Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341] Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15] Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [25] Книги [21]
Молитви [191] Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65] Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22] Життя Святих [117]
Творчість [16] Масонерія і антихрист [245]
Відео Online [36] о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104] Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49] Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17] Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [108] Суспільні проблеми [450]
Пророцтва, об'явлення [55] Повчання, настанови [391]
Образки, ікони [5] Пресвята Богородиця [130]
Християнська містика [27] Українознавство [76]
Наука Церкви [424] Профанації [18]
Екологія [7] Цікаво... [68]
Традиціоналізм [63] Криза Церкви. Модернізм [70]
Повчальні історії, притчі [173] Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26] Подружжя [132]
Християнська етика [39] Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу

Головна » 2010 » Липень » 30 » о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" » Хто може виганяти злих духів? (19)
12:16
Хто може виганяти злих духів? (19)
Мені здається, що я вже сказав докладно, що Ісус дав владу виганяти злих духів тим, які вірують у Нього і діють силою Його імені. Але у тих випадках йдеться про приватні молитви, які можемо окреслити назвою "молитви звільнення".
Крім того, особлива влада надана екзорцистам, тобто священикам, які отримали такі завдання від свого єпископа. Екзорцисти, використовуючи відповідні молитви, подані у Ритуалі, виконують сакраменталій екзорцизму, в якому, на відміну від приватних молитов, використовується уся сила заступницької молитви Церкви.
Треба, однак, завжди великої віри, ревної молитви і посту, як з боку того, хто молиться, так і з боку особи, за яку моляться. Найкраще було б, щоб завжди під час екзорцизму, який вимагає стриманості та спокою, була група осіб, зібраних на молитві. Хочу наголосити, що особливу владу мають усі священики, навіть не екзорцисти; випливає вона саме з їхнього уряду сакраментального священства, яке не є якимось особливим вивищенням для особи, але службою вірним у їхніх духовних потребах. І серед тих потреб є також потреба звільнення від впливів злого духа. Усі під час молитов звільнення і під час екзорцизмів можуть користуватися святими речами, наприклад, класти на голову особи хрест, вервичку або мощі. Дуже дієві мощі Хреста Господнього, оскільки саме цим Хрестом Ісус Христос знищив царство сатани. Плідними є також реліквії святих, до яких маємо особливу набожність. Часто дуже допоміжні звичайні освячені образки, наприклад, образок св. Архангела Михаїла, якого особливо бояться злі духи.
Думаю однак, що не виправдав би довіри читачів, коли б не згадав про щоразу більше зростання численості харизматиків, ясновидців, віщунів, біотерапевтів, цілителів, а також циганів. Стають вони чисельнішими, бо єпископи і священики з легковажністю, яка походить із невіри чи незнання, занедбують цю сферу душпастирства, яка їм належить. Присвячу один розділ також і цьому питанню. Хочу сказати декілька слів про вище згаданих осіб.
Але спочатку короткий вступ. Кажу про людей, які можуть чи намагаються впливати на звільнення від злого духа, але частіше спричиняються до оздоровлення. Важко тут провести виразну межу. Злий дух стоїть у корені всієї проблеми зла, недуг, терпіння, смерті, які є результатом гріха. Є також хвороби, безпосередньо викликані злим духом; Євангеліє подає нам кілька прикладів: жінка, згорблена протягом 18 років (параліч) і глухонімий. В обох випадках причина хвороби - присутність злого духа, тому Ісус Христос оздоровлює, виганяючи злого духа. Загалом важлива теза, яку я вже подавав: якщо якась хвороба викликана діянням злого духа, а медикаменти не приносять жодного результату, допоможуть лише молитви за оздоровлення і екзорцизми. Також правда, що тривала присутність злого духа часто викликає в особи головно ж психічні хвороби, тому після звільнення від злого духа така особа може потребувати відповідного медичного лікування.
Прагну відзначити, що торкаюся галузі, яка вимагає спеціальної компетенції, якої екзорцист може не мати. Екзорцист повинен знати розумові хвороби настільки, щоби вміти визначити, коли потрібне психіатричне втручання. Але не можна вимагати, щоб він був досвідченим у цій сфері так, як психіатр. Таким чином, екзорцист повинен мати знання у галузі парапсихології і загальне поняття про паранормальні сили. Не є, однак, можливо, щоби він був обізнаним з усім, так як фахівець у цій галузі. Галузь, у якій спеціалізується, - надприродня, і таким чином, явища, що з неї походять, а також способи лікування -надприродні, і їх екзорцист повинен добре знати. Цей вступ потрібний, оскільки торкаємося сфери, яка обіймає одночасно кілька елементів: надприродній, паранормальний і диявольський.
Харизматики. Святий Дух із Божественною свободою розподіляє Свої харизмати кому хоче і як хоче. Він дає їх не для слави чи особистої користі людини, але для служіння братам. Серед цих харизм є також дар звільнення від злих духів і дар оздоровлення. Йдеться про дари, які можуть бути уділені поодиноким особам і також спільнотам. Не залежить це від святості особи, але від вільного вибору Бога. Однак досвід показує, що Бог уділяє зазвичай ці дари особам праведним, які відзначаються ревною молитвою, зразковим християнським життям (але це не означає цілковитої досконалості!), правдивою покорою. Сьогодні є достатньо харизматиків, до яких натовпом ідуть ті, хто має різні терпіння.
Як відрізнити правдивих харизматиків від фальшивих? Таке розпізнання належить Церковній владі, яка має багато засобів для цього.
Я знаю кілька випадків, коли Церковна влада змушена була втрутитись, щоби застерегти вірних від шахраїв і фальшивих харизматиків. Не знаю харизматиків офіційно визнаних. Це складне питання. Адже харизми можуть зникнути: може статись, що вибрана людина з часом стає негідною їх: жодна людина не може собі забезпечити ласки Божої. Можемо подати чотири орієнтаційні правила:
1) особа (чи спільнота) повинна жити у великій згоді з наукою Євангелії;
2) повинна бути цілком безінтересовою (не повинна приймати навіть добровільних пожертв, бо завдяки їм можна стати мільйонером);
3) повинна використовувати засоби, загальноприйняті Церквою, без жодних дивацтв чи забобонів (повинна використовувати молитви, а не магічні формули; знак хреста; накладання рук, без будь-якого порушення пристойності, свячену воду, ладан, мощі святих, а не те, що чуже церковним звичаям); повинна молитися в Ім'я Ісуса;
4) наслідки повинні бути добрими. Євангельська засада, що "з плодів пізнається дерево" (Мт. 12,33) - завжди найкраща перевірка.
Додаємо ще інші характеристики, які типові для оздоровлень харизматичним способом: діють позитивно на всі хвороби, також на ті, що спровоковані дияволом; не базуються на людській силі чи вмінні, але на молитві віри; на силі Ісусового Імені; на заступництві Пречистої Діви і Святих. Харизматик не тратить своєї енергії, тому не змушений знову набиратися сили під час відпочинку (як це буває у цілителів, ворожок тощо), не підлягає фізичним реакціям, але є просто активним передавачем ласки. Харизматичні оздоровлення не мають на меті возвеличити харизматика, але націлені на прославу Бога, зміцнення віри і оживлення молитви.
Хочу додати ще кілька слів про галузь, про яку говорив II Ватиканський Собор, але ці твердження Собору не було введено у життя. Раціоналізм та натуралізм заполонили світ; надзвичайні явища, чуда, присутність святих, об'явлення - все це сприймається не з вдячністю, а з підозрою, засуджується без жодного дослідження. У жодній церкві не відмовляють вже молитву перших християн: "І нині, Господи, поглянь на їхні погрози й дай Твоїм слугам з повною сміливістю проповідувати Твоє Слово. Простягни Твою руку на оздоровлення, нехай стаються знаки і чудеса іменем святого слуги Твого Ісуса" (Ді. 4, 29-30). Виглядає, що сьогодні ці дари лише спричиняють клопоти. II Ватиканський Собор стверджує, що Святий Дух розділяє також між вірними різних верств особливі ласки... Ці харизми надзвичайні, чи також звичайнісінькі, повинні сприйматися з вдячністю і побожністю.
Цей документ продовжує пригадувати нам, що ці надзвичайні дари ми повинні просити розважно. Судження про їхню правдивість і властиве використання належить "Церковній владі, якій належить перш за все не гасити Духа, але все досліджувати і зберігати все те, що добре" (Догматична конституція про Церкву Lumen gentium, 12). Занедбання у застосуванні цих рішень очевидне і майже загальне. Тому нерідко виявляється даремним твердження Собору, що ті, хто отримує харизми від Святого Духа, навіть якщо вони є мир'янами, мають право й обов'язок використовувати їх під керівництвом єпископів (Декрет про апостолят мирян, Apostolicam, actuositatem, 3). З приємністю зауважую, що з'являються почини, які мають на меті допомогти єпископам у справі розпізнання правдивості харизм, наприклад, Харизматичний Рух в Асижі. Це відкрите поле діяльності, яке потрібно поширювати і підтримувати.
Ясновидці й передбачувальники. Говорю про них разом, бо по суті мають ті самі властивості: перші - бачуть, другі -відчувають. Одні і другі говорять про те, що бачили або відчували, контактуючи з предметами чи особами. Щоб дуже не відходити від теми, обмежусь роздумами про це явище у зв'язку з моєю специфічною діяльністю, тобто зі сферою негативних впливів злого духа на осіб, предмети, помешкання. Багаторазово зустрічався з особами цього типу. Деколи я запрошував їх молитися під час екзорцизмів, щоб почути потім від них, що вони бачили або відчували. І я помітив, що їхні відповіді залежали від духа мудрості. Дехто, лише подивившись або перебуваючи біля опанованих чи діткнутих злим духом, зауважують це відразу. Іноді погано почуваються, коли перебувають близько біля тих осіб. Деколи зауважують негативні прояви у тих особах і можуть їх описати. Вистачить дати їм фотографії, лист або якийсь предмет, що належить особі, яку підозрюють, щоб отримати відповідь: "Нема нічого; жертва зачарування; особа небезпечна, бо кидає чари на інших людей". Вистачить, щоб почули лише чийсь голос. Наприклад, особи, які мають сумніви, чи вони підпали під якийсь диявольський вплив чи ні, телефонують до когось і отримують відповідь. Викликані додому, де існує така підозра, що там кинуті чари, бо діються дивні речі, відразу знають, чи зроблене зачарування, чи ні. Вказують на предмети, виготовлені з метою зачарування, які треба спалити. Знають, наприклад, яку подушку чи матрац треба розпороти, бо в них заховані дивні предмети, про які я вже згадував. Можуть помилитися, тому їхні домисли треба перевірити. Деколи можуть навіть розповісти про все життя людини, окреслюючи з дивною докладністю, коли кинуто на неї чари, яким чином і з якою метою. Іноді можуть навіть вказати на їхнього виконавця.
Одного дня, тільки лиш я запровадив до розмовниці людину, яка мене просила, щоб її поблагословив, як пригадав сббі, що тієї самої години мав зателефонувати одному чоловікові, що має дар передбачати. Біжу до телефона і чую: "Ви збираєтесь благословити людину у віці п'ятдесят років. Коли він мав 16 років, з ненависті до його батька кинуто на нього чари з допомогою одного предмета; йому дали випити зачароване вино, а предмет заховали на дні криниці. Від тієї хвилини хлопець почав почуватися щоразу гірше, і жодні лікування не допомагали. За кілька років його батько помер і він відчув несподіване поліпшення. Але був поражений чарами у мозок так, що не міг взятися за жодну роботу. Спробуйте його поблагословити, але ці чари дуже закоренілі і, як я думаю, йому це не допоможе". Справа починалася саме так, як цей чоловік мені сказав. Іншим разом, коли екзорцизмував особи в присутності одного передбачувальника, він сказав мені, які частини тіла маю благословити єпітрахиллю (стулою) чи намастити олією, оскільки по-особливому діткнуті злим духом. Вкінці ж сам хворий підтвердив, що саме в цих місцях відчував сильний біль.
Я міг би довго про це розповідати, наводячи численні приклади. Можу сказати, що особи, вибрані мною (серед багатьох були передбачувальними), були особами ревної молитви, безкорисними, що відзначалися великою добротою і любов'ю, а передусім покорою: коли б я випадково не відкрив або коли б хтось інший мені не сказав про їхній дар, вони самі ніколи б цього не сказали. З чим тут маємо справу? Чи йдеться про харизми? З паранормальними властивостями? Я хотів би бути схильним вважати, що тут йдеться про паранормальний дар, який ця особа використовує, щоб робити добро. Але не заперечую, що така властивість може бути харизмою. Не зауважував ніколи у таких осіб ознак втоми, втрат енергії. Бачив, натомість, поступове зміцнення тих дарів через їхнє використання, а це спонукає думати, що в основі цих явищ лежить паранормальна властивість. Хочу також зазначити, що дуже важко зустріти правдивих ясновидців чи передбачувальників. Хоча є багато осіб, які себе такими вважають, і таких, які їх такими вважають.
Цілителі. Хочу поговорити про ці оздоровлення, які відбуваються внаслідок передачі особливої енергії, найчастіше через накладання рук. Тут перебуваємо на широкому полі паранормально! дійсності, яка в Італії має цінного дослідника в особі професора Еміліо Сервадіо. Обмежуюсь до ствердження, не заглиблюючись у це питання, яке не входить у мою компетенцію, що ці цілителі не мають жодного впливу на хвороби, пов'язані із діяннями злого духа, подібно як і не має на них жодного впливу медицина чи людське знання.
Біотерапевти. Також і вони, як і цілителі, стали останнім часом надзвичайно чисельними. Це не моє завдання давати пояснення теорії прани чи біоплазми. Це галузь, яку досліджують офіційні науки, хоча до цього часу не сформулювали про це однозначного твердження. Обмежусь висновком, до якого дійшов о. Ля Груа у своїй книжці "Молитва оздоровлення" (Ьа рі^іііега дл guarigione), де він пише: "Якщо йдеться про оздоровлення енергією, яку цілитель передає хворому, чи завдяки психічному напруженню або активізації запасної енергії у хворого, то треба визнати, що такі оздоровлення не мають нічого спільного із харизматичними оздоровленнями. Що більше, існує небезпека проникнення спіритичних практик. Ось чому тут потрібно великої розважливості".
Я познайомився з одним біотерапевтом, справді незаці-кавленим, вірним, який ділився своїм даром з ближніми у дусі правдивої любові. Вони є радше "білими воронами" ("два на тисячу", як мені говорив відомий екзорцист з Венеції, о. Пеллегріно Ернетті. Це не виключає потреби обережності, з якою ми повинні дивитися на біотерапію. Передусім після докладно досліджених плодах і методах пізнається дерево.
Чарівники. Про них ми говорили дуже багато. Хочу лише пригадати, яким способом можуть здійснювати оздоровлення під впливом діяння злого духа, можливо, під назвою позаземних істот чи також духів-провідників. Сам Ісус Христос застерігає нас: "Бо повстануть лжехристи та лжепророки, які чинитимуть великі знаки і чуда, щоб, коли можна, звести навіть і вибраних" (Мт. 24,24). Нічого спільного з діяннями диявола не має величезна кількість фальшивих чарівників, звичайних шарлатанів і шахраїв, які обдурюють людей, даючи їм різні талісмани, стрічки, торбинки. Одного разу я спалив листок із зошита, списаний незрозумілими словами, який був загорнутий і скручений шнурами: талісман цей коштував дванадцять мільйонів лір! Колись прийшов також до мене один чоловік, який за маленьку торбину різного мотлоху, який мав би його звільнити від чисельних клопотів, заплатив аж двадцять мільйонів лір.
Цигани. Вважаю корисним сказати кілька слів також про них, оскільки зустрічав їх завжди на наших вулицях і дорогах. Помину те, що вже розказував про них на тему ворожбитів на картах і шахраїв. Існує, однак, інший особливий аспект, який мене цікавить. Обговорення цього питання хочу почати поданням таких фактів. Я екзорцизмував одну жінку, опановану злим духом, вона довгий час хворіла, але не підозрювала причини своєї хвороби. Коли одного разу дала гроші молодій циганці, та їй сказала: "Пані погано почувається, бо зачаровано вас. Нехай пані принесе мені свіже яйце". Жінка принесла їй яйце і циганка поклала його на груди цієї жінки, відмовила спочатку коротку молитву на невідомій мові (на циганській?), а потім розбила яйце. З нього виповзла маленька гадюка. За кілька місяців та сама жінка мала нагоду допомогти іншій циганочці, яка походила зовсім з інших країв. І вона також сказала майже те саме: "Ви, пані, сильно терпите протягом багатьох років, бо вас зачаровано. Я можу чари зняти. Прошу принести свіже яйце". Вже того разу жінка прийшла з чоловіком. Циганка поклала яйце на груди, відмовила коротку формулу, яка була подібною до молитви, розбила яйце, у ньому було пасмо волосся.
До мого приятеля, лікаря, коли він виходив з Базиліки св. Івана в Римі, підійшла циганка і попросила у нього гроші. Він вийняв гаманець і хотів дати їй тисячу лір, але не мав банкнотів такої вартості, тож дав їй десять тисяч. Циганка подивилася на нього і сказала: "Пан виявився дуже щедрим до мене, і я також хочу зробити добро панові". І відразу розповіла йому про проблеми з його здоров'ям, про які він знав (як лікар, добре знав про свої недомагання, але... як лікар занедбував їх). Потім сказала йому про шахрайство, яке деякі особи планують щодо нього і про засоби боротьби, які мусить використати. Усе це було правдою.
Як пояснити ці факти? Це - не легко. Здається мені, що деякі цигани мають властивості й паранормальні здібності, які передаються з покоління в покоління від стародавніх часів. Однак йдеться про виняткові випадки. Загалом же цигани займаються магією та різними формами забобонів. Роблять це давно і передають ці чари від матері до дочки (завжди цим займаються жінки).
Додам, що завжди у засідці на харизматиків, ясновидців і самих екзорцистів (більше, ніж на інших) чатує якась спокуса. Це спокуса пошуку найшвидших способів, які націлені на видужування або звільнення від злого духа якоїсь особи, оминаючи звичайні святі засоби. Така постава може мимоволі призвести до магії. Починається все, наприклад, від пересвідчення, що завдяки тарілці з водою, вливаючи краплі олії в тарілочку, повну води, і вимовляючи імена, можна отримати відповіді, і таким чином, розпочинається ланцюг магічних практик. Я бачив харизматиків, які переходили до магічних практик, а потім їх залишали, але не всі здатні повернутись назад. Бачив також священиків, які не були екзорцистами, але використовували успішні методи, не зауважуючи, що використовують правдиву магію. Злий дух - підступний: завжди готовий пообіцяти земне царство, коли упадемо перед ним і віддамо йому поклін!


Схожі матеріали:

Категорія: о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" | Переглядів: 3870 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: чарівники, нове визнання екзорциста, Маги, магія, прокляття, чорна магія, о. Габріель Аморт, розповідь екзорциста, біотерапевти, екстрасенси | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений Святому Йосифу - Обручнику Пресвятої Богородиці

Відправляємо:


Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті



Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2024©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.at.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.at.ua. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.at.ua, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика