син родив ся не в часі, але перед усїма віками».

Умовк завстиджений недовірок, малий синок навчив єго розуму!

Кілько а кілько є таких мудрагелїв, що хотіли би розправляти о св. Тройці, та не знають навіть того, що знають малі дїти.

Сонце.

Один з Сьвятих Отців в розмові з невірними таке мовив: «Поглянь, невірний, на сонце а й оно є прообразом св. Тройці. Як тілько сонце покаже ся на обрії землі, сейчас побачиш сьвітло, що пливе з того сонця і почуєш на своїм тїлї тепло, що пливе з того сонця через сьвітло. Сьвітла не розділиш від сонця; тепла не відділиш від сонця і сьвітла. Сонце сьвітло і тепло разом сполучене і нероздільне. Маєш недокладний образ св. Тройцї. Отець – се сонце, з котрого родить ся Син, правдиве сьвітло (Йо.1). Дух Сьвятий – се тепло, котрим дихає Отець і Син. Отця не відділиш від Сина, Сина від Духа Сьвятого, а Духа Сьвятого від Отця і Сина. Одна, Сьвятавята нероздільна Тройця».

О. К.

(Місіонар,8, Лист 8, 1904)

www.misionar.info



Схожі матеріали:

Категорія: Наука Церкви | Переглядів: 1447 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: бог, Символ Віри, ПРЕСВЯТА ТРІЙЦЯ, наука Церкви | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2025©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика